Kakunkoristeet, hiusten väri


ZBZ

Recommended Posts

Selailin nettikauppoja ja huomasin puutteen kakunkoristepariskunnissa: komboa, jossa sulhanen on blondi ja morsian brunetti, ei tunnu löytyvän. Blondi-blondi, brunetti-brunetti ja brunetti sulhanen & blondi morsian löytyy kyllä.

Linkkejä? Vinkkejä? Muita samaa vääryyttä kokeneita?

Link to comment
Share on other sites

Juu en ole törmännyt minäkään, mutta miepä maalasinkin meidän koristeen sulhon tukan oranssiksi ihan itse :) Saman tein morsion kukille ja puvullekin osittain. En vieläkään tiedä löytääkö tuo koriste tiensä meidän kakun päälle, mutta johonkin se on laitettava kun kerran tuli ihan väkerrettyä... Pitkätukkaista sulhoa olisin minäkin kaivannut koristeeseen, mutta tuo on muuten niin kiva että kelpaa!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Minä tilasin yhdestä konditorialiikkeestä sellasen kakunkoristeen, jossa morsian brunetti ja sulhanen blondi.. etsin muuten itsekin epätoivoisesti moista yhtälöä.. ei luulisi olevan niin kummoista, että mies vaalea ja nainen tumma, höh. Niin, liike tilasi sitten Saksasta kakunkoristeita ja sain sitten hakemani. On kyllä ihana ja oikeilla hiustenväreillä:)

Link to comment
Share on other sites

Juu en ole törmännyt minäkään, mutta miepä maalasinkin meidän koristeen sulhon tukan oranssiksi ihan itse :) Saman tein morsion kukille ja puvullekin osittain. En vieläkään tiedä löytääkö tuo koriste tiensä meidän kakun päälle, mutta johonkin se on laitettava kun kerran tuli ihan väkerrettyä... Pitkätukkaista sulhoa olisin minäkin kaivannut koristeeseen, mutta tuo on muuten niin kiva että kelpaa!

En tiedä tuleeko mun tällaiseen puuhaan ryhdyttyä mutta ihan uteliaisuudesta, millä Solalen maalasit noi jutut? Oliko sulhasen hiukset alunperin tummat ja ne sai maalattua oranssiksi?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

itse käytin erään sukulaiseni häistä säästyneen perinteisen muovisen morsiusparin uudelleen maalaamalla sen askartelumaaleilla ja lakkaamalla (en tietenkään lakannut koristeen pohjaa, vain hahmot niistä kohdin, mistä maalasin niitä)

morsian muuttui helposti brunetista blondiksi ja sulhanen sai rillit. kukkien väri muuttui ja lyhensin koristeen morsiamen tyllihuntua omani mittaiseksi.

tuli tosi hyvän näköinen eikä ollut edes vaikeaa.kokeilkaa

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...