Jump to content
Naimisiin.info

Häävalssin järjesty: morsiamen äiti kuollu , sulhasen vanhemmat eronneet... apua!!!!!


Teepu

Recommended Posts

Apua kaivataan seuraavanlaiseen:

Morsiamen eli minun äitini on kuollut, isälläni ei ole uutta puolisoa.

Mieheni vanhemmat ovat eronneet ja mieheni isä on uusissa naimisissa.

Eli kun tulee toinen valssi eli ns. morsiamen valssi niin kuka sit tanssittaa ketä?????

Ja kenen kuluu oikeast tanssia kenenkäkin kanssa...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Guest Rouva Sinkkonen
Apua kaivataan seuraavanlaiseen:

Morsiamen eli minun äitini on kuollut, isälläni ei ole uutta puolisoa.

Mieheni vanhemmat ovat eronneet ja mieheni isä on uusissa naimisissa.

Eli kun tulee toinen valssi eli ns. morsiamen valssi niin kuka sit tanssittaa ketä?????

Ja kenen kuluu oikeast tanssia kenenkäkin kanssa...

Meillä tilanne sama toisin päin. Sulhasen äiti on kuollut ja minun eronneet.

Miten ratkaisitte ongelman?

Link to comment
Share on other sites

Meillä oli näin, että minun isäni on kuollut ja sulhon vanhemmat yhdessä. Tanssin sen tokan valssin itse appiukkoni kanssa, sulho tanssi äitini kanssa, minun anoppi tanssi bestmanin kanssa.

Yksi vaihtoehto on siis vaihtaa tanssitusjärjestystä, sekä käyttää tanssijoina myös kaasoa tai/bestmania. Tai voi tanssia esim enon, sedän/tädin kanssa, jos joku näistä on sinulle läheinen tai on vaikka kummisi.

Käsittääkseni tuo tanssi on nimenomaan vanhemmille, eli silloin ei tarvitse välttämättä ns sopia etukäteen että kuka niitä uusia puolisoita tanssittaa, vaan tärkeintä on sopia kuka hääparin vanhemmista tanssii ja kenen kanssa.

Voisko Teepun tapauksessa morsian tanssia isänsä kanssa, miehesi äiti tanssia sulhon kanssa, sit miehesi isä tanssia uuden puolisonsa kanssa? Sit seuraavassa valssissa uusi sekoitus?

Sinkkosen tapaukseen vastaavasti; sulho tanssisi sinun äidin kanssa, sinä sulhon isän kanssa, ja sinun isä tanssisi mahdollisen uuden puolisonsa tai muun tärkeän naissukulaisen/kaason kanssa?Sitten seuraavassa valssissa esim. sinä isäsi kanssa, ja muut hakeavat toisiaan kuten haluavat?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...