Jump to content
Naimisiin.info

Kauneuspalvelut - Outokumpu


Guest Vieras_karpalo_*

Recommended Posts

Guest Vieras_karpalo_*

Onko kellään kokemusta outokumpulaisista kampaajista ja meikkaajista? Kenelle kannattaisi luottaa häämeikin ja -kampauksen teko. Joensuussa tarjonta on varmasti parempi, mutta sinne asti ei ole aikaa mennä.

Mulla on puoleen väliin selkää olevat hiukset ja haluaisin kampauksen, jossa osa hiuksista on auki. Toivoisin kampaajalta mielikuvitusta ja taitoa loihtia asiakkaalle sopiva kampaus, joka kestää koko päivän. Meikkaajan tulisi myös olla taitava ja käyttää laadukkaita meikkejä. (nimim. joskus ollut juhlameikissä, joka tehtiin kotoisasti Lumenen tuotteilla. Ei ihan kestänyt odotusten mukaan)

Link to comment
Share on other sites

Kirjoitin tuon alkuperäisen rekkaroitumattomana ja nimimerkki olikin jo varattu. No kuitenkin...

Onko kellään kokemusta Hiuskaivoksen palveluista? Oletteko olleet tyytyväisiä juhlameikkiin ja -kampaukseen? Sitä mulle yksi tuttu suositteli ja pääsisin vähemmällä vaivalla, jos ei tarvitsisi alkaa muita paikkoja soittelemaan. Mikähän mahtaa olla hintataso?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Minulla on kokemusta hiuskaivoksesta ja olen ollut todella tyytyväinen kampauksiin. Hinta on ollut noin 20 e. Itselleni on varattuna hääkampaus juuri sieltä ja se maksaa 40 e. Hiusmesta on myös erittäin hyvä paikka, muista outokummun kampaajista en tiedä.

Häämeikkiin menen kauneus- ja jalkahoitola Tuulahdukseen ja sekin maksaa 40 e, sis. koemeikin. Lisäksi edellisenä päivänä kynsimanikyyri 25 e. Toivottavasti tästä oli edes vähän apua..

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...