Kauneuspalvelut - Savonlinna


-Minttuliini-

Recommended Posts

En löytänyt Savonlinna-ketjua, mutta korjatkaa jos olen väärässä!

Minua kiinnostaisi kokemuksenne Savonlinnan kampaus- ja meikkaustarjonnassa!

Voisitteko suositella jotain paikkaa ulkopaikkakuntalaiselle?

Lisäksi haluaisin tietää kuinka ajoissa olette olleet liikkeellä hääkampauksen ja -meikin suhteen?

Oletteko saaneet kampauksen sekä meikin samasta paikasta?

Link to comment
Share on other sites

Meillä häät 2.8.08 Savonlinnassa. Olen myös ulkopaikkakuntalainen ja pohdin samoja juttuja viime syksynä. En osannut verrata eri paikkoja, koska henk.koht kokemusta ei ollut. Lisäksi nettisivuja oli todella vähän/huonoja! :angry:

Kävin viime kesänä kuitenkin Studio Adelainessa kampaajalla ja sain erittäin ystävällistä ja laadukasta palvelua. Tilasin siis nyttekin ajan sieltä. Halusin meikin ja kampauksen samasta paikasta -> helpottaa huomattavasti hääpäivän aikataulua kun ei tarvitse jousta monessa paikassa. Ainut huonopuoli on hinta...aika tyyristä.

Olin ajoissa liikkeellä eli varasin ajan jo helmikuussa :D Sain vapaasti valita oman aikataulun mukaan!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Hei!

Minäkin ajattelin varata ajan Ilmeestä (www.ilmeesi.com). Tarjolla juhlapaketti (naisille):

suunnittelu, koekampaus, koemeikki, juhlakampaus, juhlameikki ja juhlamanikyyri, 4,5tuntia 169€ TAI

suunnittelu, juhlakampaus, juhlameikki ja juhlamanikyyri, 3 tuntia ja 109€. Minä valitsen tuon kolmen tunnin setin, kun vihkiminen tapahtuu ulkomailla ja hääjuhla reilun kuukausi siitä, joten noi koemeikit ja -kampaukset menee ns. hukkaan. Varsinkaan kun en ole Savonlinnasta, että voisin joka viikko siellä käydä (tämä kärjistetysti). Tosin en tiedä, millainen on juhlamanikyyri... Miehille on tälläinen:

suunnittelu, hiustenpesu, leikkaus, juhlaföönaus, viimeistely ja kuvauspuuterointi, 1 tunti ja 45€. Ajattelin lisäksi ottaa itselleni kulmien muotoilun, 7€.

Lisäksi pelkkä juhlakampaus Ilmeessä 1,5 tuntia, 69€ (suunnittelu, pesu, pohjatyöt, kampaus), juhlameikki, 1 tunti, 36€ (suunnittelu, pohjustus, meikkaus; koekampaus 1 tunti, 35€ (suunnittelu ja mallikampaus; koemeikki 30min, 27€ (suunnittelu, mallimeikki).

Muokattu: , käyttäjä: martsu79
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Kävin viime viikolla Ilmeessä. Koemeikkini ja -kampaukseni teki Ellu (ilmeisesti Elina, joka sanoi olevansa kosmetologiopiskelija). Nämä oli torstaina, kun juhla oli lauantaina. Koesettiin meni reilu 2 tuntia. Hän teki meikin kokonaan, joka onnistui tosi hyvin ja oli juuri sitä mitä halusin. Laittoi myös irtoripsiä.

Kampauksesta otin kuvan mukaan ja sitä tehtiin koesetissä liki 2 tuntia! Ellu ei ole kovin kokenut kampausten tekijä tai ainakin niin oletin, kun kampauksesta ei ihan tullut kuvan mukainen. Hän sanoi, että puolessa välissä älysi miten se tehtiin, mutta ei viitsinyt enää aloittaa alusta. No, joka tapauksessa se oli silti kaunis.

Itse juhlapäivänä meikki tehtiin ensin. Sitä ennen oli laitettu lämpörullat. Meikki onnistui erinomaisesti. Kynnet maalattiin sitten. Tähän celebrate 1 -pakettiin kuului juhlamanikyyri, joten olisi saanut myös ranskalaisen, mutta yksi kynsistäni oli lohjennut pahasti, joten olisi näyttänyt hassulta, kun yhdessä ei sitä olisi ollut. Joten lakattiin värillisellä. Jos haluat tietyn sävyiset kynnet, tuo oma pullo. Valikoima ei ole kovin laaja kampaamossa.

Sitten kampaukseen... Kun rullat oli saatu pois ja hiukset jaoteltu osiin, hän pyysi toisen kampaajan avuksi (hiukan vanhempi, vaaleahiuksinen nainen, joka ilmeisesti osallistuu kampauskilpailuihin (kuulin sattumalta) ) ja kampauksen teki loppupelissä tämä apuun tullut. Hänellä meni tähän puoli tuntia, kun Ellu teki kampausta koepäivänä 1,5t. Kampaus oli juuri sitä mitä halusin ja upea! Kesti hyvin koko päivän.

Ainoa miinus meikissä oli se, ettei mitään kestopohjaa tehty --> kasvot kiilsivät jo ennen juhlaa. :( Korjailin sitten puuterilla.

Suosittelen Ilmettä kaikenkaikkiaan. :-X

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...