Nikita85

Lapponian korut

46 viestiä aiheessa

^ Juu, noin minäkin olen ajatellut, että voi myöhemmin sitten vaikka ostaa sen kapean ja yksinkertaisen, jos mollukka alkaa tuntua liian painavalta.. :girl_haha: Taidan tosiaan pitäytyä tässä muokattu-Ciria -suunnitelmassani. Ihanalle se on näyttänyt luonnoksissa! :-X Pitää vaan vaan käydä lyömässä suunnitelmat lukkoon sepän kanssa, jotta pääsisi mahdollisimman pian ihailemaan muutakin, kuin vain luonnoksia..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaisko joku kertoa, kuinka paljon nuo Lapinkihlat (3,2mm ja 5mm) maksaa keltakultaisina?

Minä oon jo kuukausia suunnitellu erilaisia yhdistelmiä vasempaan nimettömään, vaikka ei olla vielä edes kihlajaispäivää päätetty :D Jotenkin vaan tykkään suunnitella erilaisia yhdistelmiä, että on sitte h-hetkellä valmiiksi malleja joista valita :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä harkitsin vuosi sitten pitkään ostavani kihlaksi tuon kapeamman Lapinkihlan. Muistaakseni hinta tuolloin oli n. 400 €, tarkkaan en muista ja hinnat ovat ehkä siitä hiukan jo muuttuneetkin. Päädyin kuitenkin lopulta yhdistelmään Lapinkihla-Virva ja Timanttipisarat, kokonaisuutena älyttömän tyylikäs ja sopivan erikoinen :-X Miehelle tuli nimettömään Segno, kovasti tyytyväinen on hänkin ollut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kenelläkään mitään aavistusta Lapponian Diamond Flown hinnasta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on kapea keltakultainen lapinkihla kihlan ja vihkin lisäksi "kolmantena" sormuksena, jota käytän toisinaan kihlan kanssa vierekkäin. Kihla on ihan tavallinen 3mm leveä valkokultainen flakka ja tuo lapinkihla sopii tosi hyvin sen kanssa (kihla on sileä ja lapinkihlassa taas on kiva tekstuuri).

Voisin laittaa kuvankin, kunhan saan aikaiseksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä harkitsin vuosi sitten pitkään ostavani kihlaksi tuon kapeamman Lapinkihlan. Muistaakseni hinta tuolloin oli n. 400 €, tarkkaan en muista ja hinnat ovat ehkä siitä hiukan jo muuttuneetkin. Päädyin kuitenkin lopulta yhdistelmään Lapinkihla-Virva ja Timanttipisarat, kokonaisuutena älyttömän tyylikäs ja sopivan erikoinen :-X Miehelle tuli nimettömään Segno, kovasti tyytyväinen on hänkin ollut.

Miten käytännöllinen Timanttipisara-sormus on, tarttuuko se neuleisiin ja hiuksiin ja onko timantit ikinä irronneet? Haluaisin sen vihkisormukseksi mutta hieman epäilyttää käytännöllisyys? Saa mielellään kommentoida myös sähköpostiin helfager(ät)yahoo.com

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee ainoastaan vihkisormukset, ollaan tilattu Lapponialta minulle valkokultaisina Timanttikihla yhdellä timantilla ja miehelle 5mm Lapinkihla. Heti kun nähtiin nämä sormukset niin todettiin ettei tarvitse kauempaa etsiä :)

Hintavertailua kannattaa todellakin tehdä, Kalevalan liikkeissä Lapponian sormukset myydään ovh:lla, minun sormukseni ovh oli muistaakseni 839€ ja miehen 720€. Mikonkullasta (Mikonkadulla Helsingissä) saatiin kuitenkin tingittyä kaiverruksineen 1200:n euroon. Ollaan kovasti tyytyväisiä ja odotetaan innolla sormusten saapumisia, viikon verran odoteltu ja 2-4 vko oli toimitusaika. Käsinkaiverrus kuului hintaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ois ihana tuo I do, Promesso tai Spera. Minkähän hintaisia ne ovat? Saattaa olla, että päädyn kuitenkin johonkin valkokultaiseen..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä kun on 100 %:sti naisnäkökulmaa, niin tuodaanpas vähän testoa kehiin. :grin:. Häähumut on vietetty ja sormessa komeilee tuo edellisissä viesteissä mainittu I Do - sormus, jonka hinta muistaakseni oli n. 530 €. Ja nimenomaan minä se olin joka tuon valitsin, kuvan kun netissä näin (samalla haulla löytyi myös tämä sivusto) ei juuri muut sormukset enää miltään näyttäneet. Taisi osua makuhermoon.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla on kihlana lapinkihla virva, enkä nyt mitenkään päin osaa kuvitella millaisen vihkin haluan. Parhaiten viereen sopisi tietysti timanttipisarat, mutta en osaa kuvitella miltä se näyttää livenä. Nuo pallukat jokseenkin häiritsee ehkä. Onko kellään yhdistetty virvaa johonkin muunlaiseen (timantilliseen) vihkiin? Millaisen kanssa se edes sopisi?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^

Ihan tarkkaa hintaa en muista, mutta jossain tonnin pinnassa liikutaan. (Mieheni katseli tuota vihkisormukseksi, mutta hinta ja sormuksen massiivisuus olivat lopulta liikaa.)

e. Kaikille Lapponiaa myyvillä liikkeillä pitäisi olla hinnastot, eli liikkeessä vierailemalla saa selville tarkan hinnan.

Muokattu: , käyttäjä: Nox

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^

Juu olen pariin jälleenmyyjäliikkeeseen laittanut kyselyä että onko heillä kyseistä sormusta, mutta vielä ei ole mitään kuulunut.

Hintaki kiva tietää etukäteen.

Pitää käydä sovittelemassa tässä joku päivä kun on aikaa käydä muilla paikkakunnilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi!

Onko kellään tietoa, paljon on hintaa Lapponian timanttikihlalla, kolmella timantilla? Keltakultaisena siis. Kihlana minulla on perus lapinkihla ja vihkisormukseksi tahtoisin tuon timanttikihlan :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moi!

Onko kellään tietoa, paljon on hintaa Lapponian timanttikihlalla, kolmella timantilla? Keltakultaisena siis. Kihlana minulla on perus lapinkihla ja vihkisormukseksi tahtoisin tuon timanttikihlan :girl_in_love:

Mä kävin tänään Kalevala-liikkeessä, ja siellä näytti kyseisellä sormuksella olevan hintaa 1040 euroa. Uskoisin että muualta voi saada halvemmalla. Tuo sormus valkokultaisena (mikä on itselläni) olikin jo parisataa kalliimpi.

Muokattu: , käyttäjä: Griselda

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei, mulla on nyt kihlana Lapinkihla 5mm keltakultaisen pitkään kapeaan sormeeni. Siihen yhdistän Timanttikihlan kolmella timantilla. Ja nämä keltakultaisena. Pidän siitä että ovat eri paksuiset, ja muutenkin ihana combo:)  Kalevala/Lapponia-liikkeessä kerrottiin muuten keväällä että ainakin timanttikihloissa pienten noin <51-52-kokojen valmistus lopetetaan..!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävin tänään Etelä-Espan Kalevalakorun liikkeessä. Kertoivat, että Lapponia lopettaa Lapinkihlojen valmistamisen. Aikovat ilmeisesti pienentää sormusmallistoaan lopettamalla muitakin malleja. Ainakin Lapinkihloja siellä oli vielä jäljellä vähän isommissa koissa erittäin hyvällä alennuksella. Ostin omani (valkokulta 5mm) hintaan 323 €.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

@pinni33, teitpä edulliset kaupat. :) Harmi homma, että lopettavat kauniin Lapinkihlan valmistuksen. Koskeekohan lopetus myös timanttiversiota?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
On 12/03/2016 at 22.06, Redrika said:

@pinni33, teitpä edulliset kaupat. :) Harmi homma, että lopettavat kauniin Lapinkihlan valmistuksen. Koskeekohan lopetus myös timanttiversiota?

En tiedä, Redrika. Ihmettelen, miksi lopettavat tämän hankkimani mallin. Eivätkö ne tosiaan myy? Lapponian nettisivuilla ei ollut aiheesta mitään tietoa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

@pinni33, lopetusluuta tuntuu lakaisevan ihan urakalla. Lapponian sivuja katsellessa huomasin, että muitakin malleja on kadonnut. Sama homma Kalevala Korun kanssa. Mihin ovat hävinneet mm. Tähtitaivas sekä Aurea... :( Jonkinlaista "luonnollista malliston päivitystä"?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään