Ren

Mistä löytäisin...

517 viestiä aiheessa

Olen ajatellut laittaa menut/ohjelmat valokuvakehyksiin. Onko kenelläkään tietoa mistä saisi edullisia valkoisia kehyksiä? Ei oikein innostaisi maksaa 10e kpl niistä :flirt:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ajatellut laittaa menut/ohjelmat valokuvakehyksiin. Onko kenelläkään tietoa mistä saisi edullisia valkoisia kehyksiä? Ei oikein innostaisi maksaa 10e kpl niistä :flirt:

Itse ostin Ikeasta Ram-kehyksiä 1,95€/3kpl. Ne ovat puunvärisiä, mutta maalasin ne itse valkoiseksi.

Tälläiset niistä tuli:

20100328-201845.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ajatellut laittaa menut/ohjelmat valokuvakehyksiin. Onko kenelläkään tietoa mistä saisi edullisia valkoisia kehyksiä? Ei oikein innostaisi maksaa 10e kpl niistä :flirt:

Itse ostin Ikeasta Ram-kehyksiä 1,95€/3kpl. Ne ovat puunvärisiä, mutta maalasin ne itse valkoiseksi.

Tälläiset niistä tuli:

20100328-201845.jpg

Kiitos vinkistä! Löysinkin itseasiassa ikean sivuilta ihan valkoisiakin kehyksiä. Nyt kun vaan pääsisi ikeaan :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ajatellut laittaa menut/ohjelmat valokuvakehyksiin. Onko kenelläkään tietoa mistä saisi edullisia valkoisia kehyksiä? Ei oikein innostaisi maksaa 10e kpl niistä :flirt:

En tiedä joko löysit kehykset mutta jos et niin tuli mieleeni että ehkä kannattaisi ajella Hämeenlinnaan Kantolassa olevalla Suurkirpputorilla olen nähnyt vaikka kuinka paljon erivärisiä, puisia (uusia) valokuvakehyksiä. Hintaa en ulkoa muista, mutta luulisin että kuitenkin halvempia kuin tuo 10€ :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ajatellut laittaa menut/ohjelmat valokuvakehyksiin. Onko kenelläkään tietoa mistä saisi edullisia valkoisia kehyksiä? Ei oikein innostaisi maksaa 10e kpl niistä :flirt:

Vinkki, alakerrassa kotifoorumilla on ketju Ikea-apuja. Eli pk-seudulla asuvat Naikkarit ovat ostaneet vastaavia ja postittaneet. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minua kiinnostaisi, löytyykö mistään ylipäätään minkäänlaisia somistustarvikkeita petroolin värisenä? Väri ei siis ole ihan turkoosi, muttei tummanvihreäkään... Haussa olisi esim. koristekiviä, kartonkia, servettejä, tuikkukippoja...

Jos mitään ei nimittäin löydy tuossa aika harvinaisessa värissä, tyydyn turkoosiin, joka myös on rakastamani väri :girl_smile:

Toiseksi olisin kiinnostunut saamaan vinkkejä musiikkiaiheisista koristeista, pääasiassa pöytäkoristeista, mutta muistakin saa vinkata! F-musiikin sivuilta löysin jo kivoja miniatyyreja eri soittimista, mutta jos sellaisia saa muualtakin, niin vinkatkaa!

Muokattu: , käyttäjä: Delia

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin peikonpähkinännoksia edullisesti? Ajatuksena tehdä niistä pöytiin asetelmia. Sen takia niitä tarvittais aika paljon.

Vastaavasti jotkut muutkin sisustusoksat voisivat olla passeleita

Muokattu: , käyttäjä: Marenki

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Olisko näistä jotain iloa?

Klik 1

Klik 2

Klik 3

Ei siis ole Peikonpähkinää mutta oksia kuitenkin

Muokattu: , käyttäjä: Vihqu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiits Vihqu, kävinkin jo Ikean sivut tsekkaamassa ja tuo keskimmäinen oksanippu kiinnitti myös mun huomion. Lisää samantyylisiä :)

Muokattu: , käyttäjä: Marenki

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minua kiinnostaisi, löytyykö mistään ylipäätään minkäänlaisia somistustarvikkeita petroolin värisenä? Väri ei siis ole ihan turkoosi, muttei tummanvihreäkään... Haussa olisi esim. koristekiviä, kartonkia, servettejä, tuikkukippoja...

Jos mitään ei nimittäin löydy tuossa aika harvinaisessa värissä, tyydyn turkoosiin, joka myös on rakastamani väri :girl_smile:

Tuikkukuppi ALE

Timantti Vedensininen värinä, mutta menis aika kivasti mun mielestä petroolin kanssa

Turkoosi jäähile

Turkoosi servetti nimipainatuksilla

Laittelen tänne jos tulee vielä jotain muuta vastaan, nämä tuli pikasella haulla

Lisää

Servetti Tuossa tuo sininen servetti on mielestäni petroolia, ainakin näytti kovasti siltä kun tarkistin omasta pakkauksesta.

Ihana turkoosi maljakko

Turkoosi maljakko??

Muokattu: , käyttäjä: Vihqu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vinkkinä teille jotka etsitte tietyn värisiä tuikkukippoja, maljakoita ym lasitavaroita. Ostakaa kirkkaita jotka on myös aika usein halvempia ja maalatkaa itse ne.

Sinellin askartelumaali

Askartelupuoti Pian lasimaali

Tekemistä tietysti hiukan enemmän. Jostai kuulin sprayattavasta maalista, mutta pikaisella googletuksella en sitä löytänyt. Nopeuttaakseen projektia, kannattaa varmaan valita maaleja joita ei tarvitse uunissa käyttää ja kokeilla riittääkö pelkkä ulko- tai sisäpinnan maalaus vai pitääkö maalata ulkoa että sisältä.

Itse maalaamalla saa myös tehtyä helpommin sen oikean sävyn ja mahdollisesta sabluunoiden avulla haluttua kuviota pintaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos paljon, Vihqu, linkeistä ja vinkeistä! Heti löytyi ihania koristeita! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin mahdollisimman edullisesti valkoisia/luonnon valkoisia kangasservettejä?

Oletko kysynyt pitopalvelultanne? Aika monella pitopalvelulla nykyään on kangasservetit jotka saa käyttöönsä pienellä kustannuksella. Tietty jos meinasit nimikoida servetit lahjoiksi, niin sillon ei tietysti tuo onnistu mutta miten sitten itse tekemällä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin mahdollisimman edullisesti valkoisia/luonnon valkoisia kangasservettejä?

Oletko kysynyt pitopalvelultanne? Aika monella pitopalvelulla nykyään on kangasservetit jotka saa käyttöönsä pienellä kustannuksella. Tietty jos meinasit nimikoida servetit lahjoiksi, niin sillon ei tietysti tuo onnistu mutta miten sitten itse tekemällä?

Kysyin meidän pitopalvelulta, mutta heillä ei ollut. Pesulasta olisi saanut vuokralle, mutta maksais enempi kun omaksi ostettuna. Päädytään todennäkösti ihan perinteisiin lautasliinoihin kuitenkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin mahdollisimman edullisesti valkoisia/luonnon valkoisia kangasservettejä?

Oletko kysynyt pitopalvelultanne? Aika monella pitopalvelulla nykyään on kangasservetit jotka saa käyttöönsä pienellä kustannuksella. Tietty jos meinasit nimikoida servetit lahjoiksi, niin sillon ei tietysti tuo onnistu mutta miten sitten itse tekemällä?

Kysyin meidän pitopalvelulta, mutta heillä ei ollut. Pesulasta olisi saanut vuokralle, mutta maksais enempi kun omaksi ostettuna. Päädytään todennäkösti ihan perinteisiin lautasliinoihin kuitenkin.

Mites nää?

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=21153&productId=197320&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin mahdollisimman edullisesti valkoisia/luonnon valkoisia kangasservettejä?

Oletko kysynyt pitopalvelultanne? Aika monella pitopalvelulla nykyään on kangasservetit jotka saa käyttöönsä pienellä kustannuksella. Tietty jos meinasit nimikoida servetit lahjoiksi, niin sillon ei tietysti tuo onnistu mutta miten sitten itse tekemällä?

Kysyin meidän pitopalvelulta, mutta heillä ei ollut. Pesulasta olisi saanut vuokralle, mutta maksais enempi kun omaksi ostettuna. Päädytään todennäkösti ihan perinteisiin lautasliinoihin kuitenkin.

Mites nää?

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=21153&productId=197320&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

Kiitos vinkistä! Pistetään harkintaan. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan nähnyt kultaisia kynttilöitä?

Tarkoitus olisi saada jostain 5cm halkaisijalla olevia kultaisia pöytäkynttilöitä pääkaupunkiseudulta.

Ainoat mitä olen itse löytänyt oli Tiimarista...ja oman mittauksen mukaan ne oli 6cm... Kynttilöiden kipot on vain 5cm.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin ääriviivatarrat joissa on teksti Program. Myös Programme käy jos sen loppuosan voi leikata pois. Mielellään hopeanvärisenä. Kaikki Sinellit ja Sinooperit on käyty läpi eikä Ruotsin askartelukaupoistakaan löytynyt. Eikä Ebaystä :girl_sad: Help!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan törmännyt oliivin vihreään kuultopaperiin?

Olen kyllä yrittänyt koluta kaikki paikat netissä läpi,

mutta huonolla menestyksellä. Tämän väristä ja näköistä

siis hakusessa.

post-28203-12734924097_thumb.gif

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tietääkö kukaan myydäänkö sellaisia hanaviineille tarkoitettuja viinitynnyreitä enää missään? Muistaakseni viinipussi mahtuu sinne, ei pahvilaatikon kanssa. Joskus niitä myytiin Koti-Ideassa, mutta nyt en ole viime aikoina törmännyt-

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Rain servettivinkistä!!! Tuntui olevan 2-4 €/kpl monessa paikassa, kun IKEAsta ei niitä enää saa :( Täytyy sanoa, kun mustat servetit kotiutui, niin noi Elloksen servetit on paksuja ja puuvillaa :girl_smile:

Etolassa oli vääränvärisiä edullisesti, 1 €/kpl (norm. 2,5 €). Väreinä oli beige, v.sin ja oisko vielä ollut vihreä. Matsku oli pellavaa ja kulmissa oli kirkkaat helmet. En ole tosin varma mihin asti tarjous oli voimassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saisikohan mistään lilan/violetin värisiä valokuvakehyksiä? Miellellään saisivat olla puisia mutta toki muukin materiaali käy. Ideana olisi, kuten monella muullakin laittaa menu pöytiin tällaiseen kehykseen ja meillä kun on teemavärinä tuo lila

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

IKEAsta 0104431_XXXXXXXX_SA.jpg NYTTJA-sarjasta löytyy lila kehys. Kehys taitaa olla muovia, lasin tilalla ainakin on muovia. Siksi halpa hintakin. Yksi vaihtoehto on ostaa puinen kehys, esim IKEAsta

60505_PE166547_S3.jpg ja maalata se haluamalla värisävyllä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistähän löytäisin lukollisen häälahjalippaan/laatikon? Ulkonäöllä ei niin hirveästi ole väliä kun sillehän voi yleensä aina halutessaan jotain tehdä. Kaikennäköisiä kivoja boxejahan kyllä löytyy, mutta me päädyttiin kuitenkin erinäisistä syistä siihen, että siinä pitää olla lukko.

Tuolta jostain luin jo postilaatikko-idean, mutta joku arkku ois tietty kivemman näköinen. En vaan oo löytäny sellasta mistään järkevään hintaan. :girl_impossible: Sitten tietty löytyis jos ois lähemmäs satasen valmis sijottaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään