skorppari75

Millainen hääkimppu pukuuni / minulle? (yhdistetty)

1001 posts in this topic

saluki, vastauksesi pohjalta tällainen idea:

309odgi.jpg

Ruusua, yllä värit, sidottuna pieneksi, tiiviiksi kimpuksi. Varret voisi jättää hitusen pidemmiksi.

Lopputulos näyttäisi aika pitkälti tältä:

2622w42.jpg

Pohtimasi rannekukka olisi mukavasti erilainen eikä lainkaan hullumpi vaihtoehto. :)

2uxv190.jpg

Oletkin varmaan jo tutustunut, mutta vinkiksi muillekin - rannekukkia kuvien ja keskustelun kera löytyy täältä.

Ja gerberoista sellainen ikävä tieto, että ne tosiaan saattavat allergisoida. Jostain lueskelin, että varsinkin pujoallergikot voivat oirehtia voimakkaasti.

Millainen kimppu sopisi tähän pukuun??

Häiden teemavärit ovat turkoosi ja ruskea. Mitään sinisävyisiä kukkia en halua.

http://www.la-rosa.pl/images/Kolekcja%20Si...222-051_39L.jpg

http://i423.photobucket.com/albums/pp311/juissi88/Kopio2.jpg

Noita hanskoja minulle ei tule, käytän boleroa kirkossa, huntu on vyötärölle ulottuva ja pitkät hiukset minulla on suurimmaksi osaksi auki.

Kiitos avusta. B)

Kysyn tätä uudelleen, koska nuo tähänastiset ehdotukset eivät oikeen kolahtanu...

Vaaleanpunainen ei ole oikeen minun väri ja muutenkin haluaisin mielummin modernin ja erilaisen, kuin tuollaisen ihan normin ruusuista kootun kimpun. Esimerkiksi Satuhäiden viime jaksossa Nooralla oli todella UPEA kimppu! Mutta ei taida värinsä ja kokonsa puolesta sopia oikeen mun pukuun.

Värivaihtoehtoja kukkiin ovat valkoinen, ruskea ja tumma punainen, tai ihan mikä vaan kunhan ei vaaleanpunainen eikä sininen!

Murattia tulee pöytäkoristeisiin, niin sitä voisi olla myös minun kimpussa.

moi ,

juissi88

tällainen olisi kivaa.

post-23589-1238608278_thumb.jpg

Edited by amori

Kysyn tätä uudelleen, koska nuo tähänastiset ehdotukset eivät oikeen kolahtanu...

Vaaleanpunainen ei ole oikeen minun väri ja muutenkin haluaisin mielummin modernin ja erilaisen, kuin tuollaisen ihan normin ruusuista kootun kimpun.

Oletko tutustunut tähän ketjuun? :)

http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.php?showtopic=15665

Tässä vielä tällainen mm. vaaleasta ruususta, suklaakukasta ja peikonpähkinästä koottu kimppu:

23h54d5.jpg

14id2xz.jpg

Täännekkin kaivattais ideoita...

Minulle on tulossa polvimittainen ja kellohelmainen mekko. Kangas on mustavalko ruudullista, jossa isoja ruusunkukkia. <-- yhdistelmä ei ehkä kuulosta kovin hyvältä, mutta näyttää kyllä :girl_wink:

Ensin haaveissa oli pelkistä luonnonkukista tehty kimppu, mutta löytynyt mekkokangas sai miettimään uudelleen...! Ajattelin, että kimppu olisi melko pieni ja simppeli mutta joku jippo siinä saisi olla. Kankaan ruusukuvio melkein vaatii kimppuun ruusuja. Jos vaikka valkoista ruusua yhditäisi johonkin luonnosta löytyvään tms?

Tuo kimppu, missä on isoja valkoisia ruusuja sidottuna mustalla nauhalla voisi tosiaan olla mun juttu! :girl_sigh:

Clamelie kimput ovat myös todella kauniita ja vähän erikoisempia, samalla ehkä myös liian kalliita.....

Kiitos Redrika!

Tuo kimppu, missä on isoja valkoisia ruusuja sidottuna mustalla nauhalla voisi tosiaan olla mun juttu! :girl_sigh:

Tässä vielä pitkävartinen versio. :)

4zzpsy.jpg

Osaatteko näkemattä pukuani ja korujani ehdottaa minulle sopivaa kukkakimppua. Pukuni on aika perus, siis ihan vitivalkoinen, jossa on vähän helmiä ja "timantteja". Koruina minulla on ranteessa, kaulassa ja korvissa korut joissa on kirkkaita kiviä ja tumman violetteja kiviä (ametisteja). Kukkakimppuni haluaisin valkoista (ehkä ruusuja?) ja jotain violettia kukkaa.

Joku kertoi tummanvioletistakukasta, joka on hieman kellomainen, mutta nimeä en tiedä. Ehdotuksia otan vastaan kiitollisena! :)

CBR, ehdotan valkoisesta ruususta ja violetista/liilasta esim. tuoksuherneestä, anemonesta, neilikasta, freesiasta tai eustomasta tehtyä kimppua. Muutama alustava ehdotus:

152bxh2.jpg

fzaq8w.jpg

abkx88.jpg

2v80ftu.jpg

2q8dk6d.jpg

2qu6kno.jpg

Runsaasti lisäideoita löytyypi täältä. :)

CBR, ehdotan valkoisesta ruususta ja violetista/liilasta esim. tuoksuherneestä, anemonesta, neilikasta, freesiasta tai eustomasta tehtyä kimppua. Muutama alustava ehdotus:

Kiitos ehdotuksista Redrika! Kimput olivat upeita, etenkin ensimmäisestä pidin todella paljon.

Kun katsoin linkkiä, jonka laitoit löysin myös ihania kimppuja ja luulen, että niitä yhdistämällä saan selitettyä kukkakauppiaalle millaisen unelmien kimpun haluan! :)

Ainoa ongelmani on, että häämme pidetään heinäkuussa Italiassa, mutta eiköhän siellä ole kukkavalikoima jopa vielä kattavampi kuin täällä, vai mitä arvelet?

Yritän laittaa tähän mukaan liitetiedoston, jossa on mielestäni parhaat poiminnat laittamistasi violeteista kukkakimpuista ja muutama lisäkysymys vielä perässä, katsotaan onnistuuko.. :)

Etukäteen jo suurkiitos taas!

Kukkakimput_parhaat.doc

Ainoa ongelmani on, että häämme pidetään heinäkuussa Italiassa, mutta eiköhän siellä ole kukkavalikoima jopa vielä kattavampi kuin täällä, vai mitä arvelet?

Kattavampi ja varmasti myös edullisempi. :girl_sigh:

Yritän laittaa tähän mukaan liitetiedoston, jossa on mielestäni parhaat poiminnat laittamistasi violeteista kukkakimpuista ja muutama lisäkysymys vielä perässä, katsotaan onnistuuko..

Onnistuihan se. :) Laitoin vastaukset ja yhden kysymyksen yksityisviestillä, joten postilootalle hops! :girl_witch:

Tässä sitten minun kimpusta kuva.

kimppu.jpg

Inspiraationa oli siis tämä kuva.

kimppukuva.jpg

puku110s2.jpg

Auttakaa!

Millainen kimppu pukuuni? häidemme teemavärit ovat valkoinen,ruskea ja kulta.

Itse mietin valtikkatyyppistä mutta onko se vähän "liikaa"

a_paradise_79, mukavaa, että ehdottamani kimppu pääsi ihan käyttöön asti. :give_heart: Ja hauska huomata, että se toimii myös hiukan muokattuna. :)

-Olivia-, minulle tuli heti mieleen ruususta, orkideasta ja marjakuismasta rakennettu kokonaisuus, jonka malli sekä värit löytyvät kätevästi Nanamin ihastuttavasta kimpusta.

Toinen vaihtoehto olisi persikkaisesta ruususta sekä valkoisesta perhoskämmekästä tehty valtikka:

2ilylxe.jpg

puku110s2.jpg

Auttakaa!

Millainen kimppu pukuuni? häidemme teemavärit ovat valkoinen,ruskea ja kulta.

Itse mietin valtikkatyyppistä mutta onko se vähän "liikaa"

Miten olisi tämä kimppu, johon sitten peikonpähkinäpuun lisäksi keskelle jotain sopivan värisiä kukkia? Esimerkiksi itse mietin kalloja valkoisena, mutta esim gerberat näyttää myös ihanilta.

morsiuskimppu1.jpg

Mietit itse valitikkamallista ja tässä olisi lisäksi vähän muutakin.

Millainen kimppu sopisi tähän pukuun??

Häiden teemavärit ovat turkoosi ja ruskea. Mitään sinisävyisiä kukkia en halua.

http://www.la-rosa.pl/images/Kolekcja%20Si...222-051_39L.jpg

http://i423.photobucket.com/albums/pp311/juissi88/Kopio2.jpg

Noita hanskoja minulle ei tule, käytän boleroa kirkossa, huntu on vyötärölle ulottuva ja pitkät hiukset minulla on suurimmaksi osaksi auki.

Kiitos avusta. B)

Vaaleanpunainen ei ole oikeen minun väri ja muutenkin haluaisin mielummin modernin ja erilaisen, kuin tuollaisen ihan normin ruusuista kootun kimpun. Esimerkiksi Satuhäiden viime jaksossa Nooralla oli todella UPEA kimppu! Mutta ei taida värinsä ja kokonsa puolesta sopia oikeen mun pukuun.

Värivaihtoehtoja kukkiin ovat valkoinen, ruskea ja tumma punainen, tai ihan mikä vaan kunhan ei vaaleanpunainen eikä sininen!

Murattia tulee pöytäkoristeisiin, niin sitä voisi olla myös minun kimpussa.

Tässä mitä minulle tuli mieleen puvustasi.

Kun puku on ylväs, voisi siihen yhdistää herkän kipun:

sd_julia_bouquet.jpg

554270.jpg

Toisaalta sopisi myös elegantti kimppu, jossa vaikka joitain koristeita:

red_roses_wedding_bouquet.jpg

r_gpruusumorsreuna.JPG

234_maritasara460.jpg

Onko liian tavallisia?

piula, yksinkertaisen upeaan pukuusi sopisi erittäin hyvin valkoisista kalloista tehty pitkävartinen kimppu:

20a5lwo.jpg

i4lqah.jpg

2vm9imv.jpg (tämä eniten sitä tyyliä, jota tarkoitan)

11ka34z.jpg

Redrika, mitä mieltä olet orkideoista, ovatko tyyliltään hieman liian erilaisia pukuni kanssa? Valkoisia orkideoita olen ihastellut ja jostain syystä nyt viehättävät enemmän mitä kallat, vaikka niistäkin pidän ihan valtavasti.

post-20380-1243454551_thumb.jpg

piula, mielestäni valkoiset orkideat istuvat oikein hyvin pukuusi. :)Orkidea hääkimpussa (kuvia) -ketjun sivulla 8 netta esitteli hurmaavan kimppunsa, joka sopisi hääpukusi tyyliin loistavasti. Myös ensimmäisellä sivulla esiintyvä johanna_n kimppu kannattaa vilkaista. ^_^

piula, mielestäni valkoiset orkideat istuvat oikein hyvin pukuusi. :)Orkidea hääkimpussa (kuvia) -ketjun sivulla 8 netta esitteli hurmaavan kimppunsa, joka sopisi hääpukusi tyyliin loistavasti. Myös ensimmäisellä sivulla esiintyvä johanna_n kimppu kannattaa vilkaista. ^_^

Ja tässä vielä yksi orkideasta tehty ihanuus, jota olen mielessäni sovitellut pukuusi. :)

35mjdaa.jpg

Kaipaisin neuvoja liittyen puvun ja kukkien sävyihin. Eli jos puku on väriltään ivory ja haluaisin valkoisen kimpun, niin minkä sävyistä valkoista kannattaa välttää? Näyttääkö ivory puku valkoisia kukkia vasten 'likaiselta'? Pistävätkö sävyerot pahasti silmään?

Kaipaisin myös vinkkiä hääkimpun suhteen. Puku on 50-luvun tyylinen, puoleen sääreen ulottuva. Värinä on vihreä silkki, jonka päällä on kullanvärinen, läpikuultava organza. Koristeluna on kullanväristä pitsiä, johon on kirjailtu vihreitä ja punaisia helmiä. Kengät tulevat olemaan punaiset.

Olen ajatellut myös kukkia tukkaan. Esim pienen pieniä ruusunnuppuja tms. Niistäkään en ole varma :D

Häihin on enää 1,5kk ja kukkia ei siis ole viellä tilattu :(

Hei.

Kysyisin minkälaisia kimppuja on ollut teillä joilla on ollut mustavalkoinen hääpuku tai minkälaista te ehdottaisitte mustavalkoiseen hääpukuun?

Kuviakin toivoisin, mutta lähinnä värimaailma mietityttää eli mikä sopisi.

Pukuni olisi jotakin tämän tyylistä tai sitten vielä tummempi, esim. musta korsetti yläosa yms..

nettiliike

ihan ideoita ja yleistä keskustelua aiheesta kaipaan :)

amantine, riippuu kovasti puvusta ja kimpun kukista, mallista, että miltä yhdistelmä näyttää. Joku miksaus korostaa kauniisti ivorya, mutta joku saattaa tehdä tunkkaisen vaikutelman. Ei kyllä voi sanoa, että vitivalkoiset kukat tekevät automaattisesti ivorysta puvusta "likaisen". Melko turvallinen valinta olisi parin vaalean sävyn sekoitus, esim. kermaisia ruusuja sekä valkoista freesiaa, ehkä pari valkoista perhoskämmekkää koristeeksi. Alla pari inspiraatiokuvaa. :)

23tvrd.jpg

fx6qhl.jpg

103d3dk.jpg

Puku on 50-luvun tyylinen, puoleen sääreen ulottuva. Värinä on vihreä silkki, jonka päällä on kullanvärinen, läpikuultava organza. Koristeluna on kullanväristä pitsiä, johon on kirjailtu vihreitä ja punaisia helmiä. Kengät tulevat olemaan punaiset.

Nämä ihanuudet tulivat heti mieleeni. :)

1zevyaq.jpg

wvwf0x.jpg

64mjpi.jpg

Voi kuitenkin olla, että mielessäni rakentunut kuva puvustasi on tyystin väärä ja siksi alustava ehdotukseni kukista, värimaailmasta vaikuttaa oudolta. Jos et halua julkaista pukusi kuvaa täällä, niin voit laittaa kuvan minulle vaikkapa yksityisviestillä. :girl_wink:

Guest
This topic is now closed to further replies.