Guest Häät 19.7.2008

Kuvia rahalahjaboxeista?

28 viestiä aiheessa

Sorbetti, jos tällainen aihe löytyy jo....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eli ole kuvaa mutta meille tulee pahvilaatikko, joka päällystetään kullanvärisellä lahjapaperilla ja sekä paperiin että pahviin tehdään slottiviilto, josta kirjekuoret voi soljauttaa sisään. Paketin ympärille tulee vielä leveää kermanväristä kangaslahjanauhaa, joten paketti näyttää ihan, no, lahjapaketilta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä ostin meille ihan Prismasta sellasen koristelintuhäkin, on tosi nätti.. sitä saa aukastua sen verran että sinne saa onnittelukortit.

Muokattu: , käyttäjä: jewelska

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä maalasin tavallisen muovisen postilatikon valkoiseksi... Siis sellasen vihreen, joita saa prismasta.. Tuli ihan hieno ja teemaväreihin sopiva, ajoi asiansa ihan hyvin. Laitettiin se vielä lukolla kiinni, kun mun aiemmissa juhlissa on hävinny rahalahjoja... Varmistettiin, et nyt kukaan ei sitten pölli meidän lahjoja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä lukee kutsussa:

Lahjan kanssa ei tarvitse huokailla,

sillä säästöpossumme tahtoisi ruokailla.

Tämä ei suinkaan turhaa olisi,

sillä vanha pesukone uuteen vaihtua voisi.

Kaikkein tärkeintä meille kuitenkin on,

ilon päivä mieleenpainuva ja verraton.

Juhlitaan kaikki yhdessä siis,

satoi tai paistoi; säästä viis!

Pitäähän se säästöpossu sitten olla paikalla, joten askartelimme tälläisen:

med_gallery_14748_92_277914.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Ihana toi possu! :-X On älyttömän suloinen :grin:

Oliks sillä ihan kikkurahäntä ja kaikki?? :grin:

Saako ideaa varastaa? Meille tulee lahjatoiveeseen (ehkä) saman tyylinen teksti..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ostin prismasta "mini" kasvihuoneen, kuvassa näkyvä valkoinen metallihäkki, maksoi 25e.

Otettiin siitä ikkunaruutu irti mistä sai tiputtaa kuoren, yläosa olisi ollut aukeava mutta hankalampaa niin.

häkissä on myös jalat, joita ei käytetty.. nyt häkillä on käyttöä pihalla tai sisällä koristeena.

post-12225-1216381410_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

hittolainen...pitääkö tälläinenkin olla.. argh!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pitäähän se säästöpossu sitten olla paikalla, joten askartelimme tälläisen:

med_gallery_14748_92_277914.jpg

Tuota, ei millään pahalla ja kannatan hyvää naikkarihenkeä jne., mutta minusta tuo "ruokithan minua" menee jo pikkuisen yli. Kai ne vieraat vähemmästäkin tajuaa? Näyttää myös aika isolta tuo laatikko, ja minulle ainakin tulisi vieraana hieman vaivautunut olo, ja kävisi mielessä että rahan saantiko tässä on se tärkein juttu?

Tiedän, olen tekopyhä, meilläkin lahjatoiveena on raha. En silti ehkä tekisi siitä noin suurta numeroa.

Ja siis tosiaan, ihan kaikella ystävyydellä tämän sanon, noinniinkuin vieraan näkökulmasta.

Anteeksi OT.

Muokattu: , käyttäjä: SorbusHorror

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

..samaa itsekin mietin.. mutta jokainen tehköön omat ratkaisunsa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
jokainen tehköön omat ratkaisunsa. :)

Tottakai. Monella on varmaan mielipiteensä meidänkin lahjatoiveesta. :)

Kipturilla on asiallinen ja kivan näköinen vaihtoehto.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

thanks :) ja hirmu kallis :lol: oli tiimarissa melkein ilmaiseksi ja sille löytyy jatkokäyttö tarkoituskin. meillä laatikko tulee siksi että kuoret ovat jossakin siististi eivätkä karkaile pöydältä ja sainpahan syyn hankkia tuon laatikon :lol:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
hittolainen...pitääkö tälläinenkin olla.. argh!

kyllä! ilman ei selviä winking0013.gif

ps. meillä ei ollut. vaan eipä tullut tosin rahaakaan happy0137.gif

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tuota, ei millään pahalla ja kannatan hyvää naikkarihenkeä jne., mutta minusta tuo "ruokithan minua" menee jo pikkuisen yli. Kai ne vieraat vähemmästäkin tajuaa? Näyttää myös aika isolta tuo laatikko, ja minulle ainakin tulisi vieraana hieman vaivautunut olo, ja kävisi mielessä että rahan saantiko tässä on se tärkein juttu?

Tiedän, olen tekopyhä, meilläkin lahjatoiveena on raha. En silti ehkä tekisi siitä noin suurta numeroa.

Ja siis tosiaan, ihan kaikella ystävyydellä tämän sanon, noinniinkuin vieraan näkökulmasta.

Anteeksi OT.

Samaa mieltä, tuo "ruokithan minua" ampuu ja vähän yli, menee jo kärttämiseksi kun sitä possunruokkimista on jo kutsussakin pyydetty. Minusta olisi suunnilleen sama jos hääparin pöytään veisi lapun "lahjothan meitä".

Mutta kukin siis tavallaan ja niin pois päin, mutta näin ajattelisin itse vieraana.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Samaa mieltä, tuo "ruokithan minua" ampuu ja vähän yli, menee jo kärttämiseksi kun sitä possunruokkimista on jo kutsussakin pyydetty. Minusta olisi suunnilleen sama jos hääparin pöytään veisi lapun "lahjothan meitä".

Mutta kukin siis tavallaan ja niin pois päin, mutta näin ajattelisin itse vieraana.

Joo, tuo ruokithan minua teksti on aika paha.. Mulle jäisi myös vieraana mieleen, että olipa harvinaisen tökeröä. Rahalahjoissa ei ole mitään vikaa, mutta tuo on jo rahan mankumista...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ruokithan minua on vähän liikaa, tuossa muodossa. Minusta.

Ehkä olisin itse jättänyt kokonaan pois. Toisaalta, fiksumpaa noin, kuin että possun kylkeen olisi kirjoitettu "rahalahjat" :D

Olisin itse muokkaillut tekstiä muotoon "saa ruokkia" tms.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos vinkeistä SurbusHorror, Säästöpossu & Vieraat..!

Kyltti tosiaan ampuu ehkä vähän yli. Täytyy miettiä sen kokonaan poisjättämistä tai juuri tuota "rahalahjat" -kirjoittamista possun kylkeen.

Me tosiaan ei toivottu mitään muuta lahjaksi kuin rahaa, joka siis tuli ilmi tuossa kutsussa. Siksi teimme tälläisen possun.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käsitin, että nimenomaan jopa tuo "ruokithan minua" olisi parempi, kuin jos possun kyljessä ei lukisi "rahalahjat". :unsure: Possu on muuten ihan hauska idea.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miksei siihen possunkylkeen voisi vain kirjoitta 'Säästöpossu'? Onhan ihmiset sen verran välkkyjä, etä ymmärtävät laittaa sinne rahalahjat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rowan: Aah.. käsitin väärin tuon.. Täytyy nyt vielä keskustella kaasojen ja sulhon kanssa että mitä siihen possuun kirjoitetaan vai kirjoitetaanko mitään. Vai tuleeko possun lisäksi "saa ruokkia" -kyltti... Aikaahan meillä vielä on!

Morsian 2010: Sekin voisi olla ihan hyvä idea! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Shrek^ Kiitos ihanasta ideasta. Tuo sopii meille täydellisesti, sillä aloitamme oman talon rakentamisen tässä nyt piakkoin. :girl_wink: Tuosta sinun ideasta syntyi seuraavan lainen idea (tämä siis tulee meille):

Me ostetaan sellanen valkoinen metallinen postilaatikko. Kaasoni, joka on kätevä käsistään, maalaa siihen jotain teemaan sopivaa. Tämä tulee olemaan samaan tyyliin kuin tienvarsikyltit ja auton takaikkunaan tuleva "kyltti". Postilaatikkoon ostetaan valmiiksi nimikyltti, josta siis kaikki näkevät, että meidän perhe kulkee häistä eteenpäin yhdellä sukunimellä :-X (otan siis miehen sukunimen). Häiden jälkeen tämä koristeltu postilaatikko pääsee ihan oikeasti hommiin, tulee siis toimimaan meidän postilaatikkona häiden jälkeen. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään