Kultamarja

Tuo kuva hääpuvusta muiden kommentoitavaksi

740 viestiä aiheessa

Kiitoksia kaikille jotka kommentoivat pukuja! Pukuja sovittelin Tampereella. Ensimmäinen puku on Tyynelän Lavem-mallistosta ja toinen Special Day:n puku. Olen päätymässä tuohon alempaan vaihtoehtoon. AJattelin että tuollaiseen iltapukumaiseen pukuun saattaa joskus olla vielä mahdollisuus pukeutua, mutta tähän tylliunelmaan tuskin häiden jälkeen koskaan. Ihania pukuja ovat molemmat! :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Molemmat on tosi kauniita mutta täysin oikeaan ratkaisuun olet päätymässä! ;) Alempi puku on kerrassaan ihana!! :-X

Kiitoksia kaikille jotka kommentoivat pukuja! Pukuja sovittelin Tampereella. Ensimmäinen puku on Tyynelän Lavem-mallistosta ja toinen Special Day:n puku. Olen päätymässä tuohon alempaan vaihtoehtoon. AJattelin että tuollaiseen iltapukumaiseen pukuun saattaa joskus olla vielä mahdollisuus pukeutua, mutta tähän tylliunelmaan tuskin häiden jälkeen koskaan. Ihania pukuja ovat molemmat! :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Molemmat on tosi kauniita mutta täysin oikeaan ratkaisuun olet päätymässä! ;) Alempi puku on kerrassaan ihana!! :-X
Kiitoksia kaikille jotka kommentoivat pukuja! Pukuja sovittelin Tampereella. Ensimmäinen puku on Tyynelän Lavem-mallistosta ja toinen Special Day:n puku. Olen päätymässä tuohon alempaan vaihtoehtoon. AJattelin että tuollaiseen iltapukumaiseen pukuun saattaa joskus olla vielä mahdollisuus pukeutua, mutta tähän tylliunelmaan tuskin häiden jälkeen koskaan. Ihania pukuja ovat molemmat! :girl_sigh:

Samaa mieltä :-X jos istuu niin kuin hansikas niin se on menoa sitten..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Vaihtoehto 1:

elisa-1.jpg

elisa-2.jpg

Vaihtoehto 2:

gelinlik_5899.jpg

5899_swh_mid_sales_full_back.jpg

Omia ajatuksia: vaihtoehto 1 on mukavan kevyt päällä ja lyhyempi laahus on käytännöllisempi, vaihtoehto 2 istui kuin hansikas ja tuntui todella "tukevalta" päällä, laahus häiritsee hieman, mutta sen voi nostaa myös ylös.

Itseäni miellyttää enemmän puku nro 1, mutta nro 2 on myös todella kaunis. Jos nro 2 laahusta saa muokattua ja puku istuu paremmin/hyvin, niin valitse sitten se... auttaa paljon tämäkin vastaus :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Vaihtoehto 1:

elisa-1.jpg

elisa-2.jpg

Vaihtoehto 2:

gelinlik_5899.jpg

5899_swh_mid_sales_full_back.jpg

Omia ajatuksia: vaihtoehto 1 on mukavan kevyt päällä ja lyhyempi laahus on käytännöllisempi, vaihtoehto 2 istui kuin hansikas ja tuntui todella "tukevalta" päällä, laahus häiritsee hieman, mutta sen voi nostaa myös ylös.

mun mielestä ehdottomasti toi 1. vaihtoehto! se on upea kun taas 2. vaihtoehto vähän liian "varma valinta"...mun mielestä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kaipailisin apua. 3 vaihtoehtoa pukukilvassa jäljellä, sanokaahan mitä ajattelette

M491C%20Front.jpg

mia solanon ihanuus, mulle hopeeseen menevänä, ei kultaan.

delphine.jpg

jenny packhamin delphine

2010%20style%200067.jpg

tämäkin hopean harmaalla pohjavärillä, ei kullalla

pukua kantava varsi on 180cm 34kokoa, mutta rintava

nyt sana on vapaa :)

Muokattu: , käyttäjä: Helium

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Näistä kahdesta puvusta pitäisi valita. Olisiko kommentteja kumman mallinen puku sopii kantajalleen paremmin? Tyylit ovat kovin erilaiset ja en tiedä kumpaan kallistuisin.

puku2.jpg

puku1.jpg

Heiii ihan liikkeessäkö sovittelit noita pukuja? Mistä löysit tuon alemman? nammmm. muistatko hintaa?

Tähän ei oltu vielä vastattu, joten vastaan kun tuntuu että ehkä tiedän vastauksen. Kokeilin itse tosi samanlaista pukua, jos ei ollut sama. Puvun merkki oli muistaakseni Romantica ja hinta jotain 500e :D

Vaihtoehto 1:

elisa-1.jpg

elisa-2.jpg

Vaihtoehto 2:

gelinlik_5899.jpg

5899_swh_mid_sales_full_back.jpg

Omia ajatuksia: vaihtoehto 1 on mukavan kevyt päällä ja lyhyempi laahus on käytännöllisempi, vaihtoehto 2 istui kuin hansikas ja tuntui todella "tukevalta" päällä, laahus häiritsee hieman, mutta sen voi nostaa myös ylös.

EKA! Siinä on jotenki enempi characteria ja se on tosi kaunis. Kokeilin tuota samaa pukua Oulun Katariinassa ja tykkäsin tosi paljon :)

kaipailisin apua. 3 vaihtoehtoa pukukilvassa jäljellä, sanokaahan mitä ajattelette

M491C%20Front.jpg

mia solanon ihanuus, mulle hopeeseen menevänä, ei kultaan.

delphine.jpg

jenny packhamin delphine

2010%20style%200067.jpg

tämäkin hopean harmaalla pohjavärillä, ei kullalla

pukua kantava varsi on 180cm 34kokoa, mutta rintava

nyt sana on vapaa :)

Kaikki puvut on kaunita, mutta minusta tuo ensimmäinen on jotenki tosi chic ja kaunis. Sopii varmasti sinun laisellisi pitkälle ja hoikalle tytölle. Toka on kans kiva, mutta ehkä vähän rantamekkomainen. Tuossa ekassa on jotenkin ihanan naiselliset linjat.

Pitääpäs tuoda omatkin puku ehdokkaani tänne näytille kun eka pääsen sovittamaan paria ihanuutta ;)

Muokattu: , käyttäjä: tinkerbell4x

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

MariéeMaria en onneks mikään pamela oo, vaikka jonkun verran on etupainoa kertynytkin, mutta samaa arvelen itsekin tuosta tokasta puvusta. se olis vaan niin mukava vaihtoehto meidän suht rentoihin ja vauhdikkaisiin hääjuhliin. netti on siitä inhottava, että kauniita pukuja löytyy vaikka kuinka, mutta niiden löytäminen sovitettavaksi onkin sitten ihan toinen juttu.

tinkerbell4x olen ihan samaa mieltä itsekin, eka puku on tyylikäs mutta ei liian prameileva. sen ekan puvun kanssa vaan ainoa ongelma on se että sitä ei löydy suomesta ja materiaaleja on myös hyvin vaikee jäljitellä. miten ihmeessä tuon siis saisi käsiinsä ja millä hirvittävällä hinnalla!? yritän pähkäillä ratkaisua...

kiitos mielipiteistänne, saa vuodattaa lisääkin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
kaipailisin apua. 3 vaihtoehtoa pukukilvassa jäljellä, sanokaahan mitä ajattelette

M491C%20Front.jpg

mia solanon ihanuus, mulle hopeeseen menevänä, ei kultaan.

delphine.jpg

jenny packhamin delphine

2010%20style%200067.jpg

tämäkin hopean harmaalla pohjavärillä, ei kullalla

pukua kantava varsi on 180cm 34kokoa, mutta rintava

nyt sana on vapaa :)

Yhdyn edellisiin ja valitsisin myös ensimmäisen puvun niin kuvan kuin vartalokuvauksenkin perusteella! Ensimmäinen puku on varmasti todella näyttävä kaltaisellasi pitkällä naisella ja henkii suuren maailman rentoa glamouria :) Mielestäni tuollainen puku näyttää parhaalta juuri jonkin verran rintavalla morsiamella, mutta saattaa lipsahtaa helposti huolimattoman näköiseksi todella runsaasti varustellun morsiamen päällä. Go for it! Sinusta tulee varmasti näyttävä morsian :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Olen uusi täällä foorumilla kuin myös koko häätouhussa. Heti kosinnan jälkeen ensimmäinen mielessä ollut asia on ollut hääpuku! Olen täällä naikkareissa selaillut eri pukuja, samoin kun koko internetissä. Tämän hetken viisi mieluisinta pukua ovat alla. Ne ovat kaikki hyvinkin erilaisia.

Onglema muodostuu lähinnä omasta kropasta. Häihin on viela aikaa, mutta tällä hetkellä olen kokoa 40-42, suhteellisen rintava ja pyllyä löytyy vaikka kuinka paljon!

Minun kroppani on siis jollain tavalla tiimalasin muotoinen, mutta ei todellakaan mallimitoissa oleva!

Mitä siis sanotte näistä puvuista ja minun kropasta yhdessä?

mekko.jpg

puku09.jpg

Puku8.jpg

Puku5.jpg

Puku82.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Puzzle2010

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hei!

Olen uusi täällä foorumilla kuin myös koko häätouhussa. Heti kosinnan jälkeen ensimmäinen mielessä ollut asia on ollut hääpuku! Olen täällä naikkareissa selaillut eri pukuja, samoin kun koko internetissä. Tämän hetken viisi mieluisinta pukua ovat alla. Ne ovat kaikki hyvinkin erilaisia.

Onglema muodostuu lähinnä omasta kropasta. Häihin on viela aikaa, mutta tällä hetkellä olen kokoa 40-42, suhteellisen rintava ja pyllyä löytyy vaikka kuinka paljon!

Minun kroppani on siis jollain tavalla tiimalasin muotoinen, mutta ei todellakaan mallimitoissa oleva!

Mitä siis sanotte näistä puvuista ja minun kropasta yhdessä?

mekko.jpg

puku09.jpg

Puku8.jpg

Puku5.jpg

Puku82.jpg

Itse olen ehkä aika samanlainen vartalomuodoltani, tosin jonkun verran rehevämpi :D Itse olen mieltänyt sellaiset runsashelmaiset vähän liian...runsaiksi. Ihan merenneitomallinen (kuten tuo ensimmäinen) on varmasti näyttävä mutta onko liian seksikäs kun nuolee muotoja niin? JA miellän tuommoiset reisistä vartalonmyötäiset puvut hankalaksi liikkua.

Tokassa on aika antelias kaula-aukko mikäli kuppikoko on runsas. Ja tuommoinen kermakakkumainen helma ehkä suurentaa alakroppaa liikaa. Kapea vyötärö tosin tuossa korostuu nätisti eikä toi nyt mitenkään mielettömän runsas helma ole.

Kolmas on jännästi tavallaan yksinkertainen mutta ei kuitenkaan. Laskokset ehkä hoikentavat mutta kun rinnoille on "merkitty" tuo ns tasku, mahtuvatko ne juuri tuohon. Itse en valitsisi E-kupilla tuollaista koska tuntuu että rinnat korostuisivat liikaa. Mutta sinun kokoasihan en tiedä :)

Neljännessä tuo vyö korostaa vyötäröä todella kauniisti ja pidän laskoksista. Itse valitsisin ehkä sen.

Viimeinenkin on todella kaunis mutta omaan makuuni liian rönsyilevä.

Parhaitenhan sen tietenkin näkee kun itse sovittaa eri malleja, mikä sopii parhaiten. Amoriinin pukuoppaassa tiimalasille suositeltiin A-linjaista mekkoa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Amoriinin pukuoppaassa tiimalasille suositeltiin A-linjaista mekkoa.

Mä olen hieman yllättynyt tuosta ohjeesta. :girl_impossible: Olen itse tiimalasi, tosin vähän hoikempaa mallia (36-38), ja monet a-linjaiset mekot saavat minut näyttämään tosi tasapaksulta tai jopa pönäkältä, koska ne eivät korosta vyötäröä, vaan ikään kuin "liukuvat sen yli". Mutta tosiaan kokeilemalla löytää itselleen sopivimmat mallit.

Puzzle2010, tuo ensimmäinen mekko on malliltaan aika vaativa. Ei välttämättä sovi rintavalle. Toinen voisi olla toimiva sinunkin mitoillasi, koska v-aukko visuaalisesti pienentää rintoja, puvun leikkaus korostaa vyötäröä ja helma ei ole liian leveä ja runsas. Toinen onkin minun suosikkini näistä. Muutkin voisivat toimia, mutta neljännestä en pidä, koska mielestäni se saa tuon normaalimittaisen/hoikan mallinkin näyttämään pönäkämmältä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikille pukuvaihtoehtojani kommentoineille. Menen vielä uuden kerran sovittamaan ja teen päätöksen sitten. Molemmissa on puolensa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mä kävin tänään kokeilemassa kolmea pukua. Jokaisessa on hyviä ja huonoja puolia.

Tätä testasin ihan vaan värin vuoksi, mutta näyttää aika kivalta. En kylläkään pidä ihan näin pelkistetystä.

vari.jpg

ja tämä vaikutti nyt parhaimmalta, mutta ajattelin väriksi ivorya ja tummanpunaista kirjontaa. Puku oli ihan törkeesti liian iso mulle, joten ei oikein istu.

oikea2.jpg

Mitä mieltä "yleisö" on? Laahusta mulle ei tule ollenkaan.

Mun mielestä ehdottomasti tuo vaihtoehto 2. Todella kaunis :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tässäpä olisivat vahvat kandidaatit pukukilvassa.

Laittakaas kommenttia.

Hintaeroa puvuilla on hulppeat 600 euroa. :girl_impossible:

post-28013-1267867191_thumb.jpg post-28013-1267867271_thumb.jpg

Mä tykkään enemmän tuosta tokasta puvusta, ihan mielettömän kaunis :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tarviiko tähän alushameen?

Mermaid%200048.jpg

Mermaid%200048b.jpg

Ja pitäiskö ton laahuksen olla pitempi, onko se nyt jotenkin "tönkkö" vai hyvä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos kommenteista kollegat! Tilauksessa on tuo toinen puku.

Nyt lisäilen muutamia timankeja sormukseen puvun hankinnasta

säästyneillä rahoilla ja odottelen innolla pukua saapuvaksi. :girl_wink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
tinkerbell4x olen ihan samaa mieltä itsekin, eka puku on tyylikäs mutta ei liian prameileva. sen ekan puvun kanssa vaan ainoa ongelma on se että sitä ei löydy suomesta ja materiaaleja on myös hyvin vaikee jäljitellä. miten ihmeessä tuon siis saisi käsiinsä ja millä hirvittävällä hinnalla!? yritän pähkäillä ratkaisua...

Ootko kurkannu Mia Solanon nettisivun? Sen mukaan Suomessa pukuja myyviä liikkeitä on kaksi, molemmat Helsingissä. Eli ei kun puhelin käteen ja soittamaan jos niillä sattuis olemaan malli kappale kyseisestä puvusta. Musta se on aivan mielettömän kaunis. Googlettamalla löytyy varmaan jotain nettikauppojakin. Ja tuo Jenny Packhamin pukukin on kyllä kans kaunis.. Good luck! :)

Hei!

Olen uusi täällä foorumilla kuin myös koko häätouhussa. Heti kosinnan jälkeen ensimmäinen mielessä ollut asia on ollut hääpuku! Olen täällä naikkareissa selaillut eri pukuja, samoin kun koko internetissä. Tämän hetken viisi mieluisinta pukua ovat alla. Ne ovat kaikki hyvinkin erilaisia.

Onglema muodostuu lähinnä omasta kropasta. Häihin on viela aikaa, mutta tällä hetkellä olen kokoa 40-42, suhteellisen rintava ja pyllyä löytyy vaikka kuinka paljon!

Minun kroppani on siis jollain tavalla tiimalasin muotoinen, mutta ei todellakaan mallimitoissa oleva!

Mitä siis sanotte näistä puvuista ja minun kropasta yhdessä?

mekko.jpg

puku09.jpg

Puku8.jpg

Puku5.jpg

Puku82.jpg

Mun ehdoton suosikki on tuo toinen puku. V-pääntie korostaa rintoja kun taas laskokset ja A-linjainen helma luovat elävyyttä. Puku on tosi kaunis ja tuo parhaiten esiin naiselliset muodot olematta 'mauton' :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Puzzle2010

Olen itse vähän saman tyyppinen vartaloltani, en ehkä kyllä ihan tiimalasi :girl_sigh:

Itse tykkään käyttää V-kaula-aukkoja silloin kun haluan näyttää hyvältä, koska se tosiaan korostaa parhaita puoliani. Sovitellessani hääpukuliikkeissä V-pääntiellä olevia pukuja tulin kuitenkin siihen tulokseen, etteivät ne olleet sopivia. Siis minun milestäni suurin osa oli aivan liian syvään uurrettuja ja jos sitä rintamusta on niin sitä tuppaa tulemaan vähän liikaakin esille!

No ehkä olen liian kainovieno :girl_haha:

Itse pidän eniten tuosta missä on musta/tumma nauha vyötäröllä. Se tuo vyötärön esille eli korostaa hyvin tiimalasivartalon muodokkuutta!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Puzzle 2010 mä oon samoilla linjoilla tinkerbell4x:n kanssa, v-aukkonen puku on mun mielestä ehdottomasti tyylikkäin. ite oon kans aika suurella rintavarustuksella siunattu ja huomannu, että olkaimettomat mallit ei ainakaan tälle mun masslle sovi, eikä siis myöskään liian suorat tosta edestä. v-aukko on tosi hyvän näkönen kunhan puvun yläosa ei oo liian pieni...

Malssi se riippuu onko siinä puvussa jo valmiiks jonkunlainen tylli tms ton silkin alla. jos on pelkkä päällimmäine kangas niin ei se näytä samalta kun kuvassa, siinä tapauksessa mä laittaisin jonkun suht kapeen alushameen. mut jos siinä on jo jonkunlainen aluskangas joka vähän tukee mekon muotoa niin sit se ei tarvii. ton muotoselle puvulle voi olla vaikeeta löytää just sopivaa alushametta. laahus vaikuttaa sopivalta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos todella paljon kaikille vastanneille!

Jotenkin olen aina haaveillut olkaimettomasta puvusta, mutta tuo puku nro 2 vei kyllä sydämen heti kun sen näin!

Pitänee pikkuhiljaa lähteä sovittamaan pukuja, vaikka häihin onkin vielä hurjan pitkä aika!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Puku8.jpg

Hei Puzzle2010, nuo hääpukukuvat ovat aivan ihania :)

Itseäni kiinnostaisi erityisesti tuo kolmospuku. Kenen puku mahtaa olla kyseessä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itselläni on nyt kaksinkamppailu menossa myös.

Puku numero 1, minun pukuni olisi kokonaan valkoinen ja nauha irroitettava, eli sitä ei välttämättä tulisi ollenkaan hääpäivänä, jos näyttää kököltä:

Vera%20Wang%200009.jpg

Puku numero 2:

NEW001.jpg

NEW001_1.jpg

Haluaisin rehellisiä mielipiteitä, kumpi puvuista on kauniimpi/sopivampi. Kaikki joilta olen kysynyt mielipidettä tästä, tietävät että haluaisin isohelmaisen puvun, ja sanovat siten tuon 1 vaihtoehdon(saatan myös olla vainoharhainen :D ). Mutta 2 on niin kaunis myös. Hintaeroa puvuilla ei juuri ole, joten silläkään ei voi ratkaista :girl_impossible:

Olen 168cm pitkä ja koko 34.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

emmy-: Mä sanoisin ehdottomasti 2. Musta ykkönen on liian balettipukumainen ja ehkä jopa jossain määrin arkinen (no tää on nyt kyllä väärä sana mutta menköön paremman puutteessa). Yläosa on kyllä kaunis. Minkä tyyliset häät teille muuten tulee? Kakkonenhan on jossain määrin kreikkalaistyyppinen ja mielestäni juhlavampi kuin ykkönen, joka taas on tyttömäisempi ja rennompi. Kakkonen siis mun suosikkini. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään