skorppari75

Millainen hääkimppu pukuuni / minulle? (yhdistetty)

1001 posts in this topic

^ inspiskuvia Sininen hääkimppu -ketjusta? Sinne olen joskus käynyt listailemassa, sinisiä kukkia :)

Midnight bluen kanssa näköjään suositellaan väripaleteillakin limeä, niiden kaverina murrettu valkoinen/nude näytti olevan (katsoin puhelimella ja hukkasin linkin paletteihin).

Tipzilla; noissa tuo sininen on ihan liian vaalea..katselin itse kimppuja jossa on vaaleaa anemonea/poppya.. niissähän on keskusta tumma sininen, vai onko se musta? Ja onkohan tälläinen anemone saatavilla suomessa miten?

^ Jaa ei mikään kuvista napannut, ei edes tummat ruusut? Noh eip voip mittää :D

Googailin vähän lisää ja tässä sanottiin:

Vuokko (Anemone)

Värejä: valkoinen, lila, punainen
Saatavuus: syksystä kevääseen

Googlesta löysin vain IMO violetteja vuokkokimppuja esim tämä. Poppy taasen on unikko suomeksi, se vaikuttaisi kasvavan hyvin läpi kasvukauden, jopa omassa kukkapenkissä :) Siitäkään en kyllä löytänyt IMO tummansinisiä kuvia.. Enempää en voi auttaa, kannattaa varmaan marssia floristille ellei eräs naikkari, joka on aiemmin osoittanut laajempaa kukkatietämystä, satu ketjuun :)

tipzilla; joo ei nuo ruusut kai sitten oo meikän juttu :/ oiskohan se sitten tuo unikko mihin suuntaan lähtis tuota kimppujuttua miettimään :)

^ löysin vielä Anemonesta sisältä oikein tummia versioita,  mites nämä kruunuvuokot?

Minulle tulee varmaankin tämä Lillyn 3135 puku. http://www.pukuvuokraamo.fi/tuotteet.html?id=12/126

Olen miettinyt pyöreää kimppua pitkillä varsilla tai jotain muuta vastaavaa, mutta että käykö se tuohon pukuun? Ja muitakin ideoita saa ehdottaa. Väreinä meillä valkoinen, vaalenpunainen (tai vaalea pinkki) ja hopea.

Nyt kun olen lueskellut kaikkia keskusteluja, niin olen ihan sekaisin kaikista kimpuista, malleista ja koosta.  :girl_impossible:  Onko se perusoletus, että jos olet pieni ihminen, niin silloin kimpunkin pitää olla suhteessa pieni ja jos olet isompi, niin kimpunkin pitäisi olla näyttävämpi? Vai millä perusteella valitsen kimpun itselleni? Suunnitelmissa olisi pyöreä kimppu, jossa n.30cm varret paljaana, mutta en yhtään tiedä että käykö tuollainen minulle...

Nyt niitä vinkkejä kehiin ihan oikeasti! :)

Se että minkäkokoinen kimppu on, niin kannattaa siitä asiasta jutella mahdollisen tekijän kanssa. Ammattilainen osaa kertoa oman mielipiteensä parhaiten kun näkee sinut kasvotusten, mutta eihän sillä ole mitään väliä kuinka isoa kimppua kannat. Minä itse ainakin teen aina asiakkaan toiveiden mukaisesti kimpun, toki kerron jos mielestäni jokin väri/kukkayhdistelmä ei toimi.

Myös jos morsian on lyhyt ja haluaa hirmu pitkän/ison kimpun se voi saada morsiammen näyttämään pienemmältä tai jos kyseessä on iso morsian ja haluaa pienen pyöreän kimpun voi tämä saada morsiammen näyttämään isommalta. Myös esimerkiksi pukusi, valitsemasi kukkaset ja juurikin malli(kukkien koko ja määrä) voivat vaikuttaa kimppuun.

Mutta siis periaatteessa kimpun mallilla ei ole mitään väliä, kannattaa vain miettiä sitä kokoa ajatellen omaa kokoa (puvun kanssa). Olipas sekavasti kirjoitettu mutta toivottavasti ymmärrät jutun pointin!

Lisäyksenä vielä että jos löydät mieleisestä kimpusta kuvan, niin uskoisin että ammattilainen saa siitä loihdittua sinulle sopivan kimpun. Turha murehtia mikä sopii ja ei sovi sinulle :)

Minä ajattelin tehdä itse oman kimppuni. Mitään isoa kimppua en halua. Ruusuja ja/tai neilikkaa pyöreäksi kimpuksi sidottuna, omilla varsilla.. Luulisin kyllä, että se käy pukuuni ja omaan kokooni :)

Minusta teet juuri sellaisen mistä itse pidät ja silloin siitä tulee kaikkein parhain! Lukitsen tämän nyt kun asia tuli "selväksi" :)

Keksin näköjään stressattavaa stressaamisen perään... Nyt aiheena kimppu. Olen miettinyt joko suht simppeliä/pientä pyöreää kimppua tai jopa vain yhtä pitkää kukkaa. Väreinä ajattelin valkoista tai aniliinia tai molempia. Pukuna Maggie Sotteron Geneva http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?style=J1367

Ideoita otetaan vastaan!

Keksin näköjään stressattavaa stressaamisen perään... Nyt aiheena kimppu. Olen miettinyt joko suht simppeliä/pientä pyöreää kimppua tai jopa vain yhtä pitkää kukkaa. Väreinä ajattelin valkoista tai aniliinia tai molempia. Pukuna Maggie Sotteron Geneva http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?style=J1367

Ideoita otetaan vastaan!

Genevassa kun on noita kukkia omasta takaa, joten minustakin simppeli kimppu olisi hyvä. Pinkkien kimppujen kuvaketjusta  voisi saada ideaa tai sitten vaan suoraan floristille pukukuvan kanssa :) Pioni, ruusu, gerbera ja neilikka(pallokimppu) tulivat ensimmäisenä mieleen.

Osaisko joku neuvoa millainen kimppu sopisi pukuuni?

Tälläinen puku tulee :  http://aijaa.com/E0c8Hb

Häiden värit on valkoinen, lime ja hopea. Kiitos jo etukäteen!

Mielestäni pukuun sopii vaikka millainen kimppu, pallo, valuva, valtikka, yksi kukka... 

Kysymys kuuluu, mistä itse tykkäät (tyylillisesti), mistä kukista tykkäät, mistä koosta/näyttävyydestä jne. ja mitä haluat siitä maksaa. Pitäisikö häiden värien näkyä kimpussa ja missä määrin? 

Jotain ideoita:

8ec5586c1f575c5eb0ddfb7d4df7cf41.jpg02d912add009d6472221d962b0a4b8a6.jpgSoft_apricot_cream_Brides_Wedding_Bouque226904_480260335375227_139892670_s.jpg93c959a35fbf60a18420a0ec09128586.jpg6f979684001dbeae608755f82b735382.jpgwhite-phalaenopsis-orchid-bouquet-48.JPG

linkki   linkki   linkki

Mielestäni pukuun sopii vaikka millainen kimppu, pallo, valuva, valtikka, yksi kukka... 

Kysymys kuuluu, mistä itse tykkäät (tyylillisesti), mistä kukista tykkäät, mistä koosta/näyttävyydestä jne. ja mitä haluat siitä maksaa. Pitäisikö häiden värien näkyä kimpussa ja missä määrin? 

Jotain ideoita:

8ec5586c1f575c5eb0ddfb7d4df7cf41.jpg02d912add009d6472221d962b0a4b8a6.jpgSoft_apricot_cream_Brides_Wedding_Bouque226904_480260335375227_139892670_s.jpg93c959a35fbf60a18420a0ec09128586.jpg6f979684001dbeae608755f82b735382.jpgwhite-phalaenopsis-orchid-bouquet-48.JPG

linkki   linkki   linkki

Itse ajattelin jotain pientä ja siroa. Ihania kimppuja :-X  eniten tykkään 2 ja 4 kimpusta :) Ajattelin itse että saisi olla valkoinen ja pieni ripaus limeä. Lisää kuvia saa laittaa :)

Edited by jonna.89

^ Lisää löytyy ketjuista Valkoinen   ja  Vihreä  sekä kukkakohtaiset ketjut :) 2&4 kimpuissa on ruusu, gerbera; neilikka ja hortensia taitaa pilkottaa myös, 4:ssa myös krysanteemin "nappimalli" (chrysanthemum). 5 kimpussa taitaa olla Hypericum -marjoja.

Millainen kimppu sopisi minun pukuuni? Korallinpunainen on mieleeni ja erilaiset vaaleanpunaiset sävyt samassa kimpussa. Ei pisaramallia, vaan pyöreä pitäisi olla, mutta ei myöskään liian tiukka "pallomainen". Onko ideoita, että millaista kukkaa? Onko kuvia, jotka voisin ottaa inspiraatioksi? Vähän olen miettinyt myös kieloja, mutta häät ovat kesä-heinäkuun taitteessa, joten en tiedä onko kieloja oikein enää saatavilla silloin. 

post-46084-0-68799300-1392205759_thumb.j

Millainen kimppu sopisi minun pukuuni? Korallinpunainen on mieleeni ja erilaiset vaaleanpunaiset sävyt samassa kimpussa. Ei pisaramallia, vaan pyöreä pitäisi olla, mutta ei myöskään liian tiukka "pallomainen". Onko ideoita, että millaista kukkaa? Onko kuvia, jotka voisin ottaa inspiraatioksi? Vähän olen miettinyt myös kieloja, mutta häät ovat kesä-heinäkuun taitteessa, joten en tiedä onko kieloja oikein enää saatavilla silloin. 

Kannattaa aloittaa ketjuista:

Vaaleanpunainen/pinkki/fuksia   

Ja kukkakohtaisista: Ruusua, Pionia ja Neilikkaa ainakin saa punaisen eri sävyissä ja niistä usein tehdään pallokimppuja.  Kielollakin on oma ketju.

:)

Minäkin kaipaisin ideoita. Minä pidän laskeutuvista kimpuista, mutta pelkään että sellainen näyttäisi pukuni kanssa hassulta, koska siinä on tuo vyö? Väreinä meillä on musta, punainen ja hopea/valkoinen. Nämä värit kimpusta saisi löytyä. Pukuni on tällainen:

13414635.t.jpg

Mitä jos käyttäisit kimpussasi punaista ja hopeaa? Olisi varmasti upea :) Nykyään saa kuitenkin hopeaksikin värjättyä kukkia (en tosin tiedä sitten kestävyydestä). Jotain hopeanväristä "köynnöstä" ja vaikka punaisia ruusuja...

Lähinnä minua mietityttää kimpun malli. Näyttääkö valuva kimppu tyhmältä mekkoni vyön vieressä?

Kuvan kimppu on minusta aivan ihana. Ehkä maalaisin lehdet mustaksi, mutta muuten haluaisin jotain tuon kaltaista. Onko kenelläkään mielipidettä kuinka tuollainen kimppu istuisi minun pukuuni?

13417366.t.jpg

Guest
This topic is now closed to further replies.