Karaoke / SingStar


Guest Dharma

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

omerrta ja Mary-Jane: Kerrottehan sitten miten kävi Singstarin kanssa? Kuulostaisi nimittäin oikein hyvältä idealta myös meidän häihin. Bändiä ei meidän tilaan taida nimittäin mahtua. Minä ja sulho rakastetaan Singstaria. Olen myös kuullut jopa sulhon tädin sitä innoissaan tyttärensä luona laulelleen. Voisi siis onnistua myös meidän juhlissa.

Siinähän kävi niin, että kukaan ei tanssinut, kun kaikki jonotti laulamaan :D Eli ihan supersuosittu, koko ajan joku laulo!

Kannattaa kyllä sijottaa laulupiste silleen, ettei se kuulu koko tilaan. Meillä oli sivuhuone tässä käytössä ja oli tosi hyvä, että muualla pysty normaalisti keskusteleen ja näin.

Kiitos ihanaa! Eiköhän tämä siis meillekin tule. Häätilassa taitaa ollakin juuri sopiva huone tuota varten. Miten käytännössä järjestitte tuon? Toitteko paikalle telkkarin vai tykin? Oliko jotain ylimääräisiä kaiuttimia?

Link to comment
Share on other sites

Moona-85: Meillä oli ihan perustelkkari (saatiin lainaan juhlapaikalta) eikä mitään ylimääräsiä äänentoistoja ja tuo tv oli ihan normaalin kokoinen, ei mikään jättikokonen. Meillä oli melko pieni se tila joten telkkari riitti mainiosti. Isompaan tilaan ehkä kannattaa miettiä järeämpää äänentoistoa ja isompaa kuvaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meille on tulossa kanssa bändi soittamaan,ei vielä tarkkaa tietoa kellonajasta,että monesta moneen,mutta mä niin tykkäisin jos sitten illalla myöhemmin vaikka tanssien jälkeen olis karaokea.Mun suku etenkin on semmosta laulajaporukkaa,että varmasti saisin porukan innostumaan. :) Ja josko tuon sulhonkin puoli innostuisi,kuhan boolia on ensin vähän tarjottu. ;) Täytyisi vaan tosiaan vähän selvitettä hintoja tommoselle systeemille..

Link to comment
Share on other sites

Meillä karaoke oli täydellisen onnistunut valinta! Innokkaita laulajia riitti ja väki innostui tanssimaan. Välillä pistettiin stoppi laulannalle muiden leikkien ajaksi, jotta juontajakin pääsi käymään tauolla. Samoilla laitteilla hoidettiin myös häävalssi ja muut ohjelmanumeroihin liittyneet musiikit. Ja hääpari lauloi tietysti dueton. Käytettiin ohjemapalvelun laitteita ja ammattijuontajaa, niin ei tarvinut kenenkään kaverin olla "töissä". Jälkeenpäin saatiin paljon kehuja vapautuneesta tunnelmasta, mihin oltiin pyrittykin.

Olin taannoin vieraana häissä, missä karaoke oli suljettu omaan osastoonsa jossa halukkaat saivat käydä laulamassa. Niissä häissä se ei ollut kovin suosittua, paikalla kävi vain muutama laulaja. Jäi vähän sellainen fiilis, että laulajat eristettiin omiin oloihinsa...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Meillekin on tulossa karaoke. Vielä ei olla päätetty, kuin kauan se kestää, mut luultavasti kauan. Vetäjäksi tulee työkaverini, joka sitten laulelee, JOS muka kukaan muu ei. Boolin jälkeen uskon laulajia riittävän.

Me tehdään aluksi niin, että listataan ihmiset, ja jokainen laulaa jonkun kanssa. Esim anopit laulaa keskenään, apit, sit mun veli ja miehen veli. Hauskaa, toivottavasti :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Meille kans tulossa karaoke DJ:n lisäksi eli varsinkaan alkuillasta, kun ihmiset ovat vielä selviä, kukaan tuskin uskaltautuu laulelemaan joten sitten tulee musaa levyltä. Innokkaita laulajia on useita, joten eiköhän hyvät pileet saada aikaseksi..! (Ja monet vielä osaakin laulaa ;) )

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Itse olen miettinyt myös SingStaria yhdeksi "hääohjelmaksi", miksei myös RockBandia. Mutta osallistujien määrä näissä peleissä on kuitenkin aika rajallinen, eli muille vieraille pitäisi olla varmaan jotain muuta ohjelmaa/tekemistä siksi aikaa. Ja kokemuksesta tiedän, ettei kaikkia kiinnosta katsella toisten laulamista/soittamista. :girl_haha:

Onko se sitten typerää, että häävieraat hajaantuu omiin ympyröihinsä? Kaikki tietysti riippuu aika paljon vieraiden määrästä ja häiden luonteesta. Tosin tuskin mikään hääleikki/ohjelma kiinnostaa ihan kaikkia. Vaikeita juttuja... :girl_sigh:

Link to comment
Share on other sites

Olisiko vinkkejä mistä voisi yrittää löytää pirkanmaalta karaokenvetäjää laitteineen ym päivineen?

Yksi kenen piti tulla teki ns.oharit,joten nyt täytyisi löytää uusi.Sen johdosta haluan jonkun ulkopuolisen,koska en halua ketään vieraana olevaa laittaa siihen hommaan.

Piti lisäämäni vielä,että jos jollain olisi muita vinkkejä,kuin ohjelmatoimisto tarjonta,kun niillä hinnatkin tuppaa olee aikas huimat..

Muokattu: , käyttäjä: Martha
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meillä on alustavana suunnitelmana olla ottamatta bändiä ja luottaa siihen, että karaokella saatas tanssittavaa musiikkia juhliin. Kummankin suvussa valtaosa ihmisistä on musikaalisia ja 120 vieraasta ollaan kuultu 1/3 laulavan, joten uskalletaan luottaa siihen, että laulajia olisi. Mutta onko se jotenkin "junttimaista"? :D Olen itse ollut bändeissä, joten toisaalta osa vieraista varmaan odottaisi myös bändiä, mutta enpä tiedä... Pärjättäiskö me pelkällä karaokella?

Muutakin ohjelmaa ois tulossa, myös musiikkiesityksiä ja leikkejä, joten ei tuo ainoa ohjelmanumero olisi...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Huh nyt on tänkin suhteen ongelmat pois. :) Löysin meille karaokevetäjä joka tuo kaikki omat vermeet,eikä hinta ollut paha. :)

Meillä siis bändi soittaa n.klo.23 asti ja sen jälkeen sitten karaoke alkaa.Että ne ketkä jaksaa siihen asti olla paikalla niin pääsevät laulamaan. :girl_smile:

Muokattu: , käyttäjä: Martha
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Karaoke ohjelmanumerona on taatusti hauska, varsinkin loppuillasta kun tunnelma alkaa olla jo rentoa meininkiä :)

Netistä löytyy myös hauska karaokepeli, KaraokeParty, jonka Partymodella voi pelata samaan tapaan kuin singstaria.

Jos löytyy nettiyhteys tai mokkula ja yhdistää vaikka kannettavan näytön näkymään telkkaruudulta ja siihen mikrofonit sun muut vermeet niin siinäkin voisi olla yhdenlainen karaoke(kilpailun)tynkä :).

Link to comment
Share on other sites

Meillä oli Singstar loppuillasta heijastettuna valkokankaalle, ja kyllä se oli suosittu! Harmitti vaan, että pistettiin se ehkä vähän liiankin myöhään, moni oli jo lähtenyt ja laulajia olis varmasti riittänyt jo aiemminkin.. Mutta hyvin toimi, meillä oli kuitenkin kaiken kaikkiaan aika rennot häät ja kavereita lähinnä vieraina :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Guest tanjaana

Meille on kans haaveissa saada dj/karaoke juhliin. Minusta sellainen systeemi olis just toimiva, että ihmisillä on mahdollisuus laulaa milloin haluaa ja jos kukaan ei laula niin sitten tulee musiikkia levyltä.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meillekin on tulossa karaoke. Homma on suunniteltu niin, että alkuillasta soittaa bändi 3x45 min, ja bändin tauoilla soitetaan levyltä musiikkia. Kun bändi lähtee, niin pistetään karaoke pystyyn ja jos ei innokkaita löydy niin jatketaan musiikin soittamista levyltä. Sulhasen sukulaisista varmasti löytyy laulajia, samoin omista kavereista, kunhan ovat ensin juoneet tarpeeksi :grin:

Luulisin et alkaa joskus klo 21 tai sen jälkeen toi laulu, toivottavasti onnistuu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...