Kultamarja

Tuo kuva hääpuvusta muiden kommentoitavaksi

740 viestiä aiheessa

marsa-:täältä myös ääni puvulle 2. Oikea katseenvangitsija. Puku1 on toki myös kaunis, mutta tuossa kakkosessa on "sitä jotakin".

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee pienet häät laivalla ja haluan puvukseni iltapuvun ja nyt on kaksi mistä joutuu päättämään

VAIHTOEHTO 1.

7820658.jpg

Lillyn iltapuku kuvanmukaisessa värissä, ja tämän puvun minä jo itseasiassa omista. Ostin aikoinaan edelliseltä työpaikalta 30 eurolla sisäänostohintaan. Ihana malli ja väri sopisi meidän laivahäihin kuin nenä päähän.

VAIHTOEHTO 2.

7976955.jpg

Bridesmaids by Romantican puku ja puvun väri on toffee. Omar-karkin väri on aika lähellä totuutta. Myöskin ihana malli, tyylikäs, hieman vintagehenkinen. Enemmän hääpukumainen jo värinsä puolesta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ylemmän puvun malli on ihana :-X Itse tosin vähän vierastan sinistä, joten toffeen väri kuullostaa hyvälle. Itse haluaisin ottaa toisesta puvusta mallin ja toisesta värin :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

poistin liitteet, kiitos avusta!

Muokattu: , käyttäjä: Haukka

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Puku on aika runsas ja koristeltu, joten pysyisin yksinkertaisissa koruissa. Kaulakorun jättäisin kokonaan pois ja korviin esimerkiksi helmikorvakorut.

451picture3Upload.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laittaisitko tämän puvun kanssa huntua, ja jos laittaisit, niin mimmosen, pitkän, lyhyen, keskipitkän?? Puku on luonnonvalkonen, minkä värinen huntu olis hyvä?

7762168.t.jpg

Älkää välittäkö siitä, miten tuo puku on päällä :girl_haha: se ei oo kiinni, vääränlainen alushame, ja kropassa on n. ihan liikaa pläskiä! :girl_wink:

Käykö huntu laahuksellisen puvun kanssa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haukka minäkin sanoisin, että "keep it simple"-meininki. Eli puku on sen verran näyttävä jo muutenkin, että ei välttämättä tarvitse kaulakorua. Ehkä joku ohut rannekoru? Plus korvikset, kuten tuossa aiemmin ehdoteltiin. Jos ei helmeä, niin sitten sormusten kanssa samaa metallia olevat korut..?

Jenni-e Minusta tuon kanssa voi oikein hyvin laittaa hunnun. (Itse ainakin haaveilen puolipitkästä hunnusta ja mahdollisesti laahuksellisesta puvusta.) Minusta esimerkiksi Catherinen hunnun pituus oli juuri hyvä laahuksellisen puvun kanssa. Väristä en osaa sanoa, kun termit ovat vielä hieman hakusessa itsellä.. (eli mikä on luonnonvalkoinen, ivory jne.. taitaa vaihdella valmistajan mukaan..?)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jenni-e: Vähän makuasia, haluaako hunnun vai ei. Kyllä pukuun huntuu sopii! Itse laittaisin lyhyen tai puolipitkän. Ja väri pitäisi mielestäni olla sama kun hääpuvun väri, että kokonaisuus on yhtenäinen. :) Ainakin kun kyse on valkoisen eri sävyistä.

Koovee: Aika paha, molemmissa on kaunis malli. :) Äänestän kuitenkin ykköstä siksi, että pidän sen materiaalista enemmän.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Koovee: Mun mielestä ehdottomasti nro 2. Aivan mielettömän kaunis puku! :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yritän löytää jostain morsiuspukuliikkeistä samantyyppisiä pukuja, et sais ees jotain tuntumaa, et kumpi se ois se "oikea" :-X

Kummatkin vaan on NIIN ihania- tosin sekin täytyy ottaa huomioon, et aion tilata nettipuvun, joten sitten se voi taas olla ihan erilainen luonnossa-huoh! Tuo 2. puku on ollu mun suosikki alusta asti. Nyt kun pukua pitäis alkaa tilaileen, ni löysin sitte tuon toisen ihanuuden...oih! :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

...ja sekin mietityttää, et miten tuon 1. puvun kanssa- pystyykö helmaa nätisti nostamaan, niin et sillä voi tanssia? Kun kumminkin tuo malli vaatii pienen laahuksen,e t se hörsellys tulee paremmin näkyviin...hmph!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Koovee täältä tulee ehdottomasti ääni tuolle 1. puvulle, se on aivan ihana :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

.

Muokattu: , käyttäjä: emea

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^^ Ihan hyvältä tuo minusta näyttää, etenkin sivusta! Yhtään kaunistelematta myönnän kyllä, että vaikutelma edestä on aavistuksen tasapaksu, mutta ei se silti huonolta näytä, kun kroppasi on kuitenkin hyvässä kuosissa. Tuollaiselta ne merenneitopuvut vaan useimmilla tuppaavat näyttämään, tosi harvalla kun on sekä hoikkaa vartaloa että voimakasta lantion kaarta, joka olisi merenneitoon tosi ideaali.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo, samat kommentit kun edellä... Aiotko muokkauttaa pukua yhtään ts. saisko tosta vyötärön kohdalta vaikka vähän "kiristettyä"? Totta varmaan on, että sun hoikan näköinen vartalo vois olla enemmän edukseen jonkun muun mallisessa puvussa, mutta ei tuokaan puku hassumpi ole minun mielestä :girl_sigh:

Muokattu: , käyttäjä: M.E.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

.

Muokattu: , käyttäjä: emea

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

emea - Puku on aivan ihana, ja mielestäni se myös sopii sinulle hyvin! Vau! :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tykkään myös todella paljon emean puvusta! Tosi upee! Aivan ihana kangas. :-X Eikä mun mielestä tasapaksu ollenkaan. Mulla myös suora vartalo ja merenneitopuku ja kyllä niillä nyöreillä saa kummasti kiristettyä mullekkin kurvit. :grin:

Muokattu: , käyttäjä: Pheebo

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minunkin mielestäni emean puku todella upea! Itse en pidä merenneitomallisista puvuista mikäli kantajalla on liian tiimalasivartalo. Puku näyttää mielestäni niissä tapauksissa ahdistavalta ja sellaiselta, ettei siinä voi kävellä saati istua. Ja siis vaikka itse en siinä puvussa olekaan, näen vain jonkun muun siinä. Sinulla ei tuota ole vaan puvun omat laskokset pääsevät esiin korostaen vain hyviä puoliasi.

Mitenkä alushameen (ja sen korsetin, jos sellaista haluat) kanssa, mikäli haluat helmaan lisää pöyhkeyttä? Itse en silti muuttaisi mitään :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Puku on tosi kaunis ja istuu todella hyvin. Kukaan ei tuijota sinua noin kuin kuvassa, joten elä huoli "kaarettomuudesta". Hääkuvassa poseeraat vaan hieman sivuttain. Ja hyvä idea on kuroa vyötäröä tiukemmaksi ja ehkä käyttää jonkinlaista alushametta pöyhkeyttämään alaosaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiittää ja kumartaa pukukommenteista!

Juuri tämä tasapaksuisuus tässä eniten itseäni häiritsee, mistä Woodwomankin sanoit. Kun vaikka olen hoikka, niin en ole tiimalasi-hoikka. Mikään laihduttaminenkaan ei asiaa paranna, kun ei se tuota kehonmallia muuta tai lantiota levennä.

Ja pukuhan on takaa nyöreillä kiristettävä, eli voisihan sitä runnoa vain enemmän kiinni tuosta vyötärön kohdilta. Hmm. Tai josko tonne menisi alle vielä joku oikein tehokas korsetti. Mun pitääkin vielä testata kiristämistä ja korsettia.

Tässä huomataan kuitenkin se yksi paljon hehkutettu asia; kannattaa pitää huoli siitä, että oma olo on puvussa loistava. Itselläni ei ollut mikään wau- fiilis tässä puvussa (mietin jo silloin tuota mallia), mutta kuuntelin kaasojani joiden mielestä tämä oli paras. Tokihan mä olin sen verran eläväinen tapaus kirmatessani ympäri kauppaa, ettei ne varmaan ehtineet edes nähdä pukua paikallaan suoraan edestäpäin. Ja ainahan mä voin poseerata joka paikassa vinossa. :ph34r:

Kuule kunnon korsettti push-up ylaosineen, niin on ihan tayskymppi! Sulla on upea vartalo ja puku on kaunis!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

koovee: Mun mielestä ehdottomasti kauniimpi on puku nro 2! Se on todella kaunis!

Emea: Tuo puku ei ole mun tyylinen, mutta kuvissa se näyttää todella hienostuneelta ja elegantilta sun päällä! Älä siis huoli jos vaan olet "kotonasi" tuossa puvussa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään