sera-

Kauneuspalvelut - Kangasala

8 viestiä aiheessa

En löytänyt aiheesta vielä keskustelua.. Enkä viitsinyt tuupata tuonne Tampereen keskusteluun :)

Eli listataan tänne Kampaamoja yms Kangasalta.. Niitä ei kyllä kauheasti kai ole?! Olen vasta vajaan vuoden Kangasalla asunut, joten seutu ei ole vielä niinkään tuttua..

Myös kiinnostaa onko Kangasalla paikkaa, mihin pääsisi sitten meikkaukseen?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei! Onko kellään kokemuksia Funhairista? Tai Hiussalonki Anusta? Sijaitsevat samassa liiketilassa Kangasalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Liitänpä tänne tietoa Kampaamo Anne Iivosesta. Mulle ja kaasolle teki kampaukset ja meikin Jenni. Hinta oli ok, yhteensä 166e, ja kampaaja mukava, mutta jatkuva empiminen "miten sä haluat tän, mä en tiiä... oho... paska..." Ei ollut oikein rauhoittavaa häitä jännäävälle morsiamelle... Kiharat myös lässähtivät illan myöten, mutta mulla onkin aika pitkät hiukset. Silmämeikit oli oikein nätit.

Semmoisia kokemuksia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips! Osaako kukaan kertoa mitään kokemuksia (tuoreehkoja?) Miina Aron kampaamosta? Se olisi keskustassa, niin olisi sillain kätevä, mutta en ole kuullut muita kokemuksia kuin isonsiskon onnistuneen kaason kampauksen noin 10 vuotta sitten...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Peltolammilla on erittäin ammattitaitoinen ja ystävällinen kampaaja joka taitaa upeat leikkaukset & kampaukset. Kampaamo SINI, on Petolammin keskustassa (Peltolamminkatu 40), ruokakaupan vieressä. Puh nor. 03 2650490

Ajoin itse sinne Tampereelta 15 minuutissa. Todella ihana kokemus! Suosittelen kaikille morsiammille ja kaasoille - ja miksei muullekkin juhlaväelle! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joku kyseli Miina Aron kampaamosta kokemuksia. Kokemukset tulevat vähän myöhään, mutta itse en voi kun suositella paikkaa! Minun vakikampaamoni, ja sieltä tuleekin hääkampaukseni :-) Itse käyn Miinan pikkusiskolla, Anna Arolla aina :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mistä Kangasalta sais juhlameikin? :o Tietääkö kukaan onko täällä sellaista joka tulisi esim. kotiin tai siihen kampaamoon meikkaan jossa kampaus tehdään? meillä on kampaus, kuvaus ja kirkko kävelymatkan etäisyydellä toisistaan, mutta meikki puuttuu! :/ en haluisi joutua tampereelle lähteä ajelemaan kiiireisenä päivänä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei onko kenelläkään tuoreita kokemuksia Kangasalan palveluista? Häämeikistä tai -kampauksesta? Hintoja, ruusuja / risuja ihan mitä vaan :)

 

Itse sain tutun kautta 100 €:lla häämeikin ja -kampauksen (sis. koemeikki ja -kampaus), mutta en tiedä hänen ammattitaidosta yhtään. Lisäksi tämä kampaaja ei työskentele enää kampaajana / meikkaajana, niin vähän hirvityttää. Ja tämä henkilö on ihan "poikatyttö"!! Lyhyet hiukset ja omien kuvien perusteella ei oikein taida osata meikata :( Kampauksia näyttää osaavan tehdä jotenkin, mutta ei ole kyllä ihan ammattilainen minun silmin...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään