Jump to content
Naimisiin.info

Häämatkakohde yllätys morsiamelle?


Alliance

Recommended Posts

Moikka,

Onko täällä muita morsiamia, joilla häämatkakohde tulee yllätyksenä? Mieheni haluaa järjestää matkan minulle yllätyksenä ja saankin tässä vain mielessäni arvailla, että minne ollaan menossa.... hui! :-X

Link to comment
Share on other sites

Mulle mies aikanaan järkkäsi häämatkan yllätyksenä. Sain vasta lentokentällä tietää, mihin olimme lentämässä ja lentokoneessa sain käteeni miehen tekemän vihkosen tulevasta reissusta. Siihen mies oli koonnut, mihin kaikkialle olimme matkaamassa. Musta oli ihanaa antaa miehen hääriä matkan kimpussa ja antaa hänelle se ilo puhumattakaan, että minäkin rakastan yllätyksiä.

Link to comment
Share on other sites

Minulle haamatka oli yllatys. Mies jarkkasi koko reissun itse ja paamaara ilmoitettiin minulle paria paivaa ennen haita (haamatka oli heti haiden jalkeen). Minulle tama sopi vallan mainiosti ja luotin miehen makuun. Hyvin oli kaiken jarkannyt ja hyvalla maulla ;)

Link to comment
Share on other sites

Miiru ja Helsbels, saanko udella, että missä päin olitte häämatkalla?

Tottahan toki :) Lensimme Lontoon kautta Kuala Lumpuriin ja sieltä Balille ja Lombokiin ja Malesian Port Dicksonin kautta takaisin. Upea reissu oli.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mekin tehtiin tulevan puolison kanssa diili, että hän hoitaa häämatkan varaamisen ja järkkäilyn ja minulle kohde on yllätys. Kerroin vähän mitkä maat ja millainen loma minua kiehtoo. Sovittiin että sitten vähän ennen matkaa saan kohteen tietää, että ehtii netin kautta tutustumaan paikkaan ja nähtävyyksiin.

Häät on tulevana lauantaina ja kaksi viikkoa sitten sain tietää että ollaan lähdössä häämatkalle Nizzaan! Lähtöajan tiesin että se on heti häiden jälkeen sunnuntaina. Sulhanen osasi hyvin briiffata matkakohteen lyhyesti ja nyt oon yrittänyt kahlata matkaoppaita (4kpl) läpi. Noita matkaoppaita oli suht vaikea kuulemma löytää, jonka vuoksi pari niistä on tilattu netin kautta ja siis englannin kielisiä.

Itse ainakin tykkäsin tästä järjestelystä! Oli helppoa kun ei itse tarvinnut enää miettiä noita matkajuttuja (hommaa on nimittäin ollut ihan tarpeeksi muutenkin), ja kun siitä ei myöskään tiennyt mitään, niin ei voinut yrittääkään järjestellä yhtään mitään siihen liittyvää! Matkalle on varattu myös pientä aktiviteettia sulhasen puolesta, joten jotain ylläreitäkin matkaan varmasti vielä löytyy! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 7 months later...

Nää on just näitä rikkaiden, romanttisten ja vähän vanhempien miesten morsiamia... Haistakaa pitkä v*ttu.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Heh, minä olen myös yksi näistä kamalan romanttisten (nuorten) miesten morsiamista! Olen jonkin verran antanut miehelle vinkkejä, esim. mitä ei missään nimessä ja millaiset jutut olisivat kivoja. Mutta minusta on tosi ihanaa, että kaikkien hääjärjestelyiden keskellä on yksi asia, mistä ei itse tarvitse huolehtia lainkaan. Varmaan aika monella on sama tilanne, että häiden suunnittelu ei mene ihan tasan! :D Ja vaikka tasa-arvon kannattaja olenkin, niin on hieman kutkuttavaa antautua toisen vietäväksi matkalla häiden jälkeen. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...