Jump to content
Naimisiin.info

Miten ilmaista ohjeeseen alkoholittomat häät?


Guest tytti1

Recommended Posts

Meille ei tule hääjuhlaan ollenkaan alkoholitarjoilua eikä myöskään mahdollisuutta ostaa sitä baarista jne.

Miten sen voi ilmaista jo hääjuhlaohjeissa? :huh: Yritän välttää sitä että jokainen tulee vuorollaan ihmettelemään kaasolle ja bestmanille että mistä ne alkoholitarjoilut löytyy.

Link to comment
Share on other sites

Riipuu teidän ohjeen tyylistä, mutta itse kirjoittaisin suoraan, että alkoholia ei ole kutsuttu häihin. Ei kai sitä tarvii mitenkään kummemmin laittaa. Emmä tiä.

Link to comment
Share on other sites

"Juhlimme ilman alkoholia."

"Häämme juhlitaan ilman alkoholia."

"Häissämme pidetään hauskaa ilman alkoholia."

Onhan noita.. :)

Link to comment
Share on other sites

Kertoo vain, ettei viinaa ole tarjolla. Voi varmaan, tietysti vierasjoukosta riippuen, odottaa, että alkoholin perään saatetaan kysellä joka tapauksessa.

Link to comment
Share on other sites

Kiitos ehdotuksista. Olen päätynyt seuraavaan yhdistelmään eri vaihtoehdoista joita olen täältä foorumilta kaivellut:

Hääparin toivomuksesta juhlassa ei tarjoilla kirkasta tai kiljuvaa. Ruokien kanssa tarjolla on kuitenkin kattava valikoima alkoholittomia ruokajuomia, ettei kenenkään tarvitse kärsiä illan aikana janosta. Toivoisimme myös ettei juhlapaikalle ilmesty omia juomia.

Oman suvun tuntien tiedän että joku huomauttaa alkoholin puuttumisesta tai kyselee muuten vaan perään, mutta onpa kuitenkin yritetty! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Totta. Mutta luulen kyllä että koska kyseessä on vain lähisuku ja parhaimmat kaverit, ei kukaan "kehtaa" tai edes yritä tuoda mitään jos ohjeissa nimenomaan mainitaan meidän toive alkoholittomiin juhliin.

Toivossa eletään!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...