Annine

Ihanat kaasot!

75 viestiä aiheessa

Täältä myös halipusurutistukset ihanille kaasoilleni, isosiskolleni ja rakkaalle ystävälleni!!!

Eilen oli ensimmäinen suunnittelupalaveri ja tuntui, että me rakkaani kanssa oltiin tuppisuina, kaasot ja bestman hoitivat puheen :D

Ja mitä ideoita!!! Ei olisi tullut mieleen moisia juttuja. Nyt kuitenkin vasta "suuria linjoja" haettiin, yksityiskohtia hierotaan tässä vajaan vuoden aikana vielä mooooonta kertaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mullakin on aivan ihqu kaaso! Hoitaa kaikki pyytämäni / yhdessä sovitut jutut ja mikä tärkeintä sanoo mielipiteitään suoraan. Minä en välttämättä sitä askarteluapua kaipaa, mutta suoria mielipiteitä ehdottomasti ja niitä ole saanut.

Aina välillä on harmittanut kaasossa jokin asia, mutta yleensä hetken puhkumisen jälkeen olen tajunnut syyn olevan minussa. :huh: Ihan oikeasti kun ei toinen voi lukea ajatuksia, vaan omista jutuista ja päähänpistoista on osattava kertoa. Uskonkin, että suurin osa täälläkin kerrotuista ongelmista ratkeaisin kun ihmiset avaisivat sanaiset arkkunsa. Ja hei tärkeintä on muistaa, että ei saa suuttua jos toista ei kiinnosta rankan työviikon päätteeksi paperiruusut tms. maailman tärkeimmät asiat.

Mun mielestä kaaso-morsian -suhdettakin pitää ylläpitää eli tehkää hauskoja asioita yhdessä ilman häähöpinöitä!!

Aivan ihanaa, kun on huippuystävä!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihanat kaasot kävivät mukana morsiuspuku-testauksessa ja antoivat rehellistä palautetta - puku on tilattu :) . Kyselevät koko ajan, milloin askartelu alkaa (innokkaampia kuin minä), toinen hommasi mulle kasan häälehtiä pyytämättä ja muutenkin ovat hengessä mukana :D joten enempää ei voisi toivoa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihana ketju :)

Minusta on ihanaa, että toinen kaasoistani on haaveilija-tyyppiä, hän fiilistelee häitä ja rakkautta ja kaikkea siihen liittyvää hirveästi ja on sen puolesta innostunut, kun taas toinen on todella käytännöllinen ja tajuaa asioita, joita mä ja se toinen kaaso taas ei tulla ajatelleeks. Niin ja onhan mulla kolmaskin kaaso, mutta se on ulkomailla ja tulee juuri ennen häitä, joten hänen tehtävänsä on lähinnä nimellinen. Mutta rakas ystävä kuitenkin :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänne ketjuun onki kiva kirjottaa :) Liikaa noita turhiaki valituksia kaasoista kuulee...

Mulla oli kaks kaasoa, jotka autto tosi paljon ja oli varsinkin tukena ja muistina hääpäivänä :) Ilman niitä ois moni asia unohtunu :D Vois kertoo niin paljon pieniä asioita, joista vois kiittää. Yks hyvä oli ainaki se, että ne pakotti mut kokeilee kaikkia inhokkeja puvuista :lol: Löytyi täydellinen puku, niistä inhokeista ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hieno ketju!:)

Mulla aivan mahtavat kaasot ja miehellä mahtavat best manit!! On ollut ilo suunnitella häitä heidän kanssa ja suurella innolla odotellaan polttareita ja häitä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaasoasioita kun aloin miettiä ei oolut epäilystäkään kenet siihen pyytäisin.. Päätin pyytää lapsuudenystävääni, jonka olen 9-vuotiaasta lähtien tuntenut. Elämä on heitellyt meitä milloin minnekin ja aina ei olla yhteyttä niin ahkeraan pidetty, mutta aina kun yhteyksissä tuntuu kuin ei erossa oltais oltukaan. Nyt kummallakin elämäntilanteet melkolailla samanlaiset: asutaan samassa kaupungissa, kummallakin leikki-ikäinen lapsi... Kaasoni meni naimisiin muutamia vuosia sitten ja sain kunnian toimia hänen kaasonaan yhdessä kahden hyvän ystävämme kanssa. Mietin pitkään kaunista tapaa jolla pyytää häntä kaasokseni, kirjoitin kirjeen jonka sitten annoin hänelle hiekkalaatikon reunalla kun olimme lasten kanssa ulkona. Meinaasi tulla silloin tippa linssiin..

Anyway, valitsin kaasokseni minulle hyvin tärkeän henkilön.

Nyt yhdessä suunnitellaan minun ja tulevan ukkoni häitä, hänestä on kovasti apua jo omat häät juhlineena. Ihanaa kun saa höpöttää ihan rauhassa kaikkia hääjuttuja kampauksista alusvaatteisiin ja kattauksiin.

Tärkeintä minulle on, että kaaso on minulle tukena hääpäivänä ja kulkee kanssani sen päivän. En halua nakittaa mitään isoja juttuja hänen niskoilleen vaan joku toinen saa ne hoitaa, puheen toivoisin hänen kuitenkin pitävän...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pakko kehua omaansa täällä!

Mulla oli aivan ihana kaaso! Paras ystäväni oli kaasona häissämme. Kuullessaan kihlautumisestamme ja suostuttuaan kaasokseni, hän ensitöikseen toi minulle häälehden lahjaksi. Kaaso oli mukana kaikissa hääsuunnittelupalavereissa ja järjestelyissä. Yhdessä etsimme minulle sen unelmien puvun, suunnittelimme kutsut ja muita askarteluja, kiersimme muuten ostoksilla ja kukkakaupoissa, kirkkoharjoituksissakin hän oli mukana. Kaasoni järjesti minulle vuosisadan parhaat polttarit. Lisäksi hän oli järjestänyt häihin ihanaa ohjelmaa ja juonsi yhdessä bm:n kanssa tilaisuuden upeasti. Häiden jälkeen kaaso vielä toimitteli kaikki juoksevat asiat, kun me olimme häämatkalla.

Kiitos rakas ystäväni!!! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

en tiedä miten pystyn kiittämään kaasojani siitä tuesta jonka heiltä olen järjestelyiden aikana saanut. he ovat olleet ihan parhaita. :) kiittänyt olen, useastikin, mut tuntuu vaan ettei saa tuotua julki kuin tärkeitä ovat olleet, nuo mun siskoni :)

parhaita ovat :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun kaasona toimii paras ystäväni. Kaason tehtäviin hänelle kuuluu minun tukena ja turvana oleminen. Askartelut ja muut valmistelut ovat sivuseikka ja yritän välttää hänen kuormittamista. Olen tehnyt kaasollekin selväksi että suurin asia jota häneltä odotan on polttarit. Ja minun ilokseni yksi hän jo antoi ymmärtää että on jo ideoita vireillä vaikka häihinkin on vielä vaikka kuinka paljon aikaa!!! :D

Olen huomannut jo nyt että hän tietää kuinka tärkeä päivä on minulle. Olen saanut häneltä kullan arvoisia neuvoja ja mielipiteitä! Hän on siis jo nyt antanut enemmän kun mitä olisin olettanut enkä voisi olla iloisempi valintaani!

Minulle on myös tärkeää että kaasoni nauttii minun hääpäivästä eikä hänellä enään sillon ole mitään muuta tekemistä kun olla osana hääjuhlaa. Itse olen ollut kaasona yhden tuttavan häissä ja hääpäivänä olin orjan roolissa. Sain juosta pää kolmantena jalkana tekemässä kaikkea mahdollista ja sitten hänen "paras ystävä" oli se tuki ja turva joka nautti hääpäivän huumasta ja jännityksestä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla on kaasoina kaksi parasta ystävääni. Tulevat erittäin hyvin toimeen keskenään ja ovat mukavasti erilaisia. Toinen on enemmän käytännön ihminen ja vastaa mielellään pitopalveluun, koristeluun, pukuihin jne. liittyvistä asioista ja toinen kaaso taas järjestää polttareita, ohjelmaa häihin ja hääyön. Aivan ihanat kaasot, rakkaita ovat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tänne tulen kyllä minäkin liputtamaan maailman parhaasta kaasosta! Liikaa täällä saa lukea näitä pettymyksiä puolin ja toisin kaasoilusta. Mutta minä voin olla 120% varma että meillä näitä pettymyksiä ei tule! Meillä voi olla mahdollista että kaaso on raskaana (ainakin sivulauseista pääteltynä ;) ) joka olisi tuplasti mahtavaa! Meille voi tulla jätti sota ennen meidän häitä, mutta mä tiedän että tämän ihmisen kanssa ne "sodat" vain syventää ystävyyttä. Niin ne on tehnyt aikaisemminkin! Suuri kiitos jo etukäteen rakkaalle Ama82-kaasolleni. Luv juu! :-X :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Dänks, my greatest friend for all times! :-* yritän täyttää tehtäväni parhaani mukaan, nytkin kaikkee mukavaa teidän päänmenoksi keksien :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihana ketju :)

Minulla on neljä ihanaa, rakasta kaasoa. Yhden olen tuntenut jo 22 vuotta, aloitimme yhteisen koulutien syksyllä 1986, toiseen tutustuin 19 vuotta sitten ja muihin kahteen 13 vuotta sitten. Olemme ystävysporukka enkä olisi heistä voinut valita vain yhtä tai kahta. Siskokin minulla on, mutta hän kyllä ymmärsi valintani ja eiköhän hänellekin puuhaa löydy ihan tarpeeksi ;)

Kaksi kaasoistani asuu samalla paikkakunnalla kuin minä, joten he ovat luonnollisestikin enemmän mukana suunnittelussa ja tekemisissä kuin toiset, mutta kaikki ovat silti yhtä tärkeitä. Tänään itse asiassa näytin juuri näille kahdelle pukuni (johon tulee vielä muutoksia) ja ihan tohkeissamme hössötimme tulevia häitä. Ihania ystäviä he ovat enkä todellakaan tiedä, miten ylipäänsäkään elämässä tulisin toimeen ilman heitä! Minun rakkaat :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

On tää mun toinen kaasoni ainakin ihan käsittämättömän tehokas, pyysin häntä lauantaina tähän tehtävään ja jo nyt hän on järjestänyt molemmille tutulta parturi-kampaajalta meikit ja kampaukset hääpäiväksi! :D itse en ollut edes ajatellut vielä niin pitkälle asioita. Mitään "tehtävienjakoakaan" en ole vielä suorittanut, kun vasta tulevana perjantaina olis kaasojen tutustuttamisilta :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Toinen ihanista kaasoistani eli kaaho oli eilen kuvausavustajana, kun kävin huomenlahjakuvauksessa. Hän avusti pukeutumisessa ja oli henkisenä tukena :girl_smile: . Toinenkin on ollut tosi kiinnostunut tästä kuvaussessioista. Miehen BM taas oli tänään hänen kanssaan koko päivän Tallinnassa viinanhakukeikalla ja äsken kun he palasivat, niin molemmat vaikuttivat reissuun oikein tyytyväisiltä. Mitä me tehtäis ilman näitä maailman parhaita avustajia!?! :give_heart:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on kaasona kaksi parasta ystävääni. Kolmannen olisin ottanut muuten, mutta hän sai kunnian olla lapsemme kummina, joten jätin kolmannen sitten ottamatta :)

Kaasoni ovat olleet ystäviäni monta vuotta, ja tietävät kaiken minusta; he tietävät mistä pidän ja mistä en. En olisi voinut kuvitella parempia ihmisiä tähän tehtävään.

Plussaa on, että he ovat tehtävästään enemmän innoissaan mitä uskalsin kuvitella :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häiden suunnittelu on vasta ensimetreillä, mutta kaasoni on osoittautunut jo nyt todelliseksi aarteeksi! On halunnut ja luvannut olla apuna kaikessa mahdollisessa matkan varrella ja suunnittelee mm. tekevänsä minun ja sulhon yhteisestä taipaleesta valokuva-albumin juhlapaikalle. :-X Tunnen oloni todella onnekkaaksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä taas ja aiheesta! Kaaho-kaasoni oli tänään mukana juhlapaikalla kun veimme sinne juomia & somisteita. Hän jaksaa aina olla niin innostunut tästä projektista :wub: ja hössätä kanssani! BM oli myös matkassa ja testasi hartaudella äänenvoimakkuuksia ja tiedusteli tehtävistään yksityiskohtaisesti. Toisen kaasoni kanssa juteltiin puhelimessa illalla pitkät pätkät ja hän varmisteli näin viime hetkillä, että olen muistanut tietyt jutut & iloitsi kanssani ylihuomisista juhlista. Mulla on sellainen olo, että häät ovat heille kaikille kovin odotettu juhla! Kunhan eivät nyt liikaa stressaisi :girl_sigh: ... No, joka tapauksessa mulla on olo kuin herran kukkarossa, kun on noin mahtavat avustajat :give_rose: .

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaasoni oli rakas ystäväni, jonka olen tuntenut yli 20 vuotta. en olisi voinut kuvitellakaan ketää muuta avustamaan häissämme. Hän muistutti asioista "Joko olette varanneet/ostaneet/miettineet X:n" jne. Jäipä boolin koristeetkin hänen muistin varaan - sulho ne viimeisenä iltana kävi ostamassa (tosin taisi jäädä nämä käyttämättä kuitenkin). Kaasoni on ollut koko ajan tukena ja ideoimassa ja hössöttämässä kanssani. Sulho välillä oli huolissaan kun meillä niitä ideoita riitti...

Toinen kaasoni oli enempi henkisenä tukena kun asuu kauempana. Mutta siis häntäkin tarvittiin :girl_blum:

Meidän häistä tuli juuri meidän näköiset ja kaasostani oli suuri apu suunnittelussa ja toteutuksessa! Uskon, että ystävyytemme sai tästä lisää syvyyttä. Hyvää ystävänpäivää vaan hänelle!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minunkin täytyy kehua kaasoani täällä, kun on niin monesta muusta asiasta tullut valitettua...

Kaasoni on erittäis omaperäinen ja voimakastahtoinen ihminen, joten olin itse asiassa valmistautunut siihe, että jotakin ongelmia tulisi. Ei ole kuitenkaan tullut. Oltiin samaa mieltä hänen pukeutumisestaan (vuoden vanha erittäin juhlava, tyylikäs ja kuitenkin ihan hänen näköisensä lakkiaispuku), hän on ollut puvun sovituksessa mukana ja jaksanut kuunnellä häähöpinöitäni. Kuluneella viikolla katseltiin täältä rannekukkien kuvia ja etsittiin hänelle sopivaa. Hän piti eniten valkoisista orkideoista, mutta koska häiden teemakukka on tummanpunainen ruusu, hän oli tyytyväinen siihenkin. Sanoi vielä erikseen, että meidän hääthän ne ovat eikä hän ole pääroolissa :-X

Kaikin puolin kaasoni on yllättänyt hääjärjestelyissä ainoastaan positiivisesti. Hirveästi häneltä ei ole vaadittu, koska esimerkiksi askartelut on pääasiassa minun ja sulhasen projekti, ei minun ja kaason. Korttitalkoisiin kaasokin kyllä osallistui yhdessä minun perheeni kanssa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oma rakas paras ystäväni oli kaasonani edellisissä häissäni ja homma meni loistavasti, parempaa kaasoa en olisi voinut saada! Ihanaa kun mielipiteeni ja toiveeni huomioitiin ja sai hössöttää.

Tulevaisuudessa häämöttäviin häihin haluaisin saman ihanan ihmisen kaasokseni. Siinä on ihminen johon voi luottaa ja minähän luotan kuin kallioon. :-X

Mitään ongelmia ei koskaan ole ollut ja ei varmasti tule olemaankaan. Voin luottaa hänen sanovan rehellisen mielipiteensä kun sitä tarvitsen, hän pukeutuu hienosti tilaisuutta kunnioittaen ja on todellakin luottoystäväni!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Myös minun on pakko tänne kirjoittaa. Hymy nousi kun luki kommentteja :girl_smile:

Kaasoinani toimivat rakas rakas serkkuni ja parhaista parhain ystäväni. Molemmat äärettömän tärkeitä ihmisiä minulle ja siis luonnolliset valinnat. Kumpainenkin on aina valmiina jos vaan keksin jotain toimintaa, tosin ihan hirveän paljon ei vielä konkreettista tekemistä oo ollu. Ystäväni yhdessä BM:n kanssa suunnittelee ohjelmaa häihin ja serkkuni oli mukana valitsemassa pukua. Yhdessä he suunnittelevat minun polttarit..heh..ja jännittää kyllä jonkun verran. Ei voi muuta kuin kiittää rakkaita kaasojani. He ovat tärkeitä minulle :give_heart::give_rose:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisin allikossa, ellei toinen kaasoni potkisi koko ajan minua persiille että saan asioita hoidettua. Tässä lauantaina hän leikkasi kutsukortteihin nauhoja samalla kun minä kiukuttelin harmituksissani kutsukorttien tekstiosioita photoshopilla. Lauantai-illalla jo hävetti oma käytökseni. En tiedä miten voisin kiittää häntä tarpeeksi kaikesta jaksamisesta. <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla on yksi aivan ihanainen kaaso, ystävä jo 15 vuoden takaa. Hän hakis vaikka kuun taivaalta, jos sitä vaatisin. Mut olen minäkin hänelle ystävä, enkä todellakaan anna hänen harteilleen kaiken maailman turhuuksia kannettavakseen. Hänen TÄRKEIN tehtävänsä on olla se tuki ja turva, kun tuntuu et kaikki kaatuu... Kunhan mun stressiä kuuntelee niin se on kaikkein parasta! :):-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään