Vanhempien kanssa tanssittava tanssi


AlmaA

Recommended Posts

Mitä teillä on ns. kakkosvalssina eli se valssi jonka tanssitte vanhempien kanssa? Itse en juurikaan tunne valsseja ja lainaamallani cd:llä oli vain häävalsseja. Mun mielestä vanhempien valssi ei voi olla perinteinen häävalssi vaan jotain muuta. Vai mitä mieltä olette? Ainoa mikä mulla tulee mieleen on tyttären valssi.

Link to comment
Share on other sites

meillä me tanssitaan 2 ekaa ja 3.een saa tulla lähisuku mukaan ja sekin me varmaan vielä tanssitaan keskenämme tai sit jonkun kanssa.

Mutta meillä ei oo tuota "perinnettä" johtuen siitä ku multa puuttuu biologiset vanhemmat! Eli ei oo isiä eikä äitiä...

Enkä tahdo silloin noita miettiäkään, vaikka on mulla mummo ja vaari mut ei oo sama juttu! :D

Link to comment
Share on other sites

Mieleeni tuli, että onko sen pakko olla valssi mikä vanhempien kanssa tanssitaan?

(kuuluko tämä asia niihin perinteisiin?)

Ei sen ole pakko olla valssi ja jotkut eivät edes tanssi vanhempien kanssa, vaan oman häävalssin/häätanssin jälkeen tulee suoraan kaikki vieraat lattialle.

Jos joku muu tanssi taittuu valssia paremmin ja haluaa vanhempien kanssa tanssia, niin siitä vaan ;o)

Link to comment
Share on other sites

Usein on soitettu vanhempien häissä ollut häävalssi.Tietysti etukäteen hääparilta kysytty että sopiiko.Useimmat todenneet että upeeta!Arvatkaa,onko kyyneleiltä vältytty?

Toi onkin hyvä idea!!! Täytyy kysyä vanhemmilta mikä oli niiden häävalssi!

Meillä taas valssi taitaa olla ainoita tansseja mitä osataan joten en usko et harkitaan mitään muita lajeja. Tai voihan niitä koittaa opetella jos vaikka joku muu luontuis paremmin!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Meillä toisena valssina on appivanhempieni valssi (joku itämaan ruusuja tai jotain sinne päin). Häävalssina tanssimme elämää juoksuhaudoissa, jonka piti olla vanhempieni häävalssi, mutta bändi ei ollut osannut sitä soittaa kovistelu yrityksistä huolimatta :D eli tavallaan tulee molempien valssit soitettua.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Me ratkaisimme tuon asian niin, että minun vanhempieni kanssa tanssimme heidän häävalssinsa (metsäkukkia). Miehen vanhemmilla ei ole häävalssia, joten he saivat valita valssin (uralin pihlaja), jonka tanssimme heidän kanssaan =)

Muokattu: , käyttäjä: Xaura
Link to comment
Share on other sites

Olisin kanssa halunnut tuon vanhempieni häävalssin, mutta meillä tulee oleen muutenkin "erilaiset" tanssihäät, kun miehen puolelta ei ole kuin äiti ja hänen sisaruksensa on kaikki "vasen jalkaisia". joten mielenkiintoiseksi tulee menemään tuo "seka tanssi". :-*:grin:

aloitinkin oman kyselyn, koska minua kiehtoo ajatus häävalssin jälkeen soittaa valssi sulhaselta morsiamelle ja päin vastoin. kaipailenkin valssiehdotuksia.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Tästä listasta isä-tytär-biisejä:

 

Bob Carlisle: Butterfly kisses

Bruce Springsteen: When you need me

The Temptations: My girl

The Avett Brothers: A fathers first spring

Frank Sinatra: The way you look tonight

Paul Simon: Father and daughter

Natalie Cole & Nat King Cole: Unforgettable

McCraw: My Little Girl

Stevie Wonder: Isn't she lovely

Rascal Hatts: My wish

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...