Peikkonen

Puku sulhaspojalle

10 viestiä aiheessa

Kertokaahan mistä löytäisimme puvun pienelle pojallemme kokoa 86-92 cm.

Isänsä pukeutuu häihimme tummaan kolmiosaiseen pukuun ja olisi aivan mahtavaa saada pikkumies samanlaiseen pukuun. Auttakaa ihmiset hyvät jos tiedätte mistä tuollaisia "minipukuja" löytyy, kiitos!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihanaa että pääsen heti suosittelemaan sillä itse tilasin omalle taaperolle kolmiosaisen puvun ja kravatin nettikaupasta www.christmastown.fi enkä voi kuin suositella sitä.Tilaus helppoa, toimitus erittäin nopea sillä perjantaina maksoin ja maanantaina oli jo paketti postissa.Puku oikein pukupussissa ja aivan mahtava. Hinnat verrattain edullisia, alle 60€ ja Sieltä siis löytyy juuri pikkumiesten pukuja=)

Muokattu: , käyttäjä: Icediamond

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos asut jossain Halpa-hallin läheisyydessä, niin siellä oli ainakin viime viikolla poikien puvut 29,90e. Kiva puku edullisesti kasvavalle miehelle! :)

Muokattu: , käyttäjä: kaaiia

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ihanaa että pääsen heti suosittelemaan sillä itse tilasin omalle taaperolle kolmiosaisen puvun ja kravatin nettikaupasta www.christmastown.fi enkä voi kuin suositella sitä.Tilaus helppoa, toimitus erittäin nopea sillä perjantaina maksoin ja maanantaina oli jo paketti postissa.Puku oikein pukupussissa ja aivan mahtava. Hinnat verrattain edullisia, alle 60€ ja Sieltä siis löytyy juuri pikkumiesten pukuja=)

Kiitos kaikille vinkeistä! Icediamond, ihania kyllä nuo puvut tuolla Christmas townin sivuilla ja ihan kohtuuhintaisia. Aika "miehekkäitä" ovat :)

Utelisinkin sinulta vielä mielipiteitä, eli kuinka hyvin vastasi annettua kokoa. meillä kun tuo jässikkä 85 cm pitkä (häät jo ensi kuun lopussa) ja pienin pukukoko on 92 cm. Eli miten arvioisit nuo koot? Niin ja kuinka nopeaa puku tuli perille? Kiitos jo etukäteen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin koon 98 cm ja tosi oikean kokoinen oli.Mun poika n.94 cm ja puvun takki hihoista aavistuksen reilu muttei liikaa, liivi ok.Housujen lahkeet ovat kaikissa seteissä ymmärtääkseni huolittelemattomat eli ne pitää itse(tai ompeluttaa) ommella oikeaan pituuteen joka musta hyvä juttu sillä siten voi varmistua että ne just oikean mittaiset käyttöhetkellä ja kenkien kanssa.

Paketti tuli todella nopsaan sillä puku piti ensin maksaa ja sitten sain tilausvahvistuksen meilitse.

Maksoin perjantaina(Nordeasta) ja puku oli JO maanantaina postissa, eli tosi nopea toimitus :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin kans 2 kappaletta niitä 3-osaisia puku settejä Christmas Town:sta. 92cm ja 98cm.

Tuo isompi koko saattaapi olla suht sopiva 3 vuotiaalle.

Tuo pienempi koko on auttamatta varmaan iso vajaa puolitoista vuotiaalle.

Aattelin viedä ne ompelijalle niin saa pienentää tuon toisen puvun ja laittaa ne lahkeet oikean pituisiksi :) .

Onneksi löytyi tuo putiikki =).

Miten voikaan olla niin vaikea löytää pienille pojille samanlaisia juhlapukuja <_< !

86cm pukua ei löytynyt mistään :angry: .

Ja kun tulevat kesän juhliin niin en halua mustaa pukua.

Jos liikkeistä löytyi pukuja niin ne oli sit just mustia pelkäästään.

Sulhasellekaan ei tod.näk. tule mustaa pukua niin en suhlhaspojillekaan halua.

Jotain kesäisempää väriä etsisin esim. beigeä tai vastaaaa.

Mä odottelen nyt pakettia tuolta Christmas Townista. Tällä viikolla varmaan tulee :) .

Sitten pääsee näkemään millaiset puvut ovat B) .

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oliskohan jollain antaa hyvää vinkkiä mistä vois löytää kokoa 74-80 olevan viininpunasen liivin + tummat housut pojalle? Kaikkialla tuntuu ko. vaatteet olevan 1-vuodesta eteenpäin ts. meijän pojalle aivan liian isoja... :( Erityisesti kiinnostaa paikat Turun ympäristössä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En tiedä miksi en edes ajatellut sulhaspoika asiaa. Sulhasen pikkuveli on häiden aikaan 8-vuotias(?) eli tämä olisi kiva tapa ilmaista että on meille tärkeä, bestmaniksi kun on vähän nuori vielä :). Mutta auttakaa tyhmää, mikä on sulhaspojan rooli? Kävelee alttarille alussa ja pitää sormuksia/sormusta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään