salliska

Oma auto hääautona

86 viestiä aiheessa

Onko kenelläkään muulla tarkoitus käyttää hääautona omaa autoaan? Meillä budjetti meinaa jo nyt painua useammalla tonnilla yli alkuperäisestä ja ajateltiin, että tämä olisi ainakin yksi asia, missä voisi säästää.

Me emme todellakaan omista mitään hienoa autoa, vaan ihan perusauton, mutta jos sen pesulla ja vahauksella saisi juhlakuntoon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on oma auto hääautona :) ihan käytännön syistä ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä hääautona on oma kesäkaara/kakkosauto jolla yleensä ajetaan vain keväästä syksyyn. Meinattiin pesulla, vahauksella ja pienellä koristelulla saada siitä sopiva hääauto, kun nyt tulikin hääauton tarve. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä myös oma auto. On niin ihana, ettei edes haluta vuokrata jotain hummeria. Oma auto, paras auto :-X:-X Volvo S60 T5 BSR :-X:-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saattaapi olla että käytetään, jollei oma kulta saa järkättyä jotain toivomaansa autoa meille. Oma autokin kelpaa kyllä hyvin, sopii väreihinkin kun on punainen :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee olemaan myös oma auto hääautona. Valkoinen 307 sw...tilasin eilen viininpunaista tylliä sen koristeluun. :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

en oo ees ajatellu muuta autoa kuin omaa subarua moiseen tehtävään.

se pestään, puunataan, vahataan ja minä kukitan sen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee hääautoksi miehen kesäauto: vm -81 Fiat 127

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ei ole omaa autoa eikä ollut lainattuna tai vuokrattuna mitään erityistä hääautoakaan. Ennalta tilattu taksi vei meidän hotellilta maistraattiin ja maistraatista juhlapaikalle, ja yöllä kotimatkalla nappasimme tolpalta taksin. Kukaan vieraista ei edes kysellyt mitään autosta... Rahaa taksikyyteihin meni noin 40 euroa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee kanssa oma auto hääautoksi. Tää on mun mielestä oikein hyvä kohta säästää. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No meille ei tule oma auto, ellei ennen häitä uutta autoa osteta ;) meillä kun ei mikään kovin kaunis tuo volkkari ole...Mut joko isän tai tulevan appiukon auto kelpaa meitä kyyditsemään. Yöllä tosin varmaan taksilla kotiin hääyötä viettämään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee ihan oma auto, enkä ole muuta edes ajatellut. hieno musta BMW 850cia :P. itse sitten koristelen ja tarkoitus olisi tehdä siihen keulaan sellainen lastusatiiniruusuke, jos vain onnistun tekemään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Xaura Voi ei, ihana :-X mulla oli vielä 4 vuotta sitten ihan omassa ajossa just vm.-81 127 :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Xaura Voi ei, ihana :-X mulla oli vielä 4 vuotta sitten ihan omassa ajossa just vm.-81 127 :rolleyes:

=) mies kun tuota ehdotti niin olin aluksi vastaan mut sit innostuinkin asiasta oikein kunnolla...mikäs sen söpömpää kun ahtautua sinne pikkuriikkiselle takapenkille pukunsa kanssa ja kun sulhanenkaan ei ole mikään höyhensarjalainen :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee oma auto hääautoksi tai sitten isäni lainaa töistään uudemman samanlaisen ajoon. Mutta ei kuitenkaan ajateltu vuokrata mitään :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillekin tulee oma auto, ihana Audi A6. Sopii vallan mainiosti, ja säästää siinä sitten jonkin verran. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sama juttu, hääauton virkaa toimittaa oma auto ellei sitten sisko saa kaveriltaan lainattua toista (mutta kuitenkin tavallista) autoa. Ei siis ole tarkoituksena käyttää suuria summia hääautoon. Ehkäpä jotain pientä koristelua autoon tulee, mutta kunhan nyt olisi pestynä, niin meille käy hyvin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me aateltiin myös säästää tässä kohtaa..tosin oma taitaa jäädä parkkiin, mutta otetaan hääautoksi isän auto (joka on huomattavasti kivemman näkönen ku oma)! ;) meillä ei ole mitää tarvetta lähteä maksamaan auton vuokraamisesta kun rahaa menee muutenkin ihan liikaa. sitäpaitsi iskän auto tuntuu paljo kivemmalta ku vieras! :) sen kun koristelee niin avot!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee kanssa oma auto. Ensin oli tarkoitus keksiä jostakin muu auto lainaksi, mutta vaihdettiin oma auto muutama viikko sitten ni saadaan siintä toivottavasti hyvän näköinen hääauto...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee meidän "uusi" auto varmaan, joka saadaan käyttöön tulevana sunnuntaina. Joku vanha Volvon romu se on mutta kelpaa meille :) ja pitäähän sitä uutta autoa esitellä :D En tiiä miten sitä koristelis..

PS. Mä olin ihan varma että joku on ennättänyt tännekin jo kommentoimaan tyyliin "Mun mielestä oman auton käyttäminen on kyllä mauttomuuden huippu.." jne :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tullee toennäkösesti meän ihana -98 Opel Vectra. Pesussa käytetään, saa nähä jaksaako sulho sitä vielä vahata (epäilen). :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

meillä tulee varmaan meidän auto tai mies haluais meidän ensimmäisen yhteisen auton...

se on tosi vanha mutta legenda kylläkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei oma, vaan näillä näkymin miehen isän ikäloppu kesäauto, jonka entisöinti valmistui juuri. (Voiko autoja edes entisöidä? Mikä se sana on? :unsure: ) Jos se ei lähde käymään tai tulee muita ongelmia, niin sitten vaikka miehen pikkuveljen amis-corollalla (ei oo korolla mut emmä näitä tunne :rolleyes: ), samanlainen kuin miehellä oli ekana omana autona sillon joskus aikoja sitten. Se ois hauska sekin.

Mutta en ikipäivänä maksais autonvuokrasta! Ja mikään limusiini tai hummer tai muutenkaan mikään autoliikkeen uusi koeajo-auto ei ole todellakaan meitä varten. Omalla tai lähipiirin omalla mennään, turha siihen on rahaa syytää, se on niin pieni hetki kun siinä autossa ollaan/ihmiset sen näkee.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee myös oma auto hääautoksi...musta reilun vuoden vanha pirssi kyseessä!! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään