Morsiamella kaksi saattajaa?


Nasrin

Recommended Posts

Minusta kuulostaa todella kauniilta tavalta. Veljet ovat varmasti otettuja ja itsestäsi varmasti tuntuu ihanalta kävellä alttarille kahden rakkaan ihmisen välissä. Kynttilän sytytys on ihana ele, itsestäni kuulostaa kuitenkin siltä että rupeaisin varmasti itkemään edesmenneitä ihmisiä papin puheen alkaessa --> menisi aikaa muistaa että olenkin iloisessa hääjuhlassa... Tietysti riippuu siitä, miten pinnalla hääväen suru on. Siksi ehkä itse antaisin tiedon kynttilöiden sytyttämisestä mennä puskaradion kautta.

Tilaisuus kuulostaa kuitenkin kaikinpuolin mietityltä ja kauniilta, onnellisia häitä!

-pops-

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 5 months later...
Guest morsian240710

mielestäni idea on kaunis, todella kaunis.. uskon, että kyllä kaikki muistavat nopeasti kynttilän sytytyksen jälkeen missä ja miksi ovat. ja saat varmasti kunnioitusta niin vierailta, kuin pilven reunalla katsovilta sukulaisiltasikin :) sekä tietenkin saat itselle tärkeän asian tehtyä -sinun/teidän hääthän ne kuitenkin ovat.

minulle on myös tulossa kaksi saattajaa, oma isäni, sekä isäpuoleni. kumpaakaan en halunnut jättää pois, joten tämä tuntui oikealta, ja olen ajatellut että kävelen heidän välissään, ja muuten siis kaikki menee kaavan mukaan -puolivälissä siis on sulho vastassa :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Minullekin tulee kaksi saattajaa, tosin vähän erilaisita syistä kun minulla on sijaisisä ja biologinen isä ja sijaisisä on vähintäänkin yhtä tärkeä mulle enkä taho lakasta pois. :) Sovin biologisen isän kanssa korostaen että hän saa viedä oikelat puolelta niinkuin perinteisiin kuuluu. Sijaisisälle tokaisin sitten et kun olen vasenkätinen niin vasemmassa kynkässä oleminen ei yhtään sen huonompi. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...