Tuo kuva hääpuvusta muiden kommentoitavaksi


Kultamarja

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 739
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Guest Jenny2013

Hei. Itse ostin pukuni jo kesäkuussa vaikka juhlat ovat tiedossa vasta elokuussa 2013. Törmäsin ihanaan pukuun ja pakko se oli mukaan ottaa. :) Mutta.... Nyt olen hieman alkanut empiä. Haluaisin puvustani enemmän oman näköiseni, vietämme kuitenkin häitämme musta-valko teemalla ja en ole mikään prinsessa koskaan ollut. Mitä olette mieltä, voisiko pukuun muokata mustan leveän pitsin vyötärölle, kun siinä kuitenkin on laskokset ym? Musta nyöritys tulisi myös.

Tässä ensin kuva puvustani mikä on San Patrick Joy- malliston Baco. http://fashionbride....008/02/baco.jpg

Tässä kuva millä tyylillä haluaisin mustan pitsin vyötärölle: http://www.wedding-n...ack-lace-hr0140

Ajatuksena olisi että puvun seuraksi tulisi musta tai valkoinen pitsibolero tai vaihtoehtoisesti valkoinen huntu mustalla pitsireunalla. Mitä mieltä olette?

Link to comment
Share on other sites

1235803611_vanessahudgens.jpg Tänne tulee tämän mallinen ja täysin musta pitsinen puku. Haluaisin kuitenkin ( häät maaliskuussa 2013) joko boleron tai pitsiset irtohihat...toisaalta haluaisin jotain väriä mutta mietin onko liikaa jos tulee pitsibolero (musta) ja tuhon eteen hieman valkoista pitsiä + hiuksiin valkea koriste. (mustat pitkät hiukset) ... Koruja ei tule.
Link to comment
Share on other sites

Hei. Itse ostin pukuni jo kesäkuussa vaikka juhlat ovat tiedossa vasta elokuussa 2013. Törmäsin ihanaan pukuun ja pakko se oli mukaan ottaa. :) Mutta.... Nyt olen hieman alkanut empiä. Haluaisin puvustani enemmän oman näköiseni, vietämme kuitenkin häitämme musta-valko teemalla ja en ole mikään prinsessa koskaan ollut. Mitä olette mieltä, voisiko pukuun muokata mustan leveän pitsin vyötärölle, kun siinä kuitenkin on laskokset ym? Musta nyöritys tulisi myös.

Tässä ensin kuva puvustani mikä on San Patrick Joy- malliston Baco. http://fashionbride....008/02/baco.jpg

Tässä kuva millä tyylillä haluaisin mustan pitsin vyötärölle: http://www.wedding-n...ack-lace-hr0140

Ajatuksena olisi että puvun seuraksi tulisi musta tai valkoinen pitsibolero tai vaihtoehtoisesti valkoinen huntu mustalla pitsireunalla. Mitä mieltä olette?

Minun mielestani tuohon pukuun ei sopisi tuollainen musta pitsi, koska siina on jo niin paljon yksityiskohtia. Ehka se olisi ok, jos nuo kirjailut saisi pois, mutta omassa mielessani silti epailen sopivuutta tuohon malliin :girl_sad:

Link to comment
Share on other sites

Guest -Jenny2013-

-> Roslin

Ajattelinkin että jos laittaisin pitsin vyötärölle, niin purkaisin kirjailut pois, ovat kuitenkin vain parilla ompeleella harsottu kiinni. Toinen vaihtoehto on että vaihtaisin kirjailut mustin, niin puvun tyyli säilyisi. Mustia pitsikirjailuja on vaan aika vaikea löytää, oikeastaan ainoa vaihtoehto on tilata ne ulkomailta, esim. Etsystä.

Link to comment
Share on other sites

^Niin, mietin vain kun siina on nuo rypytykset juuri tuossa vyotaron ja lantion kohdilla. Ehka tosiaan jotkut mustat kirjailut olisi parempi idea, ja voisihan tuohon helmaankin keksia jonkinlaisia mustia kirjailuja, vahan tahan tapaan:

black-and-white-wedding-dress-2.jpg

Jollakulla naikkarilla näin tuon puvun sun lisäksi - todella ihana puku! Mä tykkään ihan hirveesti noista kirjailuista, ne sopii niin hyvin tohon pukuun, tuo semmosta syvyyttä ja särmää ;)

Link to comment
Share on other sites

Tässä mun puku, joka on tällä hetkellä mun ehdoton suosikki. En oo löytäny vielä toista yhtä hurmaavaa!

Mitäs tykkäätte? :)

-edit- Oon koittanu tuolta naikkareiden myyntisivuilta hakea/ostaa tän tyyppistä pukua, mutta oonko ainoa joka tykkää tämmösistä kermavaahtohöttelöistä? :o

Muokattu: , käyttäjä: sprsilly
Link to comment
Share on other sites

-edit- Oon koittanu tuolta naikkareiden myyntisivuilta hakea/ostaa tän tyyppistä pukua, mutta oonko ainoa joka tykkää tämmösistä kermavaahtohöttelöistä? :o

Taman tyyppisia pukuja varmaan tosiaan harvemmin Suomessa on tarjolla, mutta ehka kannattaa laittaa oma ilmoitus Halutaan ostaa- palstalle? :)

Link to comment
Share on other sites

-edit- Oon koittanu tuolta naikkareiden myyntisivuilta hakea/ostaa tän tyyppistä pukua, mutta oonko ainoa joka tykkää tämmösistä kermavaahtohöttelöistä? :o

Taman tyyppisia pukuja varmaan tosiaan harvemmin Suomessa on tarjolla, mutta ehka kannattaa laittaa oma ilmoitus Halutaan ostaa- palstalle? :)

http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.php/topic/103774-haeaepuku-ball-gown-koko-44-48-turun-seutu-miel-valk/ onhan tuo tuolla :) Suomessa tuntuvat kovin pitävän suorista A-linjaisista tai merenneitopuvuista :P

Link to comment
Share on other sites

Tässä pukuni, johon kuuluu vyönauha. En innostunut nauhasta lainkaan, kun jotenkin näytti hassulta vyötärölläni solmittuna.

Nyt löysinkin kivan tavan, jolla vyön voisi ommella, tuohon rintojen alle. Eli vyön kanssa vai ilman vyötä? :)

edit. Meneekö liian raskaan näköiseksi, jos harkitsisi tuohon bitsiboleroa? Haluaisin kirkkoon jotain olkapäiden peitoksi.

Ei ollenkaan huono boleron kanssa, päinvastoin, aivan mahtava! Ja nythän tuo pitsi on kovassa huudossa, siis aivan ihana puku! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Itse kävin tänään ensi kertaa hääpukuostoksilla. Olin jo varautunut henkisesti reilun 1000e budjettiin, mutta mitä vielä! Seremoniasta löysin unelmapukuni, jonka hinnaksi lisäalennusten jälkeen jäi 327e :D Ja melkein samanlainen puku Ninattaressa 990e ja tuohon olisi täytynyt ompelijan vaihtaa nyörit vetoketjun tilalle. Tässä siis kuva:

20120324145045-Carthage.jpg

15770160_1600.jpg

Olen itse lyhyt (156cm) ja melko pieni, joten tykkäsin tuosta kun ei ole liian massiivinen :)

Muokattu: , käyttäjä: tuulik
Link to comment
Share on other sites

Tällainen olisi tarkoitus pukuni olla ompelijalla käynnin jälkeen ♥

Ruusukkeita ei tule, lantiolla ja takana nyörityksen alaosassa hopeinen pukukoru.

http://aijaa.com/2tFUMu

Mun mielestä noi ruusutkin sopii kyllä tohon pukuun todella hyvin! :) tosin, jos ei itse tommosista välitä ;)

Itse kävin tänään ensi kertaa hääpukuostoksilla. Olin jo varautunut henkisesti reilun 1000e budjettiin, mutta mitä vielä! Seremoniasta löysin unelmapukuni, jonka hinnaksi lisäalennusten jälkeen jäi 327e :D Ja melkein samanlainen puku Ninattaressa 990e ja tuohon olisi täytynyt ompelijan vaihtaa nyörit vetoketjun tilalle. Tässä siis kuva:

20120324145045-Carthage.jpg

Olen itse lyhyt (156cm) ja melko pieni, joten tykkäsin tuosta kun ei ole liian massiivinen :)

:o todella halvalla kyllä sait! Ihana puku!

Link to comment
Share on other sites

Täällä aikasemmin meinasin tuota MyDay.fi:n pukua, mutta nyt pukuja sovitellessani eri liikkeissä, mun ehdottomaks suosikiks on tullu tämä:

271119_4585260351318_834350496_n.jpg

Piti pitää sitä tuolta ylhäältä kiinni, ku oli piirun verran liian pieni :D ja tuola taustalla näkyy myyjä, hups :rolleyes:

Ensin meinasin, että en ikinä ota pitsistä pukua, mutta kappas vaan kun tän laiton päälle, ni rakastuin :wub:

Link to comment
Share on other sites

^ ja todella kallis! :D joku muukin siis käynyt hiljattain Sydänkävyssä ;)

Mä aattelin täälä Turun seudulla vielä käydä siinä uudessa liikkeessä, AngelinaBrides (vai mikäs se oli) ja Fianceéssa en oo vielä saanu pukuja sovitettua. Sit luulen ku noi on vielä käyty läpi, ni sit uskallan päättää mun puvun! ;)

Link to comment
Share on other sites

Tässä on minun ensimmäinen ihastus ja olin ihan varma, et tämä se on.

$(KGrHqZHJD!E9!T+!!i8BP,+!EOolw~~60_1.JPG

Alkoi kuitenkin epäilyttämään Ebaysta tilaaminen ja olen katsellut kuvia muualtakin ja sitten ihastuin tällaiseen.

2011%20style%200003.jpg

Tämän tyylisiä on paljon muitakin ihania, mutta mietityttää vaan tuo helman koko, et onkohan vähän liikaa, kun meil ei ole edes kirkkohäät.

Tietääkö joku kenen valmistajan puku tuo ensimmäinen on? On todella kaunis, olisikohan sitä saatavilla muualta kuin ebaysta järkevästi...?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...