Guest Vieras_Morsian-08_*

Aina ja iankaiken, aamen sanat

5 viestiä aiheessa

Auttaisiko joku kiireesti, en löydä mistään froikkareiden aina ja iankaiken, aamen kappaleen sanoja. Jos jollakulla olisi tiedossa, olisin kiitollinen pikaisesta avusta! Kutsut pitäisi saada painoon ja värssyä vielä mietitään!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kirjottelin sanat kun sattu koneelle biisi olemaan ;)

Freud,Marx,Engels&Jung - Aina ja Iankaiken, Aamen

Valehdelleen mun voit olla luullut, ja siitä sua syytä nyt en.

Sillä tiedänhän sen mitä voit olla kuullut mutta sinua koskaan erehdyttänyt en. Oon olla koittanut villi ja vapaa. öissä naisien jahtaamisen mutta nythän on niin että vuosiin moniin mä olen unohtanut jopa niiden vahtaamisen.

Sillä aion sua rakastaa aina. Aina ja iankaiken , Aamen. Paljon kauemmin kuin kestää maksaa asuntolaina ja varmemmin kuin koskaan pystyn tienaamaan sen.

jos sä mietit kuinka kauan se kestää,kuule voin sulle kertoa sen. Niinhän kai se on, sua rakastaa aioin aina ja iankaiken,Aamen.

Ikä ilkeesti ihmistä huijaa, se tukahduttaa tunteemmekin. Voi mua seniiliä nuijaa, joka muista ei muijaa ketään toista, mitä kanssasi sun teemmekin .

Vuodet vartalolta veronsa vaatii ja näkee hiustemme harmaantuvan. Mutta enhän minä tukkaan toki rakastunutkaan enkä piittaa vaikka näkisin sun kaljuuntuvan.

Sillä aion sua rakastaa aina. Aina ja iankaiken , Aamen. Paljon kauemmin kuin kestää maksaa asuntolaina ja varmemmin kuin koskaan pystyn tienaamaan sen.

jos sä mietit kuinka kauan se kestää,kuule voin sulle kertoa sen. Niinhän kai se on, sua rakastaa aioin aina ja iankaiken,Aamen.

Kirjotusvirheitä voi kyllä olla

Muokattu: , käyttäjä: m.a.n.z.i.c.c.a

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos kiitos tuhannesti!!! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kertosäkeessä on pieni virhe, lause menee näin:

Niinhän se kai on, sua rakastan aion

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

paljon mahdollista kun koittaa kirjottaa biisiä kuunnellessa ja kiljuvan muksun säestämänä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään