Capuccino

Trash the dress

67 viestiä aiheessa

Upeita kuvia! Olispa itse ymmärtänyt tehdä jotain vastaavaa silloin aikoinaan....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varasin juuri itselleni häiden jälkeen helmikuulle (sulholle kans, jos suostuu mukaan) trash the dress-kuvausajan. Kuvaajan kanssa mietittiin häiden jälkeistä maanantaita, sillä puku tulee likaantumaan / kärsimään. Toivotaan vaan, että helmikuussa on kunnon lumimyräkkä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

*muoks. kuvat poistettu*

Ohdakkeenkukan kuvat on kyllä upeita! :)

Muokattu: , käyttäjä: Tinttis

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä laitan kans muutaman kuvan :)

muoks

Kuvaajana Hanna Tyrväinen.

Kuvasi meillä koko päivän ja ei voi kuin suositella!!

Kirkkokuvat ja hääkuvat olivat erittäin onnistuneita! :)

Muokattu: , käyttäjä: kataliina

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kataliina: upeita kuvia!

Itsekin innostuin tasta trash the dress-ideasta kovasti. Niinpa tapasimme haakuvaajamme Joulun aikoihin uudestaan Suomessa (haat olivat siis elokuussa) ja saimme ihania talvisia kuvia! Suosittelen lampimasti kaikille. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kataliina, upea taivas ja upeita kuvia! Saako kysyä, missä kuussa kuvat on otettu?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

innostuin ideasta kovasti, ja sulhoni ilmoitti heti, että haluaa kuvata tällaisia kuvia minusta, kun kuvaamista muutenkin harrastaa ja on erittäin kätevä käsistään kameran kanssa :girl_smile:

aiomme hakea jonkin edullisen kierrätyspuvun uffilta tai kirpparilta, jolloin kuvauspuku tulee todennäköisesti olemaan valkoinen.. saavatpa sukulaisetkin nähdä sitten kuvia minusta valkoinen hääpuku päällä, kun itse hääpäivänä päällä on tummempi ihanuus :girl_wink:

todella innoissani odotan, että pääsemme kokeilemaan millaisia kuvia syntyy. otamme myös mielellään vastaan ehdotuksia sopivista kuvauspaikoista pääkaupunkiseudulla. mistä esim. tuollaisia hylättyjä, ruohottuneita junaradan pätkiä löytyy?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihana idea tällaiset kuvat :-X ! Olen koko ajan harmitellut, kun en millään saa hääpäivän aikataulua niin, että saisimme koirat kuviin meidän kanssa, mutta tässähän se ratkaisu on :girl_dance: ! Aivan loistava idea, eikä pienet tassunjäljet puvun helmassa sitten haittaa, kun kuvat ottaa häiden jälkeen :girl_haha:

Heti tuli monta ihanaa ideaa mieleen :girl_smile: ! Tosin pukua en tahdo tuhota, joten melko "hillityissä" kuvissa olisi tarkoitus pysyä. Paljonko olette maksaneet tällaisista kuvauksista?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä minä jaksan olla kiitollinen tämän foorumin olemassaolosta! En ikinä olisi keksinyt juuri mitään haluta ilman kaikkia vinkkejä täällä. TTD on ihan huikea idea. Kunpa minäkin saisin ensi kesäksi oman puvun, jonka tuhota, eikä vuokrapukua..

Harmi ettei Ohdakkeenkukan kuvat enää näy, kun niitä on täällä niin kehuttu.

Kuvista (lähinnä tuolla flickrissä) tuli mielee myös, että valkeassa hääunelmassa olisi ihana ottaa myös hiukan rohkeita kuvia.. ;) Kenethän pyytäisin kuvaamaan, yllätystä sulhaselle..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä muutama esimerkki. Musta trash the dress on enemmän just tällästä mekon pilaamista niinku nimi viittaa. Vaik onhan noil sivuil paljon noita slummi kuvien tyylisiä. Niissä on kyl ihana kontrasti valkoseen puhtaaseen mekkoon :)

trash1.jpg

trash2.jpg

trash3.jpg

trash4.jpg

trash5.jpg

trash6.jpg

Muoks. Apujen kera sain sitten lisättyä nää kaikki tänne yhtäaikaa ilman tota lataustoimintoa B)

Muokattu: , käyttäjä: iluvatar

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä mun Trash- kuvia, jotka on ottanut Jukka Veijalainen ja olen tosi tyytyväinen :-X

4845026.t.jpg

4845100.t.jpg

4845114.t.jpg

4845136.t.jpg

4845160.t.jpg

4845177.t.jpg

4845198.t.jpg

4845217.t.jpg

4845232.t.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihania kuvia SandyK! Tuntuko yhtään pahalta tuolla mutasella biitsillä pilaa mekko? Mul on vielä häihin vähän aikaa mut mä luulen et varmaan kirpasis :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sankyk LOISTAVA MENINKI! Musta tuo trash the dress tarkoittaa nimenomaan sitä että puku liotetaan armotta piloille kun sitä ei kerran enään tarvi :))) Hyvä hyvä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No ei tuntunut missään, koska olin jo ennen häitä päättänyt ottaa nämä kuvat ja tosiaan, kuten emmis mainitsikin, en tuota pukua enää tarvitse....

Koska kyseessä on edullinen Kiinassa mittatilaustyönä teetätetty ja hyvin edullinen puku, niin eipä tuosta paljoa menetystä kertynyt. Osasin nauttia hääpäivänä puvustani "koko rahan edestä"

Suosittelen kuvausta ehdottomasti, tosi mahtava tunne tehdä jotain tavallisesta poikkeavaa :flirt:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävimme trash the dress -kuvauksessa ja jäämme nyt odottelemaan kuvia. Kokemus oli hieno ja mieskin piti päivää hauskana. Oli mukava kun voi käyttää häähametta ja -pukua uudemman kerran, kun vain yhden hääpäivän.

Sovimme kuvaajan kanssa ehdoista, että suostumme kaikkeen paitsi pukujen repimiseen eli lika on lähdettävä pesulassa pois. Rämmimme metsässä, kiipeilimme puissa/kallioilla ja uimme vedessä. Puvut olivat kuin uusia pesulan jälkeen.

Vinkiksi muille, ottakaa mukaan: vaihtovaatetta, pyyhe, peili meikin korjailuun ja tarvittaessa meikkiä ja harja. Iso muovipussi (jätesäkki) on kätevä, kun kuvauksen jälkeen vaihtaa vaatetta. Säkkiin on helppo ujuttaa märät ja hiekkaiset puvut. Mekin vaihdoimme vaatteet uimarannan parkkipaikalla auton vierellä. Kuvaukseen jalkaan kannattaa ottaa vaikka lenkkarit (pitkän hameen alta ne ei näy) ja miettiä jos haluaa kuviin rekvisittaa esim harrastusvälineitä, kukkia tms.

Kuvia voi myös melkein rajattomasti muuttaa tietokoneella. Esimerkiksi emme ehtineet ottaa iltakuvia, mutta kuvaaja sanoi, että hän muovaa osasta kuvista iltakuvia (koska oli varannut jonkun erikoisvalon mukaan kuvauspaikalle eli näyttää luonnolliselta).

Muistakaa myös kirjoittaa kuvaussopimukseen kuvien käyttöoikeuksista. Tämä kuvaustyyli näyttää olevan vasta nyt rantautumassa Suomeen ja kuvaajat haluavat mainostaa itseään ottamillaan kuvilla. Joka on tietysti ok, jos kuvattavat ovat siihen suostuneet.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun yksi ystävä tekee mun puvun mulle niin sillä tulee olemaan sen puolesta vähän enemmän tunnearvoa ku jollain kiinalaisella puvulla :D Noi kuvat on niin mahtavia et tekis mieli tehdä jonkinlainen kuvaussessio, jos kävis vaikka vaan uimassa mut oishan seki jotain. Mä näytin sille mun ystävälle kuvia näistä ja se vaan vastas et sun pukuhan se on mut mä en ehkä jaksais nähdä niin paljon puvun tekoon jos tavoitteena on sen pilaaminen :girl_haha: Toisaalta tässä edellä sanottiin et heille ei jääny pysyviä vahinkoja mut mä arvioin sen sit ku saatte kuvat esille et miten kesyjä ne oli ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kuinka pitkälle olette menneet hääpuvun kanssa eli kuinka olette sen uskaltaneet liata?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mitäpä sillä hääpuvulla enää häiden jälkeen tekee? Suosittelen trash-touhua oikein lämpimästi, me otettiin kuvia suopursujen seassa, polulla mettässä ja lopulta järvessä. Oli todella hauska päivä, kuvista tuli upeita ja ihan "meidän näköisiä". Kuvaajana oli Naked Eyen Aleksi Rinta-Kauppila, jolla riitti kyllä ideoita ja innostusta. Nyt saadaan naureskella kun suku soittelee että menittekö ihan oikeesti tonne järveen puku päällä...? :girl_haha: En saa kuvia liitettyä, mutta touhusta on muutama kuva Aleksin blogissa http://alastonsilma.blogspot.com/2009/09/male-ja-mikko.html .

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me pakattiin häämatkalle Lissaboniin mun puku ja miehen kamerakamat mukaan, ja käytiin muutamassa miljöössä räpsimässä. Ei ihan kamalan trash -kuvia tullut, vaikka mm. makoilin kivetyksellä. Saatiin kuitenkin just sellaista ilmettä kuin haluttiin, ja oli jotenkin ihanaa, että se oli nimenomaan meidän yhteinen juttu. Suosittelen!

gallery_19683_580_99772.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^heh

"käytiin tekee trash the dress -kuvia" ja allekirjoituksessa "Kirjailtu nyöritettävä laahushääpuku myynnissä (koko 36-40)!"

nojoo, ei kai ne aina hirveesti lopullisesti likaannu. pisti vaan silmään tuo :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

:wub: Ihania kuvia sandyk!

Minäkin haluaisin tällaisia kuvia otettavan, mutta en millään tahtoisi tuhota tuota kaunista mekkoani. :unsure: Taidan ostaa jostain halvan, vähän osumia ottaneen, häämekon, jonka pistän tuhannen palasiksi sitten. :lol: (yv:llä voi laittaa viestiä tosi halvoista häämekoista kokoa 36-40 ;) )

Muoks. Nyt on halpa mekko ostettu ebaysta. :lol: Nyt ei tarvitse murhehtia oman ihanan mekon puolesta ja voi napsia kuvat ihan huoletta. Tosin toivottavasti en nyt ala pihistelemään, koska oikeasti tuo ostamani mekko on todella kallis. Se on yhdet häät nähnyt, mutta uutena on maksanut lähes kolme kertaa oman The Mekkoni verran! :unsure:

Muokattu: , käyttäjä: Tinakeiju

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
^heh

"käytiin tekee trash the dress -kuvia" ja allekirjoituksessa "Kirjailtu nyöritettävä laahushääpuku myynnissä (koko 36-40)!"

nojoo, ei kai ne aina hirveesti lopullisesti likaannu. pisti vaan silmään tuo :D

Totta. Alunperin ei ollut tarkoitus myydä pukua, mutta lopulta se oli kuvienkin jälkeen niin hyvässä kunnossa (ja lähti pesulassa puhtaaksi) että pistin tyrkylle, jos joku sen haluaisi. Tarinan opetus – trash -tyylisiä kuvia voi napsia, vaikka ajatus puvun tuhoamisesta vihloisikin. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään