Guest Vieras_minsku_*

poreammeellinen mökki

8 posts in this topic

Hei! Olisiko tiedossa mökkiä/huoneistoa jossa olisi poreamme? Mielellään pohjoissuomesta, mutta myös muut huomioidaan. :D

ideoita kaipailen..

Nooh ainakin Rovaniemen suunnalla Artic Hotel Pohtimon superior-mökeissä on takka, sauna ja poreamme :rolleyes: Siis aika metsän keskellä ovat, mutta aika vieri vieressä. Kuvissa näytti hyviltä, meillä hotellin ravintolassa hääjuhla, niin tuollaista mökkiä ollaan mietitty hääyön viettopaikaksi :) Aika edullisia vieläpä, kotisivuilla on hinnasto.

www.arctichotelpohtimo.fi/

Mä olin viime keväänä tuolla Arctic Hotellissa Rovaniemellä mökissä ja hieno oli! Siisti, uusi ja kaikinpuolin täydellinen "piilopaikka" meille kiireeseen tottuneille. Reissu oli mulle yllätys sulholta ja se oli yrittänyt saada just sellaista poreammeellista mökkiä mutta ne oli varattu. Paikalle päästyämme huomasimme että siellä oli samaan aikaan jonkun häät ja mökki oli tietenkin varattu hääparille!

Mekin yritettiin varata sitä poreammeellista mökkiä 1-vuotis hääpäiväks mutta oli jo varattu :o eli 3.1.2009

Tietääkö kukaan pk-seudulta tai lähettyviltä poreammeellista tai saunallista hotellihuonetta tai mökkiä?!

Itse varattiin hotelliksi rivol jardin, siellä sekä sauna että poreamme :)

Edited by Tanjuzka82