Jump to content
Naimisiin.info

Millainen hääauto? kuvia!


meimei

Recommended Posts

  • Replies 170
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Meillä oli hääautona oma Opel Omega 3,2. Mies halusi tuon autoksemme ja laittoi sen kevään aikana priimakuntoon, autoharrastaja kun on. Mulle se passasi koska olin päättänyt että miehelle jää autoasiat, eikä mulla ollut mitään ehdotonta suosikkia. Ja taas säästettiin rahaa.. :D

Maikkoon hakusessa oleva hääauto on IHANA!!! :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mun avokilla on 90-luvun valkoinen Cadillac De Ville, jossa on lisänä tumma kangaskatto (ei avattava, peltikaton päällä on tumma kangas). Auto on siisti ja hienossa kunnossa. Tumma nahkasisusta, ilmastointi. Hän on puhunut että voisi tarvittaessa hääkeikkaakin tehdä. Hintaa en osaa sanoa, mutta tietysti matkat + korvaus ajasta. Auto on Päijät-Hämeessä. Tiedusteluja voi laittaa mun sähköpostiin [email protected].

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tässä meidän hääauto, eli Mini Moke. Ei tosin tämä yksilö, mutta sama auto ja saman värinen. Sulhasen isä on miniharrastaja ja häneltä löytyy tämä, niin ihan luonnollinen valinta. Musta ihan kiva, että hääauto on joku eksoottisempi kun ihan peruskaara. Jos sataa kovasti, niin sitten mennään varmaan jollain umpi-Minillä.

Mini-Moke.jpg

Link to comment
Share on other sites

Meidän hääautomme

Hei linkin kautta löytyy kuva myös meidän mahdollisesta hääautostamme! :) Ajatusta ainakin pyöritelty, että oma sininen (takana kuvassa) voisi olla meidän autona. Onhan se ainakin tosi söpö, jos ei muuta ;). Tätä morsianta vaan mietityttää, kuinka etuovesta hääpuku päällä ahtaudutaan takapenkille :D. No, eiköhän sekin onnistuisi. Sulhanen on niin kovin ihastunut microihin, että sinäänsä sopisi meille hääautoksi kuin nakutettu! Kuvassa edessä on äidin auto, jolla sulho nuorena pojan koltiaisena opetteli ajamaan. Sininen on nyt meillä käyttöautona ja myös sulhon oma ensimmäinen auto. Tallissa tosiaan odottelee kolmas Nissan Micra, jota hän kovasti rassailee. Se on hieman uudempi malli... tällaista meillä. Siis tosiaan olisi ihan oma juttu :D.

p.s. samalla kun kurkkaat meidän mahdollista hääautoa, klikkaathan "äänestä", mies tosiaan jo haaveilee uudesta micrasta....(ehkä niistä vanhemmista sitten raaskisi luopua?) äänestys loppuu 31.5.2011. Näin sain esitellä meidän ajokkia täällä ;).

Link to comment
Share on other sites

Meillä alkaa auton suhteen olla epätoivo. Mies haluais vanhan auton mutta ei tunnu löytyvä tai jos löytyy on jo ollut varattu viimevuoden puolelta. Nyt mie oo ehottanu et otettas autokaupassta ihan tuli terä auto vuokraks mutta ei vielä ole tullut varteen otettavaa vastausta! Ihania ideoita teiltä oon saanut nyt niitä miehelle ehotteleen!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

+500 heppaa, luulis ehtivän... Oma siis on, eikä mitään karmeita nauhakoristeluita, ei missään nimessä. post-34053-1311195426,3055_thumb.jpg

edit. Siis oma on samanlainen kuin kuvan auto, mutta kattoa löytyy enemmän. Toki hyvällä ilmalla ja kampauksen niin salliessa pala lähtee pois ;)

Muokattu: , käyttäjä: Samasi
Link to comment
Share on other sites

Onko kellään tietoa mistä saisi viikonlopuksi vuokrattua Ladan? Häät on ensi kesänä. Mies tahtoisi jonkun ison ja miehekkään Hummerin, mutta budjettiin sopis paremmin joku Lada-pahanen :D omakin Avensis on kyllä siisti, mutta ei vain nappaa omalla autolla huristella.

Link to comment
Share on other sites

Meillä Buick :-X Samanlainen muuten kuin tämä, mutta tuo turkoosi väri on vaaleansininen.

buick.png

Meillä myös, mutta sähkön sininen -58, Centaurea Coupe automatic ja sulhasen kommenttina, ILMAN ÄÄNENVAIMENTIMIA.

Link to comment
Share on other sites

Täällä haaveillaan vuoden 66-68 avo-Mustangista hääautoksi.. Haaveeksi vaan taitaa jäädä, joten keksittävä jokin muu jenkkivekotin tilalle.

Mikään muu ei todellakaan kelpaa, olispas tylsää ajella kirkolta jollain Korollalla pois..

:girl_mad:

Mitä vikaa Korollassa on?

Link to comment
Share on other sites

Mulla ei ole mitään väliä minkä merkkinen se auto on, kun me ei sitä kuitenkaan omisteta.

Niin olispa jotenkin feikkiä ottaa sitten joku hummer/limosiini/vanha cadillac tms, kun emme muutenkaan ikinä sellaisia käytä emmekä edusta sitä elämäntyyliä, emme ole siis kovin rikkaita todellakaan.

Meille tulee ihan tavallinen Dodge Caliber maasturi, joka puunataan ja vahataan ja koristellaan prameaksi. Eikä taatusti vuokrata mitään sikahintaista brassailu-esittelykappaletta 2 minuutin ajomatkaa varten. Ei oikeesti kiinnosta!

Link to comment
Share on other sites

^ Oho!

Mä taas ajattelen ton asian niin, että se auto kuuluu tähän "hääleikkiin". Naimisiin meno on vakavuudessaan asia erikseen, mutta kun aletaan häitä juhlimaan, niin kaikki turhuus vaan samaan pakettiin :girl_haha: Ei se musta edusta meidän elämäntyyliä sen enempää kuin hääkakkukaan. Ja matka toki on lyhyt, mutta valokuvat hienon vanhan auton kera otettuna ikuisia. Ja miehelle se auto (autot yleensäkin) on tärkeä. Ja eihän me sitä kartanoa, jossa häät juhlita omisteta, mutta voi siellä silti juhlat viettää!

Link to comment
Share on other sites

Meillekään ei tule hääautoa, tosin siitä selkeestä syystä, että vihkiminen tapahtuu juhlapaikalla niin mihinkäs me siellä kulkinetta tarvitaan. Yöllä mennään kotiin ihan omalla autolla, ilman mitään koristeluja, bestman kuskina. Säästetään siis tässäkin kohtaa jokunen satanen.

Tosin yhdyn tuohon My_Dream_Wedding:n sanomiseen, mustakin olis henk.koht. tosi tekopyhää ottaa hääautoks joku jenkki kun ei yhtään olla semmosia ihmisiä. Ennemmin se sit tulis olemaan joku hieno audi tai vastaava, mut kun ei kerta autoa tarvita niin ei tartte asiaa onneks miettiä. ^_^

Link to comment
Share on other sites

Mun mielestä kannattaa ottaa hääautokseen sellanen auto josta tykkää oli se sitten millanen tahansa, viis muiden mielipiteistä! :grin: Jos tykkää jostain Lamborghini Gallardosta, jonka 2 tunnin vuokra on 1000 euroa (en kyllä tiiä paljonko se oikeesti voi olla) ja on sen verran valmis satsaamaan, niin sitten kannattaa. Toisille se hääauto voi olla tärkeämpi kuin vaikkapa hääpuku, häiden juomatarjoilu, hääpaikan koristelu tms. Ja mun mielestä hääauton ei tartte todellakaan olla se auto millä ajais arkielämässä, eihän hääpukukaan oo se mitä käyttää arkena... ainakaan useimmilla :girl_smile: Mies haluis mieluiten jonkun jenkki avon, mulle kävis muutkin, vaikka joku 30-40-luvun mersu... saa nähä mihin päädytään.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...