nipsu1

Ongelma: juhlapaikan vessat myös toisen hääjuhlaseurueen käytössä

10 viestiä aiheessa

Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta. Meille ilmeni juuri aivan sattumalta, että varaamamme hääjuhlapaikan vessat ovat myös läheisen toisen juhlapaikan vieraiden käytössä, koska siinä rakennuksessa ei ole lainkaan vessoja??? Nyt on käynyt ilmi, että joku on viime tingassa varannut tuon toisen juhlapaikan hääjuhliinsa, joihin tulee 50 hlöä?! Näen jo painajaisia, kuinka tuo väki ramppaa juhlatilassamme ja törmään vielä toiseen morsiameenkin :angry: Miten kiusallista ja noloa! Emme tienneet tällaisen olevan mahdollista, se kuulemma vain unohdettiin ravintoloitsijan taholta kertoa, että näin voi käydä ja he eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Juhlat ovat ihan pian, joten tilaa emme voi enää vaihtaakaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei kyllä ole oikein tuo! Oletteko tehneet kirjallisen sopimuksen ? Mä kyllä repisin pelihousuni tuommoisesta ja vaatisin vessat vain omaan käyttöön! Ei hyvänen aika miten ihmisiä yritetään vetää nenästä noin. Sähän olet vuokrannut sen tilan sun käyttöön, eli sä "omistat" sen tilan.

Mä luulen että sitä asiaa ei ole unohdettu vaan tarkoituksella jätetty kertomatta. :angry:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko juhlapaikan vessat missä kohtaa juhlapaikalla? Onko vessoihin mahdollista tulla häiritsemättä teidän juhlia?

Itse en kyllä käsitä, että miten tälläinen asia on voitu "unohtaa" kertoa teille ennen kun olette juhlapaikan varanneet. Mielestäni olisitte oikeutettuja jonkin asteiseen hyvitykseen, koska teille ei ole tästä asiasta etukäteen kerrottu. Mahdollisesti tämän tienneenä ette olisi paikkaa varannut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

vessat sijaitsevat eteistilassa, johon tullaan suoraan pääovesta. Kaiken huippuna maksamme sisätilojen varauksen lisäksi myös ulkooven edessä olevasta terassista (jotta siinä ei olisi ulkopuolisia kahvittelijoita tms.) + päätyterassista... ja siitä huolimatta talon sisään voi tulla 50 henkilöä tarpeilleen?!? Luulen ettei myöskään tälle viime tingassa tuon toisen tilan varanneelle juhlaseurueelle ole kerrottu että vessat ovat rakennuksessa, jossa juhlitaan toisia häitä, sillä kuka ihme haluaisi silloin ottaa sen toisen tilan, lohduttaudun nyt sillä, että heille on luultavasti vielä nolompaa tulla kesken meidän juhlien juhlatilaamme...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onpa ikävä tilanne. Kannattaa kysyä jotain hyvitystä !

Toisaalta olen kyllä sitä mieltä, että täytyyhän sen toisenkin seurueen päästä vessaan. Jos eivät pääsis niin siinähän menis sit toisen morsiamen päivä pilalle etkä varmaan sitäkään halua ... Mä en ainakaan sallis itseni olla niin ilkeä. Eiväthän he voi toisen tilan vessattomuudelle mitään.

Ainahan voit toki ostaa Bajamajan ja antaa häälahjaks sille toiselle parille ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihan uskomatonta :o jos yhdessä ravintolassa ei ole vessaa, niin eihän silloin noin vaan voi mennä toisen ravintolan vessaan jne. vertauskuvallisesti. Kyllä tosta olis teille ehdottomasti pitäny ilmoittaa koska jos tosiaan maksatte terassistakin ja siitä ettei siellä lamppaa vieraita, ja nythän siellä lamppaa. Mä ainakin pistäisin kovaa kovaa vastaan ja ilmoittaisin, että koska asiasta ei ole teille ilmotettu ja jos olisitte tuon tienneet (tehän sen vessallisen rakennuksen olette kuitenkin varannu?) niin ette olis ottanut koko juhlapaikkaa ja varmasti kerrotte kaikille millasta palvelua siellä on. Joko saatte erittäin tuntuvan alennuksen kaikesta (mua alennus ei kyllä tossa tilanteessa paljoa lämmittäis) tai sitten saavat hankkia toiselle juhlapaikalle tosiaan bajamajat pihaan. Ei ole TEIDÄN ongelma ettei toisella juhlapaikalla ole vessoja, nih.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

EI HYVÄNEN AIKA! Kauheaa!! Mä en ikinä suostuisi katselemaan vieraiden ihmisten p**karallia meidän häissä :girl_impossible:

Sori tolleen vähän kärjistettynä mutta silti!

Olisi kiva kuulla miten tässä lopulta kävi... :girl_smile:

Edit: virheet...

Muokattu: , käyttäjä: pétillant

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kyllä repisin kans pelihousuni, en sietäis tuollaista yhtään!! Kai tuohon joku tyydyttävämpi ratkaisu täytyy löytyä, ihan kauheeta!!

Eikö se paikanpitäjä voi hankkia niille toisille jotain ekovessoja tms sinne ettei teidän juhlat häiriinny, tosi ihmeellistä toimintaa!

Vähintään jotain korvauksia täytyis saada!!!

:girl_sad:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei, tietääkö kukaan, kuinka tässä hommassa kävi?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään