Guest Vieras_Titityy_*

Ystävänpäivähäät

54 viestiä aiheessa

onnea muille minultakin!

kovaa lentoa on ollut häihin valmistautuminen. pitää vielä ehtiä valitettavasti hautajaisiinkin ja osallistua niiden järjestelyihin viikkoa ennen häitä. vaihdan myös työpaikkaa sattumalta samaan aikaan, joten hommaa tuntuu kasaantuvan älyttömän paljon. joka päivälle on monikohtainen taskilista.. kai tää pikkuhiljaa helpottaa, kunhan saadaan pakattua häämatkalle ja hääyöksi. matkalla oonkin varmaan aivan koomat, kun tästä stressistä on päästy läpi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä kans ystävänpäivämorsian :-X . Vielä 10 päivää aikaa ja nyt alkaa olla miltei kaikki pulkassa, ainoastaan plaseerauskortit tekemättä mutta niihinkin materiaali on.. Niin ja iltasuolaiset leipomatta ja osa musiikista hommaamatta....kröhöm.. :girl_impossible: ...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

OuNou, viimeinen neiti-viikko alkanut, joko teillä muilla alkaa vatsassa lennellä perhosia? Täällä ainakin hiukan jännitystä ilmassa. Sää jännittää eniten juuri nyt. :girl_haha: Tekemättä on vielä pienä juttuja, sillä jos ei olisi viimehetkeä niin tällä morsmaikulla jäisi paljon tekemättä. :girl_blum: Puvun silitys, istumajärjestys kartongin viimeistely, korun haku, kirkkoharjoitukset, powerpointin viimeistely, siinä tän morsiamen viimeisen viikon hommia. Unohdin ihan että viimeiselle viikolle osuu myös Kelalle selvittelyä 2007 vuoden tuloista :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä täällä pohjoisessa perhoset lentelee vaikka lunta ulkona sataakin!

Vielä pitää silittää puku ja ostaa huulipuna. :) Harjoitukset ja tapaaminen kuvaajan kanssa perjantaina. Voi huijakkaa!

Mutta viikon päästä ollaan rouvia!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juuri selvitin ja laitoin postiin kelan laput, ei kiitos mulle sellaisia laskuja, meidän ruokakin maksaa vähemmän :D

Tais toi sää täälläkin lämmetä kun ne perhoset jo lentelee. Kaikkea pientä olis vielä ja töissäkin pitäis tehdä jotain muuta kuin hääjuttuja. Uskon kyllä vielä vakaasti että kaikki järjsetyy mut se pieni sälä vähän stressaa eikä oikein tiedä milloin tarttuis toimeen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suhtkoht kivasti alkavat hommat olla hanskassa. Enää tavaroiden roudausta, taustamusiikki-cd:iden polttamista ja huomenlahjakuva-kansion askartelua jäljellä ja siinäpä se :) .

Täältä

Weather Forecast

voi vakoilla ensi lauantain säätilaa! Kirjoittaa vain paikkakunnan sivun oikean ylälaidan hakulaatikkoon. Etelä-Suomeen lupaillaan lumisadetta ennen vkl:a ja mukavaa pikkupakkasta :) .

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jotenkin tuntuu hassulta kun itse täällä panikoi ja hössöttää niin te muutkin olette ihan samassa tilanteessa.

Ihana tunne kun tietää että joku muukin hermoilee.

Onkos täällä muita Rovaniemeltä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Täällä on vertaistukea parhaimmillaan :D ! Hyvää häidenalusaikaa sinne lähes toiseen päähän Suomea!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myös yksi ystävänpäivä-morsian. Häät lähestyy, mutta onneksi lähes kaikki on jo hoidettu eli stressiä ei pahemmin ole syntynyt = ) Rovaniemellä näyttää olevan muutama muukin morsmaikku samana päivänä. Tänään viimeistellään kirkko-ohjelmat ja pöytänimitaulu, mutta kaikki muu on jo askarreltu (menut, pöytäkortit, lahjalaatikot etc.). Tälle viikolla jää vielä koekampaus ja meikki, papin tapaaminen ja harjoitus sekä kukka-asetelmien teko. Pikkasen alkaa jo perhoset lenteleen :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälläkin yksi ystävänpäivämorsian. Meidän häitä vietetään lumisessa Keski-Suomessa. Vielä on esim. servettien ompelu kesken, kirkko-ohjelmasta ei tietoakaan ja hääjuhlan ohjelman laatiminenkin vielä vähän kesken. Pikkuhiljaa alkaa jännittää, mutta luulen että sulhanen jännittää vielä enemmän. Se laskee jo tunteja...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälläkin yksi ystävänpäivän morsian! :girl_smile:

Musta tuntuu, että olen vasta ihan viime päivinä tajunnut ihan oikeasti että menen naimisiin ensi lauantaina.

Jotenkin töissä ja muutenkin elämässä on ollut niin paljon kaikkea muuta hässäkkää, että häiden järjestely on sujunut vähän niinkuin siinä sivussa.

Vielä olisi näille kolmelle viimeiselle päivälle jonkin verran puuhasteltavaa: menukorttien ja pöytäkartan askartelemista, kenkien putsaamista, vihkiharjoitus, diaesityksen ja soittolistan tekemistä...

Tuntuu silti, että hommat on kutakuinkin hoidossa, eikä perjantaina (toivottavasti) tarvitse enää kuin viedä osa tavaroista juhlapaikalle, siivoilla kotona ja käydä manikyyrissä.

Ihania viimeisiä häiden järjestelypäiviä kaikille ystävänpäivämorsioille ja ikimuistoista hääpäivää lauantaina! :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ei jännitä niinkään naimisiin meno vaan se miten juhlat sujuu. Onhan siihen päivään niin paljon satsannut että haluaa kaiken menevän niin kuin itse haluaa.

Naimisiin menossa jännittää vain uusi sukunimi. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

huh, jännitys alkaa olla jo päällä. yritän esittää coolia ettei sulho hermostu. se on jo tarpeeksi paniikissa.

vielä tekemättä: ruokaa kaappiin valmiiksi hääpäivää varten, menu&paikkakortit annettava juhlatilavastaavalle, pakattava käsilaukku, hääyölaukku, matkalaukut matkalle ja käsimatkatavara. kynnet lakattava ja sulhasen tukka leikattava. irtoripsien laittoakin vois taas muistella, jos jaksaa. siinä on kuitenkin kova nykiminen poiskin.. joten voi olla että jätän väliin. vois olla hyvä myös järjestää häävaatteet ettei lennä kuin päätön kana hääpäivänä niitä eri huoneista ja paikoista etsimässä.

siinä se sit oliskin. mä vaan vihaan pakkaamista. lista toki on. useampikin.. huolettaa että muistanko kaikki matkalle otettavat jutut mukaan jännittävässä laukunvaihdossa matkalla hotelli-koti-lentoasema.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Apua! Tääl kans yks erittäin panikoiva morsmaikku... :girl_impossible: Mihin se aika meni?????? Iiik, tuntuu ettei vuorokauden tunnit riitä, vaik kaikki on ihan oikeesti kyl suht hyvällä mallilla. Tänään just olin kynsien laitossa ja koemeikissä...

Huiiii!!! Miten täs jännityksestä pääsee eroon????? :girl_impossible:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei taida jännityksestä päästä eroon. Onhan se toisaalta hyvä juttu että jännittää. Jos ei tuntuis missään niin sitten olisin huolissani.

Nyt vaan alkaa jännittämään että eihän vaan tule kipeäksi ennen juhlia. Täällä on kaiken maailman flussaa ja mahatautia liikkeellä.

Eilen äiti kävi auttamassa ja saatiin viitta viimeisteltyä ja puku silitettyä. Häävalssista vedettiin kenraaliharkat soittajan kanssa. :D

Jotenkin tuo tekemättömien töiden lista vaan paisuu mitä enemmän miettii... Onneksi on huomenna lomapäivä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tää morsmaikku on tän päivän ripuloinnut ja oksennellut, toivottavasti johtuu vaan jännityksestä, mutta onhan tässä aikaa parantua vielä enne häitä. Veto on kyllä aika pois. :girl_sad: Mutta kaikesta selvitään pääasia että naimisiin päästään. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsellä kesällä vasta häät, mutta kun tätä ketjua luin niin rupes muakin jännittämän :girl_smile:. Siis teidän puolesta kenellä YLIHUOMENNA H-hetki! TSEMPIT!!!!!!!!

Miettikää, viikon päästä olette jo monta päivää olleet onnellisia rouvia :). Ja me muut jatketaan jännitystä vielä monta kk....

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei! Täällä tuskin on ketään 2010 ystävänpäivänä avioituvaa? Se sattuu olemaan sunnuntai... Meillä silloin siis häät :):-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

nostetaas ketjua ku alkaa olla taas ajankohtaisena tämäkin.

ystävänpäivä ja lauantai sattuis taas kohdilleen 2015 ja meillä on sillon häät <3

onko muita samana päivänä juhlivia jo tiedossa??

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä hääpäivä tulevana ystävänpäivänä 14.2.14. Onko muita?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jp! :) Oliko teillä joku erityinen syy päivämäärälle? Meillä tuo osuu just passelisti meidän syntymäpäivien väliin, ollaan kumpikin talvi-ihmisiä ja päivämääräkin on hieno.  :-X  Oletteko miten muuten varautuneet siihen että on perjantai? Me lähetellään kutsut jo piakkoin että porukka osaa varautua. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heeei, kiva että on muitakin :) Meillä juhlat menee siis niin että maistraatissa mennään naimisiin 14.2. perjantaina. Sen jälkeen syömään ravintolaan.

Lauanataina on sitten itse juhlat. Pakko oli tehdä näin, että mahdollisimman moni pääsee paikalle juhlimaan.. Meillä kun muutenkin pienet häät tulossa max. 40henkeä.

 

Kutsut ajattelin lähettää joulukorttien aikaa, säästää siinäkin rahaa. hehe :)

 

Me päädyttiin päivään siksi koska kesähäitä en halunnut ja sattumalta vain silmiini osui tuo ystävänpäivä. Minusta on jotenkin ihana ajatus mennä naimisiin juuri ystävänpäivänä <3

 

Onko teillä Joala miten suuret juhlat tulossa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

On aika suuret, n. 130 henkeä. Laitoin kutsuihin n. ajan koska itse juhla alkaa eli jos kaikki eivät pääse kirkkoon niin pääsevät juhlapaikalle. :) Aika monelle olen jo vinkannut tuosta päivästä ja esim. mun työpaikka napsahtaa kiinni jo kahdelta että kaikki ehtii paikalle :) Vihkiminen on klo 16 ja itse juhla alkaa n. 17.15. Aika monelta tulikin toive että laittaisin juhlan alkamisajan kutsuun. Meillä muutenkin on pienehkö kirkko jossa pitää seistä se koko vihkitilaisuus niin voi olla että moni skippaa sen jo senkin vuoksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voi ompas isot juhlat :)

 

Näkyykö teillä juhlassa mitenkään teema YSTÄVÄNPÄIVÄ?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juu näkyy! Punainen on teemaväri (olisi kyllä muutenkin), kakussa on sydänkoristelu ja teen jokaiseen pöytään pinkan ystävänpäiväkortteja ja niiden päälle lappu "muista ystävää" ja kyniä viereen. Näin vieraat voivat vaikka toisilleen kirjoittaa ystävänpäivätervehdyksen :) Kukat punaisia ruusuja ja pöydillä ruusunterälehtiä ja kynttilöitä. Nuo nyt muutenkin olisivat varmaankin tulleet kun punaiset ruusut on mun lempparikukkia, mutta sopii tuohon päivään vaan niin hyvin  :-X Teillä? :)

 

Jep, vieraita tulee kun sulhon suku suht suuri ja läheinen. Omalta puolelta sain rankattua listaa pienemmäksi, olisi muutoin tullut jo melkein 180 henkeä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään