Aquila

Pitopalvelua Porvoossa

13 viestiä aiheessa

Tiedättekö hyviä porvoolaisia pitopalveluita? Olisi mukavaa kuulla omia kokemuksia. Cafe Cabriolen tiedän jo mutta muista olisi kiva kuulla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee ravintola Varikon (Kuninkaanportissa) pitopalvelu.

Kesällä tiedän millainen oli, mutta tähän menneissä yhteydenotoissa vaikuttanut tosi hyvältä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos vastauksesta! Pitopalveluiden sivuilta ei kovin paljon tietoa saa joten on kiva kuulla omakohtaisia kokemuksia ettei tarvitse kaikkia läpi soitella. Onko teillä jo menu mietittynä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Menusta on selvillä runko. Sen avulla valitsimme "tarjouskilpailun" voittajan.

Kohta puoleen pitäisi ottaa uudelleen sinne yhteyttä ja muokata lopullinen menu heidän kanssaan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aquila Onko sulla minkälaisia kokemuksia Cafe Cabriolesta?

Jossu11 Mitä kaikkia pitopalveluita kilpailutitte?

Itsellä piti olla jo ruokapuoli hanskassa, mutta nyt tuli mutkia matkaan ja tuskastuttaa koko asia..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Cabriolesta ei ole kokemuksia muuten kuin kahvilan asiakkaana (ihania kakkuja!) mutta pitopalveluna olen kuullut sitä että on ainakin aika hintava. Olen ajatellut että voisin kakun tilata sieltä koska tekevät kaikkia tosi ihania, mutta pitopalveluna käyttäisin jotain muuta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tiedän kanssa, että Gabriole on aika hinnakas, mutta sen verran ihania leivonnaisia ne tekevät, että ajateltiin kysäistä tarjousta hääkakusta sieltä :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisikohan kellään hyviä pitopalveluehdotuksia Porvoossa järjestettäviin häihin. Tuo Cafe Gabriole on hiemaan liian tyyris meidän makuumme. Meidän häät on 20.8.2011 niin en tiedä onko koululaiset jo valmiita tulemaan tarjoilemaan tuohon aikaan ja onko Porvoossa edes koulua mistä saisi pitopalvelun?

Muokattu: , käyttäjä: Lilla My

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Porvoon Amiston ravintolalinja tekee häätarjoiluja oppilastyönä, samoin ruokia (tai teki ainakin 2004-2006, kun itse opiskelin) Lisäksi käsittääkseni (tästä en satavarma ole) suurtalouspuoli Pmt:llä tekee myös. Koulujen aloituksesta en kyllä sitten tiedä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä ketjussa ei ole ollut kauhean vilkasta :girl_haha:

Mutta kirjoitan nyt tähän kuitenkin tuoreen kokemuksen Varikon pitopalvelusta. Olemme mieheni kanssa todella tyytyväisiä pitopalveluun ja valitsisimme heidät uudestaankin.

Päädyimme valitsemaan juuri Varikon pitopalvelun, koska heidän menunsa oli niin monipuolinen. Vaihtoehtoja oli enemmän kuin muissa saamissamme tarjouksissa.

Juhlapäivänä tarjoilijoiden toiminta oli kiitettävää, juotavaa tuotiin pöytään vieraille. Ruoka meillä oli tarjolla buffetissa. Hääkakku oli erinomaisen makuista ja sen valitsimme aiemmin (keväällä) saamistamme näytteistä (näytteet olivat puolikkaita kakkuja :girl_wink: ) Ennen kotiin lähtöään tarjoilijat vaihtoivat vielä uudet kynttilät sammuneiden tilalle ja täyttivät juomapöydän.

Lisäksi saimme juhlaan paljon vinkkejä pitopalvelun Helenalta, joten pitopalvelun palvelu ei jäänyt pelkkään ruokailusta huolehtimiseen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko kellään antaa vinkkiä millaisissa hinnoissa porvoon menuissa liikutaan? Tässä on mennyt hääsuunnitelmat niin monta kertaa uusiksi, että en enää tiedä mitä kannattaisi tehdä ja ajattelinkin, että jos pitopaveluiden hinnat ylittävät budjetin ihan reilusti niin en lähde edes tarjouksia pyytämään. Häät olisi siis elokuussa ja tila varattuna, mutta ruoista ei hajuakaan, sillä tarkoitus oli alun perin tehdä itse. Netistäkään ei jostain syystä löydy mitää tietoja ja kaiken lisäksi (en vissiinkään osaa etsiä?) en edes löydä netistä kuin muutaman vaihtoehdon.

Kaikki tieto otetaan siis vastaan, sillä tarkoituksena olisi vain saada ruoka, koska tarjoilijat, astiat yms. saadaan omasta takaa.

Ja niin, tiedän, että olen AIVAN liian myöhään liikenteessä :girl_sad:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ollaan menossa kesällä 2013 naimisiin Porvoossa, onko ihmisillä uusia kokemuksia Porvoon tai lähiseudun pitopalveluista? Cabriolen ruokia ollaan syöty useammissa juhlissa ja hyviähän ne ovat, mutta mieluusti kokeilisimme jotain muuta ja ehkä edullisempaakin. Onko kenelläkään kokemuksia Kokousmyllystä? Eivät ilmoita hintoja sivustollaan, mutta oletettavasti melko tyyris, kun tekevät luomu- ja lähiruokaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsekin etsin pitopalveluja Porvoosta tai lähiseudulta. Olen tarkistanut, että Amiston opiskelijapalvelut eivät ole tarjolla kesäaikana. Muuten olen Porvoosta löytänyt vain Café Cabriolen ja Varikon juhla- ja pitopalvelut. Hintoja olen sitten vertaillut sellaisiin pitopalveluihin joiden hinnastot löytyvät netistä (löytyy muuten tosi vähän). Jo vähän kattavampi menu vaikuttaisi olevan noin 30+euroa/hlö jonka päälle vielä tarjoilutyö 20-30e/tarjoilija/tunti. Tietääkö joku muita pitopalveluja Porvoosta tai lähiseudulta (ja hintatietoja)?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään