Admin

Parisuhteen rekisteröimiseen liittyvät aiheet

10 viestiä aiheessa

Uusi osasto, olkaa hyvä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei, kiva että tämäkin osasto tuli. Onhan meikäläisillä vähän omia erityisjuttuja tässä.

Mitenkäs teillä toimitaan perheiden/sukujen kanssa parisuhteen rekisteröintijuhlissa? Harmittaa, kun haluaisi häihinsä tosiaan vaan ne ihmiset, jotka aidosti hyväksyvät suhteemme (n+n), mutta mitekäs sen sitten ilmoittaa tai mistä niistä tietää. Mun kauhukuvissa sinne tulee jotain tyyppejä toljottaa, että tuommosiako "ne" nyt sitte on. ÄÄh, toki suurin osa ihmisistä on mukavia ja avaria.

Mutta kyllä eräs tuttavapari jätti esim. toisen morsiamen isän kutsumatta em. syystä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oooo! Mä löysin tän sivuston nyt vasta, vaikka kaikkia hääfoorumeita ja sellasia oon selaillut... Ihanaa et tällanen on olemassa! :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tää oli tosi jees löytö! Kiitos! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hei, kiva että tämäkin osasto tuli. Onhan meikäläisillä vähän omia erityisjuttuja tässä.

Mitenkäs teillä toimitaan perheiden/sukujen kanssa parisuhteen rekisteröintijuhlissa? Harmittaa, kun haluaisi häihinsä tosiaan vaan ne ihmiset, jotka aidosti hyväksyvät suhteemme (n+n), mutta mitekäs sen sitten ilmoittaa tai mistä niistä tietää. Mun kauhukuvissa sinne tulee jotain tyyppejä toljottaa, että tuommosiako "ne" nyt sitte on. ÄÄh, toki suurin osa ihmisistä on mukavia ja avaria.

Mutta kyllä eräs tuttavapari jätti esim. toisen morsiamen isän kutsumatta em. syystä.

Me ollaan mietitty, että turha edes lähteä kutsumaan suvusta ihmisiä, joiden kanssa ei ole missään tekemisissä tai jotka eivät täysin vilpittömästi voi olla onnellisia meidän puolesta. Asian hyväksyvät ihmiset tietää omasta suvustaan varmasti tähän mennessä, kun häitä aletaan suunnitella, joten me emme ainakaan koe, että häihin voisi tulla tällaisia "oho, onkos noi nyt jtn tollasia" -ihmisiä :P

Vai aiotteko Vieras kutsua häihinne myös sukua, joka ei vielä tiedä teidän elävän samaa sukupuolta olevan kanssa? Tuo kyllä varmasti tuo oman jännitysmomenttinsa kutsujen lähettämiseen ja niiden vastauksien odotukseen..

Oletteko muuten miettineet, että aiotteko rekisteröidä teidän parisuhteenne ennen siunaustilaisuutta, kun olen ymmärtänyt että nämä paperihommat voi periaatteessa kai hoitaa myös siunaustilaisuuden yhteydessä...?!

Itselläkin nämä byrokratian kiemurat tässä asiassa vielä hieman sekaisin :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips! mukava oli tää sivu löytää. Ihmettelen vaan ettei tänne ole tullut enempää kommentteja tai viestejä vai onko sitten joku uusi vastaava tuoreempi palsta olemassa. No anyway, me kaksi sulhoa ollaan rekistöimässä suhdettamme viralliseksi heinäkuun puolivälissä. olemme varanneetjuhlapaikaksi viinitilan ja sisävesiristeilijällä vieraiden kanssa juhlimaan. Emme ole kutsuneet kuin lähipiirin vanhemmat yms mutta sit työ ja muita kavereita. Kiva kun on jotakin rekvisiittaa saatavana myös meidän kaltaisillemme ihmisille esim kakun koristeita yms. suhteemme rekisteröidään edellisenä päivänä ennen juhlia.

Pitää vaan toivoa kaunista ilmaa ja rakkautta : ) tärkeetä on myös se ettei juhlat paisu ihan mahdottomaksi pullaksi.

Mukavaa hääkesää kaikille

:pupu_1: :pupu_1:

-S- :pupu_1:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään