Vässykkä

Punastuminen

44 viestiä aiheessa

Saatan punastua, tai sitten en :rolleyes:. Olisi ihana, jos häämeikki olisi sellainen, joka peittäisi mahdollista punastumista. Löytyykö kohtalotovereita? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jepjep, ihan sama ongelma täälläkin! Punastun tosi helposti :rolleyes:

Sitten kun kerran punastun, niin puna ei välttämättä laskekaan, vaan sitten olen loppupäivän punainen... ärsyttävää! Tuntuu ettei millään puuterilla saa tätä "helotusta" piilotettua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myös yks punastelija! Punastun tosi helposti, sitten se alkaa ärsyttämään ja ajattelen sitä, ja sitten puna vaan leviää..

Viimeksi eilen olin sovittelemassa hääpukuja, ja mua ilmeisesti jännitti niin kovaa että oli kaulaa myöten koko naama ihan punanen.

Oon joskus kuullut, että Joe Blasco- merkkinen meikkivoide peittäisi hyvin. Itse aion ainakin sanoa meikkaajalle, että punastun helposti ja että haluan peittävän meikin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sama juttu täällä. Tuosta Blacon meikkivoiteesta olen minäkin kuullut, mutta luulenpa että mikään meikki ei oikeasti peitä punastumista. Täytyy vaan lohduttautua sillä, että jos joskus niin morsiamenahan sitä pitäisi olla lupa punastua :blush:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sama täällä!! Eilen juuri mietin asiaa, ja saatan punastua ihan koko naamasta vaikkei olisi mitää erinäistä syytäkään, välillä huomaa et naama tuntuu lämpimältä ja jessus, onkin aivan punainen ja suun ympärys täysin valkoinen.. kamalaa!! <_< enkä todellakaan halua katsella kuvia häistä jossa naama punainen kuin tomaatti. Tosi nättiä.. :angry:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myös yksi punastelija.Mulla oli tuosta asiasta puhetta mun kampaaja / meikkaajan kanssa.En muista minkä merkkistä meikkisarjaa hän käyttää,mutta sillä saa kuulemman todella hyvin peittoon.Kannattaa varmaan siitä asiasta hyvissä ajoin jo mainita :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jesh!! Yksi erittäin hyvä syy mennä meikattavaksi ammattilaiselle, kiitos! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myös yksi punastelija :P Voin kuitenkin lohduttaa kaikkia punastelijoita, että ammattilaisen meikki on mulla aina ennen peittänyt punastelut ongelmitta. Ja nykyäänhän löytyy punaista peittäviä meikin alle laitettavia voiteita, jos haluaa muulloinkin kuin häissään peittää punastelua. Mulla ainakin toimineet hyvin :)

Muokattu: , käyttäjä: Lesser Belle

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joe Blascolla on hyvä punastumista peittävä Red Neutralizer jota itse "tuputtelen" värivoiteen päälle. Häämeikkaajani laittoi sitä minulle häämeikkiin ja hyvin peitti! - Itselläni on se punastumisen vaiva, että kasvot alkavat helottaa lasista viiniä tai mausteisesta ruoasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on herkkä iho ja jos on yhtään kuuma tai innostuksissaan niin keskinaama on helakan punainen! Lumenen Beauty Base peitevoidepaletti on aivan mainio ja tuonut suuren avun! Helppo laittaa ja samassa on väri tummille silmänalusille, eikä Lumenen tuotteet ole niin kauhean kalliitakaan, suosittelen lämpimästi! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Omat poskeni punoittavat herkästi. Joe Blascon värivoidetta olen käyttänyt jo vuosia, niissä on hyvä määrä pigmenttiä ja punakkuus ei kuulla värin läpi. Blascon värivoiteessa on myös hieman aurinkosuojaa, jonka olen todennut hyväksi. Värivoidepurkki on pieni ja kallis, mutta todella riittoisa. Itselläni purkki on riittänyt noin vuoden jokapäiväisessä käytössä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

minä myös kauhea punastelija, joskus se alkaa ihan ilman mitään syytä ja valtaa koko kasvot korvista lähtien. Häiritsee elämää todella paljon. Siksi vähän jännittää, että miten hääpäivä sujuu kun joutuu kuitenkin keskipisteeksi :unsure: Kaupan kassajonot ovat kauheita punastumisen aiheuttajia, enkä tajua ollenkaan MIKSI. No eniveis mulla ollut blascon red neutralizer, ei toiminut. Tällä hetkellä käytän blascon meikkivoidetta, ei toimi ainakaan minulle. Sama tulos, vaikka käyttäisi halvempiakin... En tiedä mitä aineita ammattilaiset käyttävät, mutta vanhojen päivänäni meikkaaja onnistui tekemään todella hyvän ja peittävän meikin, siispä aion myös luottaa ammattilaiseen :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä kai ammattilaisetki käyttää aika pitkälle just mm. Blascoa punastumisesta kärsiville. Eikö Blasco kuitenki oo parhaita markkinoilla olevia meikkivoiteita pigmenttimäärien puolesta. Mulla oli kans aikanaan punastumisongelma ja vielä ku sen tiedosti niin vahvasti, niin ongelma vaan paheni tietyissä tilanteissa. Mulla Blasco autto ja nykyään punastuminen ei oo enää ongelma ku tiedän ettei se niin pahasti sieltä meikin alta näy. Käytän meikkivoidetta ihan reilusti. Joskus sanottiin, että yks nappi Blascoa riittää noin vuodeksi.. No ei ihan, 3kk kestää mulla lähes päivittäisessä käytössä. Mutta ymmärrän että punastumisen asteitaki on monia, joten ei se varmasti tosiaan kaikille riitä tuokaan.. Parempaa meikkivoidetta en kyllä tiedä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälläkin yksi punastelija ja kaupan päälle vielä hiukan couperosa iho! :blush:

Ostinkin tossa pian kk:si sitten kokeeksi Arbutinia ja nyt on testipäällä että auttaisko tämä ihmeaineeksi mainostettu tavara tosiaan. Toivotaan en tosiaan halua hääkuvissa olla punainen. :lol:

Aion myös luottaa itse ammattilaiseen häämeikin teossa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kertokaapas mikä auttaa kun ei kasvot punehdu, mutta solisluiden alue eli juuri tämä rintojen yläpuoli alue mikä jää hääpuvussa kovinkin hyvin näkyville <_< punehtuu ihan kirkkaan punaiseksi jos jännitän tai innostun... Ei viitsis siihen laittaa paksua kerrosta meikkiä ja sulhanen jo nyt huomauttelee, että sähän oot sitten varmaan ihan punanen hääpuvussas, kivalta näyttää kuvissa joo... :huh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mutta tuleeko tällaisesta punaisuuden peittävästä meikistä helposti liian "pakkeloidun" näköinen? Luonnollinen & peittävä meikki ei taida olla toimiva yhtälö... :unsure:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on sama ongelma, mutta onneksi meikkaaja osasi meikata niin että punastumista ei näkynyt koko päivänä! :P Oli kiva katella kuvia jälkeenpäin kun en ollut ihan punainen. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kertokaapas mikä auttaa kun ei kasvot punehdu, mutta solisluiden alue eli juuri tämä rintojen yläpuoli alue mikä jää hääpuvussa kovinkin hyvin näkyville <_< punehtuu ihan kirkkaan punaiseksi jos jännitän tai innostun... Ei viitsis siihen laittaa paksua kerrosta meikkiä ja sulhanen jo nyt huomauttelee, että sähän oot sitten varmaan ihan punanen hääpuvussas, kivalta näyttää kuvissa joo... :huh:

Mulla sama ongelma..eikä oo yhtään kivaa :girl_sad: Oon joskus tuputellu meikkivoiretta..mut ei se oikee onnaa..tiä mitä sitä keksiis :unsure:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä kans yksi joka pelkää hääpäivän menevän piloilleen punastumisen takia. Tuo asia stressaa jo vajaata vuotta ennen hääpäivää. Punastun kasvoista sekä kaulalle tulee ihania punaisia laikkuja! :girl_cray:

Ajattelin varata kohtapuolin kosmetologille ajan jotta saan asiasta puhua ja jos vaikka olisi hoitoa millä helpottaa asiaa. Onko kenelläkään kokemusta auttako esim. suihkurusketus punastumiseen? Mietin et jos vaalea ja herkkä iho tulisi ruskeammaksi niin olisiko se sitten niiiin punainen?!?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

minäkin punastuin nuorempana (?) (ikää hurjat 27vee :D ) nyttemmin en ole punastnut. noille ei ole oikein muuta tehtävissä kun se että oppii vaan hallitsemaan pikku hiljaa jänniä tilanteita. olin teininä aika arka ja kaikki "julkinen" esiintyminen että muut katsoo nosti kaameita laikkuja yläkroppaan :/

siskolla oli n. puolitoista vuotta sitten häät, hänellä on ongelmana juuri kaulan ja rintakehän punoitus ja laikut kun vähäkin jännittää :/

hän kävi ihan meikkaajalla hääpäivänä, ja ainakaan yhdessäkään kuvassa en nää laikkuja :)

eli kyllä oikeilla tököteillä saa aika paljon piiloon.

ja kannattaa varmaan ottaa jokunen kerta solariumia ennen häitä, minäkin aion, ei näytä se mekkokaan niin hurjan valkoiselta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mullakin on hirmuisena ongelmana punastuminen. Sainkin eräältä viime kesän morsiamelta tosi kätevän oloisen vinkin: jos on kova punastelemaan, pitää muistaa meikata myös korvat! (ainakin siis jos näkyvät) Varsin hoopon näköistä jos muuten kauniista ulkomuodosta paistaa helakan punaiset korvat :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuulun tänne. Mä punastelen jatkuvasti. Suurimman osan ajasta oikeastaan ihan ilman syytäkin, eli esim. siksi, että keskityn tarkemmin siihen mitä aion sanoa tai suunnittelen sanovani oman kommenttini vilkkaaseen keskusteluun tai joku hymyilee mulle. Oon ollut tällainen lapsesta asti ja nuorempana se ärsytti (oon kuitenkin sosiaalinen enkä noissa tilanteissa mitenkään erityisesti jännitä tai mitään). Nyt oon jo sopeutunut tähän... Ja kun sitä kerrran tapahtuu koko ajan ihan ilman syytä, niin tuskinpa kukaan muu tajuaa kiinnittää siihen huomiota, ainakaan kovin paljon.

En onneksi aina tajua itsekään punastuvani, eli se ei siksi varmaan kiusaa niin paljon. :) Ajattelin silti satsata hyvään neutraaliin meikkiin, joka vähän tasoittaisi tätä taipumustani.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälläkin yksi punastelija :blush:

Punastun tosi helposti jos olen esimerkiksi huomion kohteena, mutta saatan joskus punastella jopa ihan ilman mitään syytä, mutta viime aikoina oon huomannut, että punastelu on alkanut vaikuttaa myös mun ihoon! Mulla on tosi herkkä ja kuiva iho, ja jos jostain syystä päivällä punastun, niin sitten ollaan naama punaisena ja iho hilseilevänä iltaan asti. Että näin, saa nähdä, miten hääpäivänä - punainen puku, punainen tukka, punainen naama...

Oon välillä käyttänyt sitä ikivanhaa Body Shopin vihreää tököttiä (nimeä en nyt tähän hätään muista, eikä sitä ole tainnut moneen vuoteen enää olla myynnissäkään), mutta se yleensä auttaa ainakin muuten ihon punotukseen, ei välttämättä punasteluun.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä jännittäjä ihminen olen ajatellut kokeilla ennen kaikkea opiskelujen(esiintymisten) takia hakea lääkäriltä apua, jos jotain beetasalpaaja saisin kokeiltavaksi. Jos siitä olisi edes vähän apua hääjännitykseenkin. kokemuksia?

Kosmetologini ehdotti josko kävisin ruiskurusketuksessa, ruskeampi iho kun ei olisi niin punainen. Solarium taas tekee todennäköisesti herkästä ihostani entistä punaisemman. Ehkä sitäkin kuitenkin kokeilen, kera rusketusta edistävien tablettien!?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Kannattaa olla kyllä sen solariumin kanssa varovainen, mä en itse menisi koskaan sinne. Jos käyttää karoteenia tai muita ruskettumista edistäviä tuotteita niin pitää ehdottomasti tarkistaa sopiiko ne solariumin kanssa yhteen. Käsittääkseni niillä on myös luontaisen auringonvalon kanssa jo melko hyvä vaikutus, tietysti yksilökohtaistahan se on. Varsinkin jos on vaalea tai herkkä iho (kuten sinulla?) niin eikös solarium saa ihon palamaan todella herkästi? Jos häihin on aikaa niin kannattaa koittaa kuitenkin josko kesä olisi aurinkoinen ja saisi luontaisesti rusketusta. :girl_sigh: Voihan sitä solariumia sitten koittaa jos tuntuu että ei luonnonvalo tartu.

Beetasalpaajathan ovat myös yksilöllisiä toimivuutensa suhteen, voihan sitäkin koittaa.

Muokattu: , käyttäjä: Yvory

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään