Jump to content
Naimisiin.info

Hämeenkylän kartano (Vantaa)


Guest Puten

Recommended Posts

  • 4 months later...
  • 7 months later...
Guest Vieras_Heidi_*

Vietimme häät Hämeenkylän Kartanolla kesäkuun vaihteessa ja kaikki toimi mallikkaasti. Saimme kartanolta yhteyshenkilön joka käytönnössä suunnitteli tilaisuuden alusta loppuun. Kerroimme vain mitä halusimme. Saimme itse kyllä vaikuttaa kaikkeen mihin halusimme ruoasta koristeluun. Henkilökunta oli hyvin joustavaa ja ammattitaitoista. Mielestäni hinta-laatusuhde on erittäin hyvä. Häämme olivat ikimuistoiset. Ainoa miinus oli että osassa rakennusta vaihdettiin ilmeisesti ikkunoita joten alueella oli siirtolava joka ei oikein istunut muuten kauniiseen miljööseen.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 6 months later...
Guest Jenni Suorsa

Onko muilla kokemusta Hameenkylan Kartanosta? Olen varannut sen alustavasti kesan 2011 haihin, olen menossa Heinakuussa paikan paalle katsastamaan. Asun ulkomailla joten en ole kaynyt siella ikina.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Meillä on Hämeenkylän kartanossa häät kesällä 2011! Paikkahan on upea. Meille tulee vihkiminen puutarhaan (iso piha, valtavat ikitammet), kartanon puolesta siihen saa punaisen maton, äänentoiston ja tuolit. Sisällä salissa on paljon tilaa, saa yli sadankin hengen häät järjestettyä (meille tosin tulee noin 80 vierasta), ja jos sataa niin vihkiminen sitten siellä. Lisäksi salin perällä riittävä tanssitila, ei siis tarvita mitään pöytien järjestelyä. Vuokra 700 euroa, mikä on noin hyvästä paikasta todella edullinen. Varsinkin kun ottaa huomioon että kartanon henkilökunta hoitaa kaiken järjestelyn, tietysti hääparin toiveitten mukaan. Kaksi palaveria yleensä parin kanssa häiden tiimoilta pidetään, meille kerrottiin. Tietysti tuota vuokrahintaa selittää se, että siellä pitää ottaa talon oma pitopalvelu, ja siellä on anniskeluoikeudet, eli omia viinoja ei voi tuoda. Itse ajattelimme tarjota vieraille alkuskumpan, kaksi kaatoa viiniä ja avecin jälkiruoan kanssa. Loput viinaksen vieraat ostavat sitten itse, siinä salissa on anniskelutiski auki juhlien aikana.

Suosittelen, kannattaa käydä tutustumassa! Luulen että Hämeenkylä on jotenkin jäänyt monilta huomaamatta, sillä vapaata aikaa löytyi vielä nyt heinäkuussa ensi kesälle ihan hyvin...mikä ei kyllä johdu paikan laadusta.

Sijainti tietysti voisi olla parempikin...mutta tarpeeksi lähelle kyllä pääsee Helsingin keskustasta puolessa tunnissa ja takaisin päin busseja lähtee myöhään yöhön asti. ja autoilijoille nyt ei tuota mitään ongelmaa sinne hurauttaa.

Mutta minäkin kuulisin mielelläni kokemuksia Hämeenkylässä vietetyistä häistä! Ihan kiinnostuksesta vaan, varaushan meillä on kyllä jo lyöty lukkoon:)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 6 months later...
  • 4 months later...

Onko kellään tuoreita kokemuksia (tältä kesältä) Hämeenkylän kartanosta? :) Meitä paikka kiinnostaa kovasti, mutta olen lukenut ja nähnyt kuvia, että juhlasali ei olekaan kartanossa, vaan 60-luvulla rakennetussa lisäsiivessä?? Olisikin kiva kuulla kartanossa juhlineilta kokemuksia ennen kuin lähdetään paikan päälle katsomaan :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Meillä oli häät Hämeenkylän kartanolla elokuussa. Vihkiminen oli pihalla, mikä oli kyllä kätevää, kun kenenkään ei tarvinnut siirtyä mihinkään. Muutenkin kaikki meni hyvin.

Ruoka oli kuulemma tosi hyvää. Itsellä meni vähän ohi ruokailu.

Ei ehkä halvin tapa järjestää häät, mutta stressitön vaihtoehto. Suosittelen!

Link to comment
Share on other sites

Guest harkitsija

Hämeenkylän kartanolta saa tarjouksen kun vaan pyytää. Ovat "muuttaneet" ensivuodeksi käytännön niin, ettei erillistä tilavuokraa peritä alle 8h tilaisuuksista vaan on paketti hinta (alkumalja, menu, kakku, sekä 2 kaatoa). Juhlasali teki minuun positiivisen vaikutuksen: avara, tilava ja valoisa! Tila ei mielestäni kaipaa koristeluja, katossa oli poimutettuna kangas ja suurissa ikkunoissa näyttävät verhot. Hinta on kilpailukykyinen, meidän vierasmäärällä hiukan halvempi kuin esim. Viilatehdas, mutta kalliimpi kuin Sodexon toinen paikka Espoossa (Hotelli Kuninkaantie). Pyhän Laurin kirkolta nopea ja selkä ajomatka! Ainut itseä arveluttava seikka on ruuat, työpaikkaruokalana tunnettu Sodexo ehkä hiukan jänskättää :-D

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 3 weeks later...
Guest Morsian 2013

Meillä on Hämeenkylän kartano varattu ensi kesäksi! <3 Yksissä häissä olen siellä ollut pari kesää sitten, ja paikka jäi erittäin positiivisena mieleen. Paikka on TODELLA kaunis, ruoka on herkullista ja palvelu hyvää! Siksi mekin haluamme juhlia siellä tärkeää päiväämme. Plussaa on myös se, että koko kartanoalue on varattu ainoastaan meille, joten muita hotellivieraita yms. siellä ei silloin liiku. Me itse otamme hotellihuoneen sieltä hääyöksi, samoin kuin varmasti monet vieraat, jotka tulevat pidemmän matkan takaa :) Hotellihuoneet ovat siis puoleen hintaan, joten hääyö ei tule kalliiksi :D

Meillä vieraita tulee todennäköisesti olemaan ihan maksimimäärä eli n. 130 henkeä, joista osa kuitenkin lapsia. Vihkiminen tapahtuu lähellä sijaitsevassa Hämeenkylän kirkossa, ja kuvaus vihkimisen jälkeen Hämeenkylän kartanon pihalla ikitammien juurella :) Toivottavasti ei vaan sataisi! Vaikka olisihan siinäkin oma tunnelmansa.. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...