Guest ärsyyntynyt

Ikikihlat?

79 posts in this topic

Kun me mentiin kihloihin niin molemmille oli selvä homma että naimisiin mennään "joskus" Ite en edes ollu koskaan haaveillu häistäni. Joten olis tuntunu hullulta, että oltas mitään päivää saati vuotta ajateltu edes. Sen jälkeen kerettiin ostaa asunto ja kun alkuvuodesta kysyin että millonkas mentäs niin mies totesi, että "vaikka kun ollaan oltu 5 vuotta yhessä" joten ens kesänä on häät ja nyt oon enemmän kun innoissani :) meillä menee tällästen tärkeiden asioiden kanssa jotenkin niin yksin ajatukset ettei voi muutakun olla onnellinen :)

Edited by giraffe

Ahaa, olen siis ikikihloissa! Hyvä tietää!

Kihlauksesta kesäkuussa 6v, seurustelua elokuussa 7v. Kaks lasta, elukoita lauma ja lainaakin sopivasti. Kihloihin kun ukko aikanaan pyysi, oli selvää kummallekkin että sitten joskus mennään naimisiin. Noh, hommat hoidettiin nurinkurisesti, kasvettiin aikuisiksi (mentiin kihloihin kun mä olin 19 ja ukko 22) ja tehtiin lapset ensin. Pikkuhiljaa alkaas mammasta tuntumaan siltä että NYT. En todellakaan tiedä, mitä ihmettä tuo odottelee. Ukon veli menee kesällä naimisiin, 15v seurustelun ja yli 10v kihlojen jälkeen. Ajattelin ilmoittaa, että ihan niin kärsivällinen en ole.

Kihlaus tosiaan voi venyä monestakin syystä, mä olen toisella kierroksella ja ilmoitin kosintaan suostuessani että häät on sitten vuoden sisään. Eipä olleet, ja nyt tuntuu siltä että tässä on kaikenlaista sellaista mietittävää että ehkä parasta kun ei hosuta nyt ollenkaan. Jos jotakuta häiritsee niin siitä vaan. =)

Mun täti on ollut kihloissa 40 vuotta :blink: Tuskin koskaan menevät naimisiin.