skorppari75

Millainen hääkimppu pukuuni / minulle? (yhdistetty)

1001 posts in this topic

Kiitos Redrika! Aivan loistavia ehdotuksia. Miten osastikin löytää juuri minun näköisiä kukkakimppuja. Varmasti näistä yhden valitsen omakseni, jonkin näköisenä variaationa :)

Redrika, olisin kovasti apuasi vailla! Väreinä häissämme ovat vihreä, ruskea ja luonnonvaalea/kerma ja haluaisin niitä myös kimppuuni, koristeissa ja meiningissä muutenkin toistuu luonnonmateriaalit ja syksy. Sitten iski pieni ahdistus, että tuleeko kimpusta liian laimea ilman mitään "kunnon väriä"? Muodon suhteen ei ole mitään ehdotonta toivomusta, mutta mieluummin ei kuitenkaan roikkuvaa tai muutenkaan mikään supermassiivista, jotta pysyy helposti menossa mukana. Kiitos jo etukäteen!

post-37364-0-69671300-1330418216_thumb.j

Mikähän tähän sopisi.. :)

Teemaväreinä juhlissa vihreä, ruskea sekä valkoinen/luonnonvalkoinen. + ehkä vanha roosa

post-37156-0-87309900-1330425092_thumb.j

Edited by Flik

Redrika!

Millaista kimppua lähtisit miettimään tällaiseen pukuun? http://sisidman.com/arasa/ Olen pitkä ja x-vartaloinen. On vaikeaa arvioida, millainen kimppu näyttäisi parhaalta omassa kädessä. Häiden aikaan puut alkavat vihertää, ja oman mustavalko-puvun värien lisäksi väriteemana onkin vihreää.

Väreissä en pidä punaisesta, keltaisesta ja oranssista, kukissa taas epämieluisia ovat gerberat. Kimpun mallin suhteen en ole keksinyt erityisiä rajoituksia, sydänkimppuakin välillä mietiskelin. Jään odottelemaan ideoitasi.. ^_^

Redrika, kaipaisin apuasi! Pukuni on tämä http://bluebyenzoani.../print/10/4.pdf.Värit häissämme tulevat todennäköisesti olemaan valkoinen, hopea ja fuksian/vaaleanpunainen. Olen jo pitkään haaveillut isosta pyöreästä valkoisesta liljakimpusta, mutta katsellessani erilaisia kuvia hääkimpuista, olen alkanut miettiä pitäisikö kimppuun kuitenkin lisätä jotain punaista. Pääasiassa haluaisin valkoista liljaa, mutta olen ihastunut fuksian/vaaleanpunaisen eri sävyihin. Mitä ehdottaisit tai mikä mielestäsi sopisi pukuuni?

Hei minäkin kaipaisin kimppu ehdotuksia.. Pukuni on tämä:

http://www.abigailscollection.co.uk/images/enlargements/wedding_dresses/eglantine_large/eglantine-fontaine.jpg

Teema väreinä meille on antiikin harmaa, ja sellainen pahvin ruskea ja värinä aniliinin pinkkiä.. Haluaisin kimpun jossa olis jotain hieman erilaista, mutta en tykkää riippuvista tai roikkuvista kimpuista.. Hiuksissa on myös aika lailla pinkkiä..

Mä kaipaisin kans apuja Redikalta, oon täysin tumpelo kaikkien horsmien kanssa. En halua mitään isoa kimppua, enkä roikkuvaa, suht yksinkertainen, mutta silti näyttävä ja kaunis (onko edes mahdollista :D ) Mun pukuni on puhtaan valkoinen, jossa hopeisia koristeita ja melko kirkkaanpunaista. Tässä linkki pukuuni: http://www.haapuku.fi/amalli-olkaimeton-2vari-p-961.html Oon ajatellut punaista ruusua, jossa voisi olla myös valkoista tai toisinpäin. Ruusu nut onkin melkein ainoa kukka , jonka tiedän. :D :D Kalla taas on mun mielestä hautajaiskukka..mutta siis rohkeasti ehdotuksia, koska en todellakaan osaa hahmottaa yhtään mikä ois kaunis kimppu.

Edit. Ei sittenkään mitään. :D

Edited by Rhonda_Tyger

9885978.t.jpg

Millainen kimppu sopisi tähän mekkoon? Valkoinen saisi olla, hieman vihreää, mutta ei hirveästi. Tyylikäs, saa olla suht iso, mutta kuitenkin jollain tapaa hillitty :D Onpas hankala selittää, mitä haen :)

Edited by viimeinenkevät

Onko kukaan nähy minkä värisiä kimppuja on kokopunaisen puvun kassa? Miusta kokovalkoinen kimppu on liian pläjäys punaista vasten. 120 sipulia on jo hankittu galdiolusta et jos ne onnistuu ni niitä kylvän vessoihin ja sinne tänne. Kimpussa gladiolus on jotenkin hankala ehkä. En oo nähny gladiolus kimppua. Todennäköisesti haluan enemmän vartta ja vähemmän kukkaa. Vai pitäskö pitkällä ihmisellä olla tynkä kimppu? Huoh.. että tää on vaikeeta :girl_impossible:

Ette ikinä usko!! Taisin ratkaista puska -ongelman.. ei pitkä eikä lyhyt vaan rannekukka!!

http://www.theflowersmith.com/prom.html

Eli tuo oikeenpuoleinen missä näkyy metallia. Miulle tulee punasta ja jotain vaaleeta ja taitaa olla hopee mei tehoste.. Tuleeks se morsmaikulle oikeeseen käteen? Luulisin... :blink:

Hei Redrika! voisitko auttaa? myös minä kaipaisin apua kimpun kanssa.. Häiden teemaväriksi tulee violetti, vaalean vihreä,lime (semmonen hempeä) ja kerman valkoinen,ruskeata mietin myös ,mutta se ilmeisesti jääpi pois..

Hääpuku tulee melko varmasti olemaan sellainen ainakin osittain pitsinen ja kirjailtu, joko merenneito puku tai a-linjainen, jossa on ihan pienet pitsiset olkaimet.

Tykkään ruusuista,orkideoista,muratista, yms.. haluaisin sellaisen pisaran muotoisen kimpun, hieman roikkuvan ja sellaisen vähän romanttisen..itse en ole kovin kummoinen sommittelija, olisin kiitollinen jos voisit auttaa.. :)

Kirjotin jo vahingossa tuonne kimppu -osastolle mut tännehä tää pitikii laittaa. Eli tuo rannekukkahommeli on unohdettu. Olen pitkä ja raamikas nainen joten tuo rannekukka on aivan liian pieni. Mutta minkä värinen kävisi pukuuni joka on kokopunainen (bordeaux) kuin myös kengät ja laukku. Muuten tehosteet on hopeeta ja harmaata. Punasta kai siinä kimpussa pitäs olla ettei lävähä ihan valkonen kimppu kun ei meil sit oikee muuta valkosta ookkaan ( ku pöytäliinat ja sulhasen paita).. Että voi olla vaikeeta!! Hirveen vähän on netissäkään punaisista puvuista kuvia joissa kimppu mukana. Jatkan etsimistä..

http://aijaa.com/0054410026327

,

neuvoja kaivataan, millainen kimppu tämän häämekon kanssa teidän mielestä sopisi? :)

Tässä on äärimmäisen helppo puku, joka ei aseta oikeastaan mitään rajoituksia hääkimpulle. Eli ihan mikä vaan miellyttää: pyöreä, laskeutuva, käsivarsikimppu. Olet myös varmaan niin keskikokoinen ja -pituinen, että ei tarvitse sitäkään erityisesti miettiä:)

-

Edited by manaljah

http://www.specialday-ireland.com/marcel.html

Mun puku olis tollanen, tosin värinä ivory/cappuccino (eli kangas on "kellertävämpi, ja kirjailut on sitä kulta/ruskeaa), lisäksi haluaisin vaihtaa nyörin cappuccinon väriseksi, sekä askartelen pari kukkaa tuohon "loveen" samasta cappuccinokankaasta + valkoiseesta.

Hääväreinä on sellanen kupari/kulta/oranssi, ja haluaisinkin kimppuuni oranssia gerberaa. Häät on syyskuussa, joten tahtoisin kimppuun myös esim.pihlajanmarjaa, sekä vanhempieni pellolta esim.ohraa. En vain jotenkin saa näitä päässäni kasattua yhteen.. Ja kun en oikein tiedä, että haluaisinko sellasen "juhlallisen" pisarakimpun, vaiko sitten jonkun huolettomamman mikä näyttäisi vähän itsekerätyltä. Hmmm.. Kampauksen kanssa vähän sama juttu, en tiedä vielä haluunko tosi viimeistellyn vai sitte sellasen huolettoman. Mutta millanen teidän mielestä tohon pukuun sopis? :)

AUTTAKAA :) olen hyvin huonosti valmistautunut morsian ja perheeni on järjestänyt yllliseen,paikkaan n.100 hengen häät..häihin on 10 päivää..puku on.meikki ja muut hässäkät paikka on ihana,vanhahkoa hirsiä oleva pirtti saaressa.todella suosittu tila.minulla ei ole ajatustakaan kukista :((( joten pöytiin tulee siis isoja pitkäköjä asetuksia voisitteko laittaa minulle kuvia p.liina on valkoinen.ja pöydät pitkiä :/ eli huh,apua ja olisiko jollain myös kertoa ajatuksia hääohjelmista mitä leikkeijä..tai muuta tavalklisten ryöstöjen jne.sijaan...

Aaaaapua, tällainen puku tulee minulle ja teemaväreinä todennäköisesti valkoinen, lime ja musta. Kimppu saisi ehkä olla pisaramallinen, kukilla ei väliä :)

Mitäs ehdottaisitte? Onko valkovihreä ihan pielessä?

abell-black1.jpg

Aaaaapua, tällainen puku tulee minulle ja teemaväreinä todennäköisesti valkoinen, lime ja musta. Kimppu saisi ehkä olla pisaramallinen, kukilla ei väliä :)

Mitäs ehdottaisitte? Onko valkovihreä ihan pielessä?

abell-black1.jpg

Hanuli!

Ehdottaisin sinulle: limeä neilikkaa, valkeaa ruusua, valkeaa freesiaa ja mikä tärkeintä -lähes mustaa koristebataattia!!! Koristebataatti olisi aivan upea tuon puvun kanssa. Pisaranmallinen kimppu sopisi paremmin kuin hyvin. Tein itselleni pari viikkoa sitten häihin kimpun, jossa on mm. valkeaa ruusua, limeä neilikkaa ja valkeaa freesiaa. Itselläni ruusuna avalance, mutta sinun kannattaisi valita jokin puhtaanvalkea lajike. Valuvana vihreänä voisi olla tummemman vihreää murattia tai jos haluat tätä kevyempää ja hennompaa, niin myös minun kimpussa ollutta unelmaa:

10587201.jpg

Koristebataatti istutuksessa oikealla:

10587230.jpg

Koristebataattia tuskin löydät kukkakaupasta, koska sitä harvemmin käytetään leikkokukkana. Voit kysyä kukkakauppiaaltasi tai käydä itse esim. puutarhamyymälässä ostamassa pienen ruukun, josta saat leikattua tarvittavan määrän. Koristebataatti sopii hyvin valuvaan kimppuun.

http://www.specialda...com/marcel.html

Hääväreinä on sellanen kupari/kulta/oranssi, ja haluaisinkin kimppuuni oranssia gerberaa. Häät on syyskuussa, joten tahtoisin kimppuun myös esim.pihlajanmarjaa, sekä vanhempieni pellolta esim.ohraa. En vain jotenkin saa näitä päässäni kasattua yhteen.. Ja kun en oikein tiedä, että haluaisinko sellasen "juhlallisen" pisarakimpun, vaiko sitten jonkun huolettomamman mikä näyttäisi vähän itsekerätyltä. Hmmm.. Kampauksen kanssa vähän sama juttu, en tiedä vielä haluunko tosi viimeistellyn vai sitte sellasen huolettoman. Mutta millanen teidän mielestä tohon pukuun sopis? :)

Hei Elinamanda,

Oranssi gerbera (tai pienempi germini), pihlajanmarja ja ohra kuulostaa aivan ihanalta. Olen käyttänyt ohraa kimpuissa ja se sopii todella hyvin syksyiseen kimppuun! Tuoreet pihlajanmarjat kestävätkin hyvin. Näistä materiaaleista sopii mielestäni ehdottomasti parhaiten joko pyöreä, sieneen tehty kimppu tai huolettomampi, itsekerätyn kimpun näköinen omilla varsillaan. Ja jos tälle linjalle lähdet, niin sama voisi päteä myös kampauksessa. Voisit ehkä miettiä kampausta, joka olisi siisti, mutta osaltaan huoleton. Esim. iso nuttura "lenkeillä"(millä nimellä niitä kutsuttiinkaan?), josta valuu muutamia kiehkuroita vapaana?:)

Oi, kiitos vanilliini! Minä kun en tiedä kukista mitään, niin tuo auttoi jo valtavasti! Ja lisää inspiraatiota otetaan toki kiitollisena vastaan :girl_smile:

Minäkin kaipailisin apua hääkimpun valinnan kanssa! Minulle tulee siis tämä puku, melko samanlaisen boleron kera:

rachael_detail.jpg

Oma juhlalookkini tulee tosin olemaan hieman vähemmän koristeltu, boleroon ei tule mitään kirjailuja, enkä aio laittaa muita koruja kuin nappikorvikset ja sormukset tietysti :girl_in_love: Häidemme teemana ovat maalaishäät, mutta juhlapaikan somistuksissa ja puvussani haluaisin olevan tietynlaista kaupunkilaista eleganssia. Millaista kimppua siis suosittelisitte? Häämme järjestetään maaliskuussa, joten varmaan aika hyvät valikoimat on erilaisia leikkokukkia tarjolla jo tuolloin? Kimpussani saisi myös olla väriä.

Guest
This topic is now closed to further replies.