Guest Vieras_Morsmaikku_*

Ateriax Catering

46 viestiä aiheessa

Moikka!!

Ollaan menossa naimisiin tänä kesänä ja valittu Ateriax hoitamaan ruokatarjoilut! Haluaisin tietää muiden kokemuksia kys. pitopalvelusta? Olen saanut hieman negatiivista palautetta ja olen kahden vaiheilla että pitäiskö vaihtaa joko toinen yritys hoitamaan ruokapuoli juhlissamme... <_<

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No, viime viikonloppuna olin häissä, joissa kyseisellä pitopalvelulla loppui pääruoka kesken! Eli yksi pöytä vieraista ei saanut ollenkaan lämmintäruokaa... Vähän oli muutenkin visusti ruokaa, joten kantsii harkita. Ruoka oli kyllä ihan hyvää, mutta muuten - en omiin häihini palkkaisi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän työpaikka käytti yritystä viime vuonna, ja kaikki pelasi todella hyvin. Ruoka oli hyvää ja sitä oli älyttömän paljon! Suosittelen! Olen itsekkin ajatellut heitä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli häissämme 12.9.2009 Ateriax ja olin erittäin tyytäväinen saamaani palveluun. Ruoka oli hyvää ja sitä riitti kaikille. Tarjoilijat myös hoitivat työnsä ammattitaidolla ja näkymättömästi. Ateriax oli mielestäni hintansa väärti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Harkitsemme Ateriaxia myös omiin juhliimme ja olisi mukava kuulla, että miten he hoitivat kattauksen? Arvostamme nimittäin myös esillepanoa aika paljon ja olisi tosi kiva kuulla, että miten paljon he panostavat siihen puoleen. Kuviakin saa laittaa! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varasimme ateriaxin häihimme koska saimme useamman suosituksen heistä... Ja kohtuu hintainenkin on.

Kuulin tosin myös yhden kriittisemmänkin arvion mutta se ei muuttanut valitaamme :)

Olivelle: tarjousta pyytäessämme kysyimme tilan koristelusta. Tarjoilijat voivat kuulemma koristella paikan, jos emme itse ehdi, mutta koristeet pitää hankkia itse. En tiedä koskeeko tämä myös kattausta.

Jos jollain on kokemuksia niin minuakin kiinnostaa. Vaikka saahan sen kysymällä senkin selville.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Nanea kommentista, mutta en itse asiassa tarkoittanut tilan koristelua/kattausta niinkään vaan lähinnä ruoan esillepanoa ja buffet-pöydän yleisilmettä :). Meille se merkitsee myös aika paljon hyvän ruoan lisäksi, arvostamme sitä että ruoka on laitettu kauniisti esille. Tähän ei varmaan saa puolueetonta vastausta Ateriaxilta, joten siksi olisi kiva kuulla kokemuksia täältä! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ruokien esille panoon kyllä panostetaan ja koko esillä olon aikana yksi tarjoilijoista seisoo vieressä ja siistii tarvittaessa pöytää. Voivat myös laittaa teidän omia koristeita pöytään jos teillä on sellainen toive.

Olen ollut heidän keikoilla työntekijänä ja kaikilla niillä kerroilla esillepanoon on panostettu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille oli tarkoitus tulla Ateriax (oli jo itse asiassa päätetty juttu), mutta toisin kävi. Tiedustelin pitopalvelutarjousta keväällä '09 heinäkuulle '10 ja sain vastauksen, etteivät ota seuraavan vuoden varauksia vastaan ennen syyskuuta. Kesäkuussa luin jonkun toisen 2010-morsiamen varanneen Ateriaxin häihinsä. Ilmeisesti he eivät joko halunneet ottaa työtä vastaan tai sitten asiakkaita kohdellaan eriarvoisesti. Joka tapauksessa minulta meni maku heidän toimintatapaansa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vähän tuntuu kun lukee noita maileja; välillä ruokaa liian vähän ja välillä todella paljon EIVÄT OIKEIN HALLITSE HOMMAA. :hysteric:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kokemuksia Ateriaxista tältä kesältä? Harkitsen heidän palkkaamistaan ja kovasti kaipaisin tuoreita tietoja. Kiitos kovasti, jos joku ehtii kirjoittaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ateriax hoiti cateringin häihimme elokuussa 2010. Ruoka oli aivan erinomaista, mutta muilta osin jouduimme kyllä valitettavasti pettymään.

Ensinnäkin, pöytäliinat olivat kuluneita, tahraisia ja joissain oli jopa reikiä! Onneksi olimme itse mukana niitä levittämässä, joten valitsimme parhaimmassa kunnossa olevat. Lautasliinat he olivat myös taitelleet juuri eri tavalla kun olimme toivoneet.

Toiseksi, henkilökunta tuli paikan päälle liian myöhään ja heille tuli hirveä kiire. Juuri ollessamme lähdössä kirkolle, eräs tarjoilija tuli töksäyttämään morsiamelle (ilman minkäänlaista tervehdystä tai peruskohteliaisuutta), että he eivät sitten ehdi saamaan kaikkea valmiiksi ennen vieraiden saapumista! Aika paha moka mielestäni. Ehkä kaasolle voisi asiasta mainita, mutta ei morsiamelle. Muutenkin kiire näkyi ystävällisyyden ja palvelualttiuden puutteena, ja tilanne ei parantunut myöskään loppuillan aikana. Eräs vieraamme oli mm. pyytänyt baaritiskiä hoitaneelta tarjoilijalta lasia vettä, johon tämä oli vastannut, että "sun vesi ei nyt ole mun prioriteetti". Toinen vieraamme oli ohimennen todennut tarjoilijalle, että myös hänen alkupalalautasensa voi nyt viedä (muiden oli haettu hetkeä aiemmin), johon tarjoilija oli tiuskaissut, että "mulla on nyt tässä kädet vähän täynnä".

Lisäksi laskutuksen kanssa oli sekaannusta. Lasku oli tullut häiden jälkeen meidän osoitteeseemme, vaikka nimenomaan ilmoitimme toisen laskutusosoitteen. (Olimme pitkällä häämatkalla joten eräpäiväkin ehti umpeutua.) Tarjoilijoiden tunteja oli myös laskutettu enemmän kuin mitä olimme etukäteen sopineet.

Ehkä osa kritiikistä on jonkun mielestä pieniä juttuja, mutta kyllä meitä vaan harmitti jälkeenpäin. Minusta ystävällinen ja palveluhenkinen käytös on aivan itsestäänselvä vaatimus pitopalvelutarjoilijoilta, etenkin häissä, jotka kuitenkin ovat morsiusparin elämän tärkeimmät juhlat. Kiire ei siihen saisi vaikuttaa näin selkeästi. Ja pöytäliinojen rähjäisyyteen en ollut kyllä yhtään valmistautunut! :o No, onneksi ruoka oli sentään hyvää ja sitä vieraamme myös vuolaasti kehuivat.

Toivottavasti tämä oli vain yksittäistapaus, mutta emme valitettavasti voi suositella Ateriaxia tämän kokemuksemme perusteella :(

Muokattu: , käyttäjä: M&N

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

niin ja halusin vielä mainita että olin vieraana heidän cateroimissa häissä ja kaikki oli erittäin sujuvaa ja kana herkullista (ruokaa oli muuten riittämiin kun sitä lytyi juhlien jälkeen mm. meidänkin pakkasesta :) )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

M&N, mistä ruokalajeista teidän menunne koostui? Olemme varanneet Ateriaxin hoitamaan cateringimme syksyllä 2011, ja olisi mukavaa tietää, mitkä ruuat olivat erityisen maukkaita. Kaikki kun kuulostaa paperilla niin hyvältä, että valinnan tekeminen tuntuu mahdottomalta! Ikävää kuulla, että palvelussa oli noin isoja ongelmia. Olisikohan pöytäliinojen huono kunto johtunut kiireisestä ajankohdasta eli elokuusta, joka lienee suosituimpia hääkuukausia? Jos kaikki parhaat liinat olivat pesussa? Tämä ei tietenkään kelpaa selitykseksi, mutta lähinnä yritän hakea itselleni mielenrauhaa...täällä kun on sen verran kuulunut kriittisiä kommentteja kyseisestä puljusta, että hieman alkaa oma valinta epäilyttää. :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin haluaisin kuulla lisää kyseisestä yrityksestä. Olemme menossa syksyllä 2011 naimisiin ja olemme harkinneet kyseistä firmaa. Aika paljon on negatiivista palautetta tullut :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko kellään tuoreita kokemuksia Ateriaxista, kaikki palaute on tervetullutta? Joko morsiamen tai vieraan näkökulmasta? Ollaan tosiaan jo varattu kyseinen pitopalvelu, mutta vielä olisi aikaa vaihtaa toiseen, jos aihetta on. Suurkiitos jo etukäteen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

M&N, mistä ruokalajeista teidän menunne koostui? Olemme varanneet Ateriaxin hoitamaan cateringimme syksyllä 2011, ja olisi mukavaa tietää, mitkä ruuat olivat erityisen maukkaita. Kaikki kun kuulostaa paperilla niin hyvältä, että valinnan tekeminen tuntuu mahdottomalta! Ikävää kuulla, että palvelussa oli noin isoja ongelmia. Olisikohan pöytäliinojen huono kunto johtunut kiireisestä ajankohdasta eli elokuusta, joka lienee suosituimpia hääkuukausia? Jos kaikki parhaat liinat olivat pesussa? Tämä ei tietenkään kelpaa selitykseksi, mutta lähinnä yritän hakea itselleni mielenrauhaa...täällä kun on sen verran kuulunut kriittisiä kommentteja kyseisestä puljusta, että hieman alkaa oma valinta epäilyttää. :(

Moi,

Meidän menu oli tällainen:

Talon viherversosalaattia & hunajavinegrette

Jokirapu-ceasarsalaattia

Tomaattia, mozzarellaa & basilikaa

Mätimoussella täytettyjä graavilohirullia

Paahtopaistia & piparjuurikermaa

Hunaja-rosmariinifocaccia

Rosalan limppua

Yrttikuorrutettua karitsanfileetä portviinikastikkeessa

Röstiperunoita

Hunajaisia paahtojuureksia

Mustaherukka-valkosuklaakakku

Pikkuleipävalikoima

Kahvia ja teetä

Iltapalapiirakat:

- chevre-kirsikkatomaattipiirasta

- savuporopiirasta

Kaikki ruoat olivat aivan ihania ja saivat paljon kehuja. Karitsanfilee on meidän henk.koht. suosikki ja siksi haluttiin ehdottomasti sitä. Oli ihanan mureaa! Ruokien osalta voin kyllä suositella Ateriaxia.

Niin, voi tosiaan olla, että paremmat pöytäliinat olivat kaikki likaisia... Eli muistakaa siis varmistaa liinojen kunto ajoissa, ettei tule yhtä ikävää yllätystä kuin meillä.

Hauskoja suunnitteluja! :)

Muokattu: , käyttäjä: M&N

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Paljonko ovat veloittaneet tarjoilijoiden palkoista?

Taisi olla meillä elokuussa 2010 28e/h, mutta kysykää ihmeessä heiltä suoraan, hinnat kun tuntuvat vaihtelevan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitan nyt heti tuoreelta kokemukseni. Meillä oli Ateriax kavereille suunnatuissa häissä ja kaikki meni loistavasti. Italialainen menu oli oikein maittava kuten myös Mansikka-Grand Marnier -kakku, ruokaa jäi ylikin ja tarjoilu pelasi loistavasti. Voin suositella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa, harkitsen samaa pitopalvelua ja olisin pyytänyt jos saisin muutaman kuvan jos teillä sattuu olemaan pitopöydästä. Olisi tosi kiva nähdä millaisia ruokia tuli todellisuudessa tarjoiltua :) osoite olisi [email protected]

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa,

Menimme naimisiin viime kesänä (06/2011) ja olimme valinneet Ateriax catering. Olin tosi tyytyväinen vielä suunnittelu-vaiheessa. Oli helppoa ja joustavaa asioida Ateriaxin kanssa, kävimme "tutstumiskäynnillä" ja suunnittelimme juhlat step by step ja menun huolleellisesti etukäteen. Olimme myös monesti sanoneet, että ruoka ei saa missään nimessä olla liian vähän! Ystävällinen palvelu oli. Olimme sovinneet kaikki etukäteen, minulla oli esim toivomuksia kakun suhteen, että saisin itse hankkia koristeet (eli tilasin ihan pelkkä kakku, ilman koristeet). Kaikki näytti hyvältä.

Sitten hääpäivänä tämä kyseienen henkilö, jonka kanssa olimme suunntelleet juhlat, ei ollutkaan paikan päällä. Pöydät näyttivät hyvältä ja olivat täydelliset, ja ruoka näytti hyvältä. Alkuruoka oli ihan ok.

Pääruoka oli ISO PETTYMYS! Kana oli kuivaa, peruna/bataatti/punasipuli vuoka oli myös pettymys, punasipulia ei ollut ollenkaan vaikka niin luki menussa. Sen lisäksi ruoka LOPPUI KESKEN!!! En muista tarakalleen, mutta melkein kokonainen pöytä jäi ilman perunapaistosta (n.15 hlö) ja viimeiset 5 hlö jäi ilman lihaa!!! Onneksi salaattia oli jäljellä alkuruuasta. Uskomatonta ja tosi noloa! En onneksi itse tiennyt tästä silloin, mutta kaasoni oli hoitanut asian hienosti ja antanut palautetta keittiöön. Tämän lisäksi satuin vahingossa nähdä kakun kun se oli vielä keittiössä. Sen pääle oli laitettu jotain epämääräsiä marispaanikukkia, vaikka olin vienyt keittiöön mun omat koristeet, oikeita valkoisia ruusuja (sovitusti). Ne ei ollut missään, ja äitini joutui sitten keittiöön hoitamaan asia kuntoon.

Tarjoilijat olivat kokemattomia, ja suurin osa ulkomaalaisia, eli englantia puhuimme ainakin medän tarjoilijan kanssa, ei osanut ollenkaan suomea/ruotsia.

Meillä oli oikein ihanat häät, en antanut tämä ruoka-rumba pilata meidän suurta päivää, mutta tosi harmi, että näin kävi. Olin kuullut vain hyvää Ateriaxista etukäteen, mutta nyt en kyllä pysty suosittelemaan Ateriax Catering kenellekkään!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Menimme naimisiin 07/2011, ja meillä oli Ateriax, enkä keksi edes miettimällä millään mistä valittaisin?! :girl_impossible:

Ateriax oli tarjouksia kyseltäessä AINOA catering pääkaupunkisedulla joka osasi vastata sähköpostiin kunnolla; sillä lähettäessäni tarjouspyyntöjä annoin suuntaan antavan menun, minkä tyyppistä haemme, niin Ateriax teki tarjouksen pyyntömme perusteella, ja antoi lisä ehdotuksia. Muut cateringit vastasivat vain lähettämällä listan omista menuistaan, eivätkä maininneet sanallakaan menujen muokkaamisesta.

Sähköpostiviestittely oli asiallista, ja ammattimaista, loppuun asti.

Tapaaminen ateriaxen kanssa sujui hyvin, ja he tekivät tarkat; huolelliset muistiinpanot kaikesta, ja kaikki myös toteutettiin sen mukaan. Heillä tuntui olevan vahva kokemus, ja osasivat antaa vinkkejä meillekin (jotka ekaa kertaa näin isoja juhlia järjestivät).

Otimme heiltä myös maistelumenun, ja se oli mahtava, runsas ja täyttävä, auttoi tekemään lopulliset päätökset menun suhteen.

Ruoka tasalaatuista niin maistelumenussa kuin häissämmekin, ei mitään valittamista, ja jopa häissämme olleet 3 kokkia santsasivat ;)

Ruokaa riitti kaikille, ylikin.

Kaikki toimi moitteettomasti, ja henkilökunta toimi häissämme hyvin huomaavaisesti ja huomaamattomasti.

Eli suosittelen! :)

:gpari:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli Ateriax pitopalvelu häissämme 20.8. ja voin kyllä lämpimästi suositella heitä. Ruoka oli todella hyvää, kaikki vieraat kehuivat ja tarjoilijat tekivät kaiken sovitun ja hieman ylikin :) Kakun sijasta meillä oli leivostorni, leivoksety olivat kauniita ja jokainen sai syödä mieleistään makua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lisää tuoreita kokemuksia kaivataan. Itse olen nyt kyseisen firman varannut ja tosiaan vastasivat tarjouspyyntöön nopeasti. Niin kuin yllä jo Stareyegirl sanoi, meidänkin toiveemme ottivat paremmin kuin hyvin huomioon kun muut pitopalvelut lähettivät vain omat menunsa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään