Jump to content
Naimisiin.info

Hääautosta


hensku_00

Recommended Posts

Mä en tiedä onko tästä jo jotain ketjua, mutta kysyn nyt kuitenkin... Eli millä ootte kiinnittäneet tuon hääauton takalasin kyltin? Meille tulee iso sydän tai kaksikin, ja mietin että millähän pysyis? Kun ekaks meinasin, että laitan auton sisäpuolelle, mutta nyt onkin niin, että meidän tulevassa hääautossa takalasi on tummennettu,joten sisäpuolelle ei voi laittaa. Sinitarra ei varmaankaan pidä vai pitääkö? Jos tästä on jo ketjua, niin jos mahdollista niin vinkatkaa :rolleyes: kiitos!

Link to comment
Share on other sites

en minäkään varma oo onko jo ketjua...mutta jos laitat ulkopuolelle niin miten olis kaksipuolinen teippi sinitarran sijaan? silleen sais ainakin siistimmin ja ei jäis niitä ikäviä paukamia näkyviin (mitä sinitarralla kiinnitettäessä yleensä jää)

Link to comment
Share on other sites

Kiva kun joku kirjottelee! :) Mä luulen että kakspuoleinen teippi ei käy, ja jostain olen sitä kuullutkin että ei kävis, kun se teippi voi jättää hankalat liimajäljet autonlasiin=/ Meillä on vielä mun kummitädin auto hääautona, niin musta tuntuu että mä oon hyvin varovainen, etten vaan riko sitä autoa mitenkään :D Mä olen kuullut, että jotkut kiinnittää imukupilla kukkalaittet autonkonepellille, voiskohan sitä käyttää takalasin kyltissä? Lähinnä miten saa siististi kiinni sen imukupin siihen kylttiin? Täytyy varmaan käydä askartelukaupuasta kyseleen tuosta imukupista. Viimeks kysyin askartelukaupasta tuosta kiinnitys asiasta, niin tarjosivat kans sinitarraa ja kakspuoleista teippiä.

Link to comment
Share on other sites

Mulle ehdotettiin naru tms. kyltin reunoista ja takaovien kautta solmuun sisälle. Hankalaako?

Samoin eteen voisi laittaa konepellin alitse nauhalla. Kokemuksia?

Muokattu: , käyttäjä: Kävykset
Link to comment
Share on other sites

Mä olin kans ajatellut, että ois voinut jotenkin narulla sitoa sen kyltin kiinni....mut nyt mietin , että pitäsköhän vaan laittaa siihen kyltin takapuolelle kunnolla sinitarraa moneen kohtaan, jos se sillä pysyis. jotenkin tuo imukuppi tuntuu vähän liian hankalalta ja monimutkaiselta. Huoh, reilu pari viikkoa enää häihin, ja tekemistä riittää! :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

meidän limusiinissa on kanssa tummat lasit joten mahdolliset kyltit pitää laittaa ulkopuolelle, limusiinin omistaja itte ehdotti kakspuolista teippiä joten kai se liima lähtee pesemällä pois.

Link to comment
Share on other sites

enkä mä usko et jos se teippi on siinä sen matkan ajan, et se kerkeis ihan kauheesti kittaantua siihen ikkunaan kii? varmaan riippuu teipistäkin..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mä ajattelin laittaa läpinäkyvällä pakkausteipillä (n.3cm leveetä) reunat ympäriinsä kiinni. Teippi jättää todennäköisesti jälkiä, mutta ne lähtee joko etanolilla tai asetonilla (mm. kynsilakan poistoaineessa) lasista, mutta huom. ei muovista/kumista tai kumi voi liueta mukaan...

Mutta miten ajattelitte ratkoa kun ajateltiin ihan pahvista pohjaa + tylliä + nauhoja. Toi pahvi ei taida tykätä vesisateesta, mitä siis tilalle. Saako jostain muovia tai jotain?

Link to comment
Share on other sites

^Mitä jos laittaisit kontaktimuovin pahvin päälle, sittenhän se kestää sateenkin? Se nyt tuli ekana mieleen. Itse en vielä paljoa auton koristelua olekaan suunnitellut, mutta tästähän tämäkin lähtee ;)

Link to comment
Share on other sites

Mäkin ehdottaisin kontaktimuovia molemmin puolin pahvin, vähän kuin laminointi! Niin ei pääse vesi siihen käsiksi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...