Kultamarja

Tuo kuva hääpuvusta muiden kommentoitavaksi

740 viestiä aiheessa

Tää Agnesin puku istui mulle ihan tajuttoman hyvin, mutta mua vähän mietityttää tuo yläosa...Voisko se olla ihan sileä, tai miten sitä sais muutettua jotenkin "kevyemmäksi"? Entä oisko järkeä vaihtaa tuo koristelu valkoiseen, nyt se on läpinäkyvää ja aika silmiinpistävää mun mielestä. Vai onko se kaunis? :huh:

Edit: Ainakin siihen tulisi ns. sweetheart-leikkaus tuohon pääntiehen...

Muokattu: , käyttäjä: Malssi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kommentteja kaivataan. :) Ihastuin tällaiseen Elgantine Creationsin pukuun, onko kuitenkin malliltaan jotenkin liian simppeli? Ajattelin kyllä tuon kanssa jotain näyttävää (todennäköisesti hopeista) kaulakorua, joten se ehkä kompensoisi tilannetta. Vai mitä te arvon naikkarit olette mieltä? Puku on aivan unelman kevyt päällä!

muoks. kuvat poistettu

Muokattu: , käyttäjä: Mezzy

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Unohdin mainita, että tuohon sivulle lantion kohdalle saa laitettua hakaneulalla sellaisen kukkakoristeen, mutta kuvat satuttiin ottamaan silloin kun mallailin pukua ilman sitä. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kommentteja kaivataan. :) Ihastuin tällaiseen Elgantine Creationsin pukuun, onko kuitenkin malliltaan jotenkin liian simppeli? Ajattelin kyllä tuon kanssa jotain näyttävää (todennäköisesti hopeista) kaulakorua, joten se ehkä kompensoisi tilannetta. Vai mitä te arvon naikkarit olette mieltä? Puku on aivan unelman kevyt päällä!

Mun mielestä malli ei ole ollenkaan liian simppeli. Kukkakoriste voisi kyllä sopia pukuun hyvin, koska puku on muuten yksinkertaisen kaunis. Itsekin ostin Eglantine Creationsin puvun samasta liikkeestä kun sinä, malli on tosin eri =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä täällä kovasti pohdiskelen. Minulla on ostettuna merenneitomallinen puku, yritän liittä kuvan mut tää ei oo tykänny mun kuvista enää :D Ja sitten haaveilen tälläisestä puvusta mutta olen ihan eri maata tuon mallin kanssa, se on pitkä ja laiha.. Mä olen lyhyt ja normaali :girl_haha: Elikkäs kävisköhän tuo puku 157cm (lisäks korot 8cm) ja 45kg ihmiselle? Bläääh, mulla alkaa menee hermot tän kanssa :hysteric: Kaikki on muka liian isoja vaikka ennen on hyvin kelvannu. No laitan linkin. http://www.1luckybri...91-p-13174.html Tyhmää ku en saa suoraan kuvaa, olis paljon parempi!

Muokattu: , käyttäjä: Jane2010

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jane2010, mietin vaan että jos tuo on jo valmispuku niin tuleeko tuo helma sit sulle tosi alhaalle koska tuolla mallillahan on pidempi ylävartalo entä sinulla. Ja miten sen saa nätisti lyhennettyä että nuo helman röyhelöt olis kaikki saman kokoisia. Sittenhän sitä ongelmaa ei ole jos se tehdään alusta pitäen sun mitoille.. Oon pohtinu ite tota asiaa kanssa et miten merenneitomallinen käy koska oon myös nippanappa 160 pitkä mut ei kai siihen muuta vaihtoehtoa oo kun käydä liikkeessä ottamassa asiasta selvää :) Kaunis puku kyllä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jane2010, mietin vaan että jos tuo on jo valmispuku niin tuleeko tuo helma sit sulle tosi alhaalle koska tuolla mallillahan on pidempi ylävartalo entä sinulla. Ja miten sen saa nätisti lyhennettyä että nuo helman röyhelöt olis kaikki saman kokoisia. Sittenhän sitä ongelmaa ei ole jos se tehdään alusta pitäen sun mitoille.. Oon pohtinu ite tota asiaa kanssa et miten merenneitomallinen käy koska oon myös nippanappa 160 pitkä mut ei kai siihen muuta vaihtoehtoa oo kun käydä liikkeessä ottamassa asiasta selvää :) Kaunis puku kyllä.

Mä olen 158cm, ja sovitellut merenneitomalleja. Kyllä se malli asettuu ihan oikealla kohdalle, kun puku on sopivan kokoinen (mittasuhteet ovat oikeat, ja lantio etc. asettuu oikeaan kohtaan). Mä sovitin esim. kokoa 1, ja puku istui just eikä melkein täydellisesti ja näytti todella hyvältä, vaikka olin aina ollut siinä käsityksessä että mun pituiselle ei merenneitomalli käy.

Tietenkin silloin jos puku on liian isoa kokoa ja alkuvaiheessa, ei siitä saa pienentämällä sopivaa, koska puvun mittasuhteet on väärät.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kommentteja kaivataan. :) Ihastuin tällaiseen Elgantine Creationsin pukuun, onko kuitenkin malliltaan jotenkin liian simppeli? Ajattelin kyllä tuon kanssa jotain näyttävää (todennäköisesti hopeista) kaulakorua, joten se ehkä kompensoisi tilannetta. Vai mitä te arvon naikkarit olette mieltä? Puku on aivan unelman kevyt päällä!

Mun mielestä malli ei ole ollenkaan liian simppeli. Kukkakoriste voisi kyllä sopia pukuun hyvin, koska puku on muuten yksinkertaisen kaunis. Itsekin ostin Eglantine Creationsin puvun samasta liikkeestä kun sinä, malli on tosin eri =)

Mikä malli mahtoi olla kyseessä? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitoksia vastauksista I Do I Do I Do ja Arby. Puku tehtäisiin juuri minun mitoilla minulle että ehkäpä se kävis... Mietin just tuota et meneekö liian alas, kaaso sit sano et jos sitä nostaa ja kun istuu niin jääkö se sit huonosti.

Mut jään pohtimaan asiaa :) Kerron sit jos päädyn pukuun et miten se mulle kävi :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morsian K, Mun mielestä toi White Onen puku on todella kaunis sun päällä. Todella tyylikäs, elegantti. Toinen on toi Luccan puku, kaunis ja sopii sun kropalle hyvin. Ota jompi kumpi niistä. ;) Tosin on noi muutkin puvut ihania! Sulle sopii todella hyvin tuollainen malli.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kommentteja kaivataan. :) Ihastuin tällaiseen Elgantine Creationsin pukuun, onko kuitenkin malliltaan jotenkin liian simppeli? Ajattelin kyllä tuon kanssa jotain näyttävää (todennäköisesti hopeista) kaulakorua, joten se ehkä kompensoisi tilannetta. Vai mitä te arvon naikkarit olette mieltä? Puku on aivan unelman kevyt päällä!

Mulle tulee tuo sama puku :) Eikös olekin malli Libye? Onhan se simppeli, mutta mä itse ainakin hain juuri yksinkertaista mutta tyylikästä ja ennen kaikkea istuvaa - mulla se istui tosi hyvin (olen 157/47) ja niin kyllä sullakin. Matsku oli kans aika ihanaa kun itse en siitä morsiussatiinista perusta. Mulle tulee tuohon vyötärölle suht leveä musta satiini-/silkkinauha, joka saa valua ihan alas asti. Korut ja kengät mulla on mustat. Haen semmosta rokkityyliä siis :) Toi laahus leikataan pois, mä en semmosta halua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kommentteja kaivataan. :) Ihastuin tällaiseen Elgantine Creationsin pukuun, onko kuitenkin malliltaan jotenkin liian simppeli? Ajattelin kyllä tuon kanssa jotain näyttävää (todennäköisesti hopeista) kaulakorua, joten se ehkä kompensoisi tilannetta. Vai mitä te arvon naikkarit olette mieltä? Puku on aivan unelman kevyt päällä!

Mulle tulee tuo sama puku :) Eikös olekin malli Libye? Onhan se simppeli, mutta mä itse ainakin hain juuri yksinkertaista mutta tyylikästä ja ennen kaikkea istuvaa - mulla se istui tosi hyvin (olen 157/47) ja niin kyllä sullakin. Matsku oli kans aika ihanaa kun itse en siitä morsiussatiinista perusta. Mulle tulee tuohon vyötärölle suht leveä musta satiini-/silkkinauha, joka saa valua ihan alas asti. Korut ja kengät mulla on mustat. Haen semmosta rokkityyliä siis :) Toi laahus leikataan pois, mä en semmosta halua.

Yep, malli on Libye. :) Onko sulla laitaa kuvaa puvusta sun päällä (vaikka privana), niin näkee vähän miten se istuu muiden päällä. Ja kiva kuulla et se istuu mielestäsi hyvin mun päällä. :) Otatko itse sen kukkakoristeen pois? Itse olen vähän kahen vaiheilla, jos siis tuhon pukuun päädyn. Tuolla liikkeessä ne ehdotti myös sitä satiininauhaa vyötärölle, oli kyllä ihan kiva vaihtoehto. Sopii tuon puvun kanssa todella hyvin! Voisi itsekin harkita sitä, jos jättää sen kukan pois. Minustakin myös puku on tyylikäs, vaikka se onkin yksinkerainen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morsian K, Mun mielestä toi White Onen puku on todella kaunis sun päällä. Todella tyylikäs, elegantti. Toinen on toi Luccan puku, kaunis ja sopii sun kropalle hyvin. Ota jompi kumpi niistä. ;) Tosin on noi muutkin puvut ihania! Sulle sopii todella hyvin tuollainen malli.

Kiitos Mezzy! Kävinkin tuolla blogin puolella vastailemassa sulle. Kauhean vaikea on kyllä valinta! Sitten kun mallin saisi päätettyä niin olisi puvun värikin vielä :D

Tuo sinun puku laskeutuu minusta kauniisti ja sen yksinkertaisuus antaa varan täydentää vielä näyttävillä koruilla! Itse varmaan sen kukkakoristeen ottaisin pukuun ^^

Pakko kysyä, että ethän sattunut seremoniassa käymään maanantaina 22.3? :D

Muokattu: , käyttäjä: Morsian K

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morsian K, Mun mielestä toi White Onen puku on todella kaunis sun päällä. Todella tyylikäs, elegantti. Toinen on toi Luccan puku, kaunis ja sopii sun kropalle hyvin. Ota jompi kumpi niistä. ;) Tosin on noi muutkin puvut ihania! Sulle sopii todella hyvin tuollainen malli.

Kiitos Mezzy! Kävinkin tuolla blogin puolella vastailemassa sulle. Kauhean vaikea on kyllä valinta! Sitten kun mallin saisi päätettyä niin olisi puvun värikin vielä :D

Tuo sinun puku laskeutuu minusta kauniisti ja sen yksinkertaisuus antaa varan täydentää vielä näyttävillä koruilla! Itse varmaan sen kukkakoristeen ottaisin pukuun ^^

Pakko kysyä, että ethän sattunut seremoniassa käymään maanantaina 22.3? :D

Itsekin ajattelin sitä koruilla leikkimistä, sillä rakastan koruja ja haluaisinkin hääpäivänä jonkun näyttävän (mutta ei mitään liian bling bling) korun kaulaani. Tämän vuoksi tätä pukua ajattelinkin. :) Piti ihan kalenterista katosia mikä päivä toi 22.3. oli. :) En ollut, olin siellä vissiin pari viikkoa sitten. :)

Muokattu: , käyttäjä: Mezzy

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kommentteja kaivataan. :) Ihastuin tällaiseen Elgantine Creationsin pukuun, onko kuitenkin malliltaan jotenkin liian simppeli? Ajattelin kyllä tuon kanssa jotain näyttävää (todennäköisesti hopeista) kaulakorua, joten se ehkä kompensoisi tilannetta. Vai mitä te arvon naikkarit olette mieltä? Puku on aivan unelman kevyt päällä!

Oi, tämä on kaunis. Olis just minunkin tyyliäni. Oon vaan ihan eri kokoluokkaa :D Vaikka laihikset käynnissä. Mutta en silti uskalla luvat itselleni ihan noita mittoja puolentoistavuoden laihdutuksenkaan jälkeen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kommentteja kaivataan. :) Ihastuin tällaiseen Elgantine Creationsin pukuun, onko kuitenkin malliltaan jotenkin liian simppeli? Ajattelin kyllä tuon kanssa jotain näyttävää (todennäköisesti hopeista) kaulakorua, joten se ehkä kompensoisi tilannetta. Vai mitä te arvon naikkarit olette mieltä? Puku on aivan unelman kevyt päällä!

Oi, tämä on kaunis. Olis just minunkin tyyliäni. Oon vaan ihan eri kokoluokkaa :D Vaikka laihikset käynnissä. Mutta en silti uskalla luvat itselleni ihan noita mittoja puolentoistavuoden laihdutuksenkaan jälkeen.

Kiios LeisKuu! :) Tämä ihana kommentti ehkä vahvisti mielipidettäni. Onhan tota pukua saatavissa useammassa eri koossa. Ja uskon, että tuo malli sopii monelle. On todella hyvä ja ryhdikäs päällä! Aikaisemmin olin varman, että haluan pukuuni nyörit, mutta tuota kun kokeilin (takana TODELLA kauniit koristenapit ja vetoketju) niin mielipide muuttui. :) Toki ne nyörit on helppo vaihtaa tuohon pukuun jos haluaa, sen verran simppeli malli. Ja puku jättää todella kivasti asusteilla leikkimiselle varaa, esim. näyttävä koru tai vaikka Paksu satiinivyö vyötäröltä roikkumaan (kokeilin tätä, sopi todella hyvin puvun kanssa).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morsian K, Mun mielestä toi White Onen puku on todella kaunis sun päällä. Todella tyylikäs, elegantti. Toinen on toi Luccan puku, kaunis ja sopii sun kropalle hyvin. Ota jompi kumpi niistä. ;) Tosin on noi muutkin puvut ihania! Sulle sopii todella hyvin tuollainen malli.

Kiitos Mezzy! Kävinkin tuolla blogin puolella vastailemassa sulle. Kauhean vaikea on kyllä valinta! Sitten kun mallin saisi päätettyä niin olisi puvun värikin vielä :D

Tuo sinun puku laskeutuu minusta kauniisti ja sen yksinkertaisuus antaa varan täydentää vielä näyttävillä koruilla! Itse varmaan sen kukkakoristeen ottaisin pukuun ^^

Pakko kysyä, että ethän sattunut seremoniassa käymään maanantaina 22.3? :D

Itsekin ajattelin sitä koruilla leikkimistä, sillä rakastan koruja ja haluaisinkin hääpäivänä jonkun näyttävän (mutta ei mitään liian bling bling) korun kaulaani. Tämän vuoksi tätä pukua ajattelinkin. :) Piti ihan kalenterista katosia mikä päivä toi 22.3. oli. :) En ollut, olin siellä vissiin pari viikkoa sitten. :)

Ajattelin vaan, kun Seremoniassa tuota sinun pukua oli kanssani samaan aikaan sovittamassa tummatukkainen nainen ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kommentteja kaivataan. :) Ihastuin tällaiseen Elgantine Creationsin pukuun, onko kuitenkin malliltaan jotenkin liian simppeli? Ajattelin kyllä tuon kanssa jotain näyttävää (todennäköisesti hopeista) kaulakorua, joten se ehkä kompensoisi tilannetta. Vai mitä te arvon naikkarit olette mieltä? Puku on aivan unelman kevyt päällä!

Mun mielestä malli ei ole ollenkaan liian simppeli. Kukkakoriste voisi kyllä sopia pukuun hyvin, koska puku on muuten yksinkertaisen kaunis. Itsekin ostin Eglantine Creationsin puvun samasta liikkeestä kun sinä, malli on tosin eri =)

Mikä malli mahtoi olla kyseessä? :)

Minun puku on Lyre. =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kommentteja kaivataan. :) Ihastuin tällaiseen Elgantine Creationsin pukuun, onko kuitenkin malliltaan jotenkin liian simppeli? Ajattelin kyllä tuon kanssa jotain näyttävää (todennäköisesti hopeista) kaulakorua, joten se ehkä kompensoisi tilannetta. Vai mitä te arvon naikkarit olette mieltä? Puku on aivan unelman kevyt päällä!

Mulle tulee tuo sama puku :) Eikös olekin malli Libye? Onhan se simppeli, mutta mä itse ainakin hain juuri yksinkertaista mutta tyylikästä ja ennen kaikkea istuvaa - mulla se istui tosi hyvin (olen 157/47) ja niin kyllä sullakin. Matsku oli kans aika ihanaa kun itse en siitä morsiussatiinista perusta. Mulle tulee tuohon vyötärölle suht leveä musta satiini-/silkkinauha, joka saa valua ihan alas asti. Korut ja kengät mulla on mustat. Haen semmosta rokkityyliä siis :) Toi laahus leikataan pois, mä en semmosta halua.

Yep, malli on Libye. :) Onko sulla laitaa kuvaa puvusta sun päällä (vaikka privana), niin näkee vähän miten se istuu muiden päällä. Ja kiva kuulla et se istuu mielestäsi hyvin mun päällä. :) Otatko itse sen kukkakoristeen pois? Itse olen vähän kahen vaiheilla, jos siis tuhon pukuun päädyn. Tuolla liikkeessä ne ehdotti myös sitä satiininauhaa vyötärölle, oli kyllä ihan kiva vaihtoehto. Sopii tuon puvun kanssa todella hyvin! Voisi itsekin harkita sitä, jos jättää sen kukan pois. Minustakin myös puku on tyylikäs, vaikka se onkin yksinkerainen.

Voi, ei ole kuvaa, kävin juuri muutama päivä sitten sovittamassa sitä (tehtiin korjaukset) ja unohdin taaskin kameran :/ Mutta kyllähän se ihan mielettömän kauniisti istuu, vaikka pienentämään sitä joutuikin. Otan sen kukkakoristeen pois, se ei ole yhtään mun tyyliä. Sellaista 5-7 cm:n satiininauhaa ajattelin hankkia siihen vyötärölle korostamaan sitä vielä entisestään. Mä oon ainakin ihan hurjan tyytyväinen, että päädyin tohon pukuun :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yep, malli on Libye. :) Onko sulla laitaa kuvaa puvusta sun päällä (vaikka privana), niin näkee vähän miten se istuu muiden päällä. Ja kiva kuulla et se istuu mielestäsi hyvin mun päällä. :) Otatko itse sen kukkakoristeen pois? Itse olen vähän kahen vaiheilla, jos siis tuhon pukuun päädyn. Tuolla liikkeessä ne ehdotti myös sitä satiininauhaa vyötärölle, oli kyllä ihan kiva vaihtoehto. Sopii tuon puvun kanssa todella hyvin! Voisi itsekin harkita sitä, jos jättää sen kukan pois. Minustakin myös puku on tyylikäs, vaikka se onkin yksinkerainen.

Hei Mezzy! Mulla olis muutama kuva tuosta puvusta. Libye melkein lähti itselläkin mukaan, mutta löysin viime hetkellä vielä enemmän miellyttäneen puvun. Voisin laittaa sulle vaikka privana ne muutamat kuvat, jos kiinnostaa tosiaan nähdä pukua muidenkin päällä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä olisi kommentoitavaa vailla. Itse ihastuin tähän merenneitomalliseen pukuun ja jo tilasin sen sitten ulkomailta ja kun sain oman pukuni ja luin juttuja merenneitomallisen puvun ns. rajoitteista. Itse kauhistuin kun näiden rajoitteiden pitäisi päteä juuri minuun, eli en saisi laittaa merenneitomallista pukua päälleni vartaloni takia. Ulkomailta tilattua pukua pitää vielä muokata. Koska esim. tuota nauhaa joka solmitaan taakse se oli ommeltu liian alas joten näin ollen nauha tulee liikaa pepun päälle kun sen pitäisi tulla ristiselän kohdalle. Olen kuitenkin ruvennut miettimään että kannattaakohan minun laittaa kyseistä pukua päälleni, olenko kauhean näköinen se päällä, rehellisiä mielipiteitä.

puku.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Mun mielestä tuo näyttää NIIN hyvältä sun päällä. Siis malli sopii sinun vartalolle ihan täydellisesti. Tosiaankin niin se nauha vähän ylemmäs ja sit ehkä vanne/alushame alle jotta alaosa pääsee oikeuksiinsa niin sit on kyllä tosi bueno :girl_smile: Tämä siis minun rehellinen mielipiteeni asiasta :blush:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

porcelaindoll, mä katoin heti, että onpa hyvännäköinen puku! :girl_smile: Olet varmaan ihan oikeassa, että sulle eivät kävisi kaikki merenneitopuvut, mutta tuon nimenomaisen puvun malli on toimiva, koska 1) musta nauha vyötäröllä ja musta kaistale takana tekevät sulle muotoja (=vyötärön) ja 2) sulla on tosi kaunis dekoltee ja selkä, joita puku korostaa. Tosiaan, kuten edellinen kirjoittaja sanoi, niin puvusta tulee vielä parempi, kunhan nauha on oikealla korkeudella ja alaosassa alushame.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen samaa mieltä Ginamarian ja Noxin kanssa. Eli että tuo nimenomainen merenneitomalli kyllä sopii sulle hyvin noilla pienillä muokkauksilla!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Mun mielestä tuo näyttää NIIN hyvältä sun päällä. Siis malli sopii sinun vartalolle ihan täydellisesti. Tosiaankin niin se nauha vähän ylemmäs ja sit ehkä vanne/alushame alle jotta alaosa pääsee oikeuksiinsa niin sit on kyllä tosi bueno :girl_smile: Tämä siis minun rehellinen mielipiteeni asiasta :blush:

porcelaindoll, mä katoin heti, että onpa hyvännäköinen puku! :girl_smile: Olet varmaan ihan oikeassa, että sulle eivät kävisi kaikki merenneitopuvut, mutta tuon nimenomaisen puvun malli on toimiva, koska 1) musta nauha vyötäröllä ja musta kaistale takana tekevät sulle muotoja (=vyötärön) ja 2) sulla on tosi kaunis dekoltee ja selkä, joita puku korostaa. Tosiaan, kuten edellinen kirjoittaja sanoi, niin puvusta tulee vielä parempi, kunhan nauha on oikealla korkeudella ja alaosassa alushame.

Mä olen samaa mieltä Ginamarian ja Noxin kanssa. Eli että tuo nimenomainen merenneitomalli kyllä sopii sulle hyvin noilla pienillä muokkauksilla!

Juu samaa mieltä ylläolevien kanssa, eli nuo ehdotetut muokkaukset kun antavat puvulle ryhtiä ja hiukset laitettuina+asusteet tuo on juuri passeli sun hoikalle varrellesi. Ja eiköhän ompelijallakin ole ideoita antaa.

Minkä mallisille vartaloille merenneitopuvut muuten sitten kävisivät noin niinkuin "ohjeen" mukaan? Itsehän olen melkoisen kurvikas ja olen aina kuvitellut olevani liian tyrkky tuollaisessa muotojanuolevassa puvussa (=kun ne eivät korostamista juuri tarvi)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään