Jump to content
Naimisiin.info

Hiusten värjäys ennen häitä, kuinka aikaisin?


Melika

Recommended Posts

Osaisiko joku asiaa tunteva kertoa, onko liian aikaista värjätä hiukset jo kolme viikkoa ennen häitä? Yleensähän suositellaan 1-2 viikkoa ennen. Haluaisin nimittäin lätkäistä kaksi kärpästä samalla iskulla ja saada nätit vappuhiukset :P

Link to comment
Share on other sites

Ei liian aikaista, jos hiuksesi eivät kasva hurjaa vauhtia tai jos väri ei eroa omastasi liiaksi.

Itsellä olisi kyllä kolmessa viikossa alkanut tyvi harmahtua :D

Link to comment
Share on other sites

Mä kävin nyt 2,5kk ennen häitä värjäämässä - viikkoa ennen vielä hoidetaan tyvikasvu pois. Samalla tehdään koekampaus.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Minun hiukset värjätään samalla kun tehdään koekampaus. Koekampaus on kolme päivää ennen hääpäivää :lol:

Link to comment
Share on other sites

^^ Sama minulla. Kampaaja näin ehdotti, sillä väri ehti 'tasoittua', mutta ei kuitenkaan haalistua eikä tulla juurikasvua. Koekampaus hoituu siinä sitten samalla ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Minun hiukset tai tyvi värjätään viikkoa ennen hääpäivää, koska itselläni niin tummat hiukset, että joka kerta jää värjäysreuna näkyviin vähäsen otsalla ja reunoista, niin kerkee sitten haihtua pois ennen Big Day:tä :girl_haha::girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

Mulle kanssa kampaaja suositteli, että hiukset värjättäisiin koekampauksen yhteydessä, noin viikkoa ennen hääpäivää ja näin siis teemmä :)

Link to comment
Share on other sites

Samoin, viikkoa ennen, nimenomaan koekampauksen yhteydessä. Ja kampaaja sanoi sen olevan ihan minimi, jotta väri ehtii tasaantua. Uskon hyvin, koska nykyinen värinikin oli parhaimmillaan vasta parin viikon jälkeen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mulla myös hiukset värjätään nyt ensi viikolla koekampauksen yhteydessä, eli n. 1,5 viikkoa ennen häitä. Juurikin siitä syytä, että ehtii väri tasaantua.

Link to comment
Share on other sites

Mäkin värjäsin pari viikkoa ennen häitä ja oli hyvä, väri ja leikkaus tasaantui jne. Eipä tuo leikkaus nyt niin vaikuttanut kun oli kiharat, mutta kuitenkin heti leikkauksen jälkeen hiukset tuntuu aina jotenkin tönköiltä eivätkä asetu samantien.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Oletteko värjänneet hiukset itse vai kampaajalla? Mun tekis mieli laittaa väri itse, kun kampaajalla se tulee niin hintavaksi...

Link to comment
Share on other sites

Minä taidan kyllä värjäillä itse pari viikkoa ennen koekampausta. Tai sitten päätän kerrankin mennä pitemmän kaavan kautta ja käyn erikseen värjäyttämässä/leikkauttamassa. Onkohan muuten noin yleisesti ottaen niin, että pitkät, paksut ja täysin tasaisiksi leikatut hiukset ovat hääkampaajan painajainen - eihän niihin saa minkäänlaista kerrostusta...

Link to comment
Share on other sites

Mulle sanottiin kampaajalla kanssa, että viikko ennen häitä. Mä menen kampaajalle, koska se keventää mun hiuksia kampausta varten varmaankin ihan kerrostamalla. Tulee muuten vähän raskas kampaus kun alkaa väkertämään näistä 30-40cm:sistä hiuksista..

Link to comment
Share on other sites

...Saati 60-70 cm pitkistä. :D En varmaankaan laitata hiuksiani kokonaan kiinni, mutta rajansa varmaan hiusmassalla jossain kiharakampauksessakin.

Link to comment
Share on other sites

Minäpä kävin tänään värjäyttämässä ja leikkuuttamassa ja samalla tehtiin koekampaus! Tuli aivan upea :D

IHANAAAAAA ;) häihin 5yötä....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Mulla 4-viikkoa häihin, värjäsin itse vaaleista hiuksista tummat. Tai no ammatiltani parturikampaaja, eli harvemmin vaivaudun muiden laitettavaksi :) Joudun värjäämään vielä toiseen otteeseen n.viikkoa ennen häitä, koska tummasta väristä ei tule hyvä kertalaakista.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...