Jaaja

Duo hääjuhlassa

14 viestiä aiheessa

Kokemuksia kaivataan: Onko jollain ollut duo esiintymässä hääjuhlassa? Mitä olette maksaneet ja kuinka pitkän setin ovat vetäneet? Onko liikaa maksaa (kuulemma) ammattitaitoisesta duo:sta 500e? Soittaisivat koko illan nähtävästi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eipä ole hyvästä duosta paha hinta ollenkaan.

Ja jos on hyvä duo, niin hoitaa hommansa varmasti niin, että kelpaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Äkkiseltään kuulostaa kovalta hinnalta, jos ei soittajilla pitkä työmatka. Jos soittajat osaa hommansa niin kyllä se on varteenotettava vaihtoehto varsinkin jos halutaan säästää tai juhlat on pienimuotoiset.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee duo soittamaan, kummatkin kaverit olen tuntenut vuosia,soittavat upeasti.Tää porukka siis turust. :rolleyes: Ja hinta on alle ton 500 euron.

Muokattu: , käyttäjä: vaaka-71

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meille tulee duo soittamaan, kummatkin kaverit olen tuntenut vuosia,soittavat upeasti.Tää porukka siis turust. :rolleyes: Ja hinta on alle ton 500 euron.

mikä duo on kyseessä? ollaan etsimässä musiikkia häihin ja tuntuu et täysmittainen bändi ei oikein mahtuisi kivuttomasti juhlatilaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hää- ja muissakin juhlissa toimii duo aivan loistavasti. Olen ollut useammissakin häissä/juhlissa/kokkareilla ja esim koskettimet-kitara-duo on saanut hurjan menon aikaan.

Tietysti musiikkityyli yms vaikuttaa asiaan ja esim. haitaria mitenkään haukkumatta uskon että 2 x haitari on taas ihan erityyppinen juttu?!

Olen huomannut että rumpalin pitää olla "hiljainen poika" jotta pienessä tilassa homma onnistuu.

Rumpujen meteli on niin kova että joskus oikein on korvia riipinyt.

Että semmoisia ajatuksia ; ))

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mua kiinnostais kans hirmusesti nää duot. Satakunnan seutuvilta tämmösiä mistä lähtisin bongaamaan ja edukkaita semmosia :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälläkin kaivataan duo (ja trio) -vinkkejä, Jyväskylän seudulta tai edes Länsi-Suomesta :) Laittakaa vaikka yksityisviestiä, hintakin olisi kiva olla mukana.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Suosittelen tutustumaan www.viulisti.com sivustoon. Kyseessä erittäin ammattitaitoinen viulu-haitari-duo, jotka esiintyvät mm. häissä. Meillä toimi vallan mainiosti...

Sivuilla on myös näytteitä heidän soitostaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä esiintyy duo, kaksi meidän toivomaamme biisiä ja ruokapalkalla menevät. Kyseessä on siis ystäväni ja hänen bändikaverinsa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee duo, kyseessä hääbändi Onerva, joka on saatavissa myös ihan isompana bändinä, mutta meidän häihin sopinee duo ja akustisempi meno.

(http://onervaband.wordpress.com/)

Ammattilaisia ovat, eikä hinta silti ollut paha! Voin kertoa kokemuksia parin viikon päästä. :-)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yael, kerro kokemuksia tuosta Oneravasta! Ollaan kanssa mietitty tota, minkä hintanen oli? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään