Guest ewwwwie

Minkä ikäisenä kihloihin?

766 posts in this topic

Itse olin kihlautuessa (eli viime viikolla) 25-vuotias, mies 24. Ensimmäiset kihlat kummallekin, yhteistä taivalta takana neljä vuotta ja rapiat päälle. :)

Olimme kihlautuessamme molemmat 24-vuotiaita ja naimisiin menemme 26-vuotiaina, yhteisiä vuosia takana pian viisi.

Minä olin 24 ja mies vuoden vanhempi. Hääpäivä sovittiin samantien ja nyt on hääjärjestelyt menossa.

Kihlaudumme kun olimme molemmat 19-vuotiaita. Tuolloin olimme olleet yhdessä 4 vuotta, joista yhden asunut yhdessä. Tarkkaa hääpäivää emme päättäneet, mutta sovimme naimisiinmenosta. Kihlaus on molemmille ensimmäinen.

Menimme kihloihin 7 vuotta sitten, olin 19 ja mies 21.

Minä 28, mies 33 ja vuotta vanhempia sitten avioitumishetkellä. Itselleni toinen kerta, mutta ensimmäinen oikea. Silloin ekalla kerralla ei ollut lupausta mistään.

Minä olen 26 ja mieheni toistaiseksi 24. Molempien eka kerta. Seurustelua takana n. 1 v 9 kk.

Minä 30 ja mieheni 29. Kihlauduimme 24.7.2008. Häät kiikarissa vuoden kuluttua. Olemme tällä hetkellä seurustelleen aika tarkalleen 4 vuotta, joista 3,5 on asuttu yhdessä.

Minä 25 ja mies 28. Miehelle eka ja mulla alla parit "teinikihlat" jotka oli täysin merkityksettömiä ja nyt ne kaduttaa.

Minä 22, mies 25 vuotta. Miehelle ensimmäinen kihlaus, itselle toinen. 18-vuotiaana tuli ensimmäisen kerran kihlauduttua, mutta se kihlaus ei avioliittoon asti kantanut. Tällä kertaa hääsuunnittelut laitettiin saman tien käyntiin ja kyllä tämä tällä kertaa on menoa :)

Olemme molemmat 28-vuotiaita. Kummatkin ovat ensimmäistä kertaa kihloissa ja menossa naimisiin.

- Aallotar

Minä 33, mies 31. Minulle eka, miehelle toinen.

Edited by Allure

Minä olin 21 ja mies 22. Ystävänpäivänä kihlauduttiin eikä silloin oikeastaan kauheasti vielä suunniteltu hääpäivää tai edes vuotta, jolloin mennään naimisiin. Mutta nyt muutama vuosi on tuosta kulunut ja ystävänpäivä osuupi ensi vuonna sopivasti lauantaille, joten... :D

Minä 27, mies 32. Minulle toinen kihlaus, miehelle ensimmäinen. Ensimmäinen kihlaus 19-vuotiaana, 4 vuotta kesti ja ei silloin mitään hääpäivää sovittu missään vaiheessa. Oli ehkä juuri tuota aikasemminkin mainittua sitoutumisen näyttämistä muille ja ylipäätänsä sellaista hiukan vakavampaa seurustelua/avoliittoa niiden sormusten kautta. Nyt yhdessä oltiin oltu 7kk ja hääpäivä sovittiin samantien :)

Meillä ei ole sormuksia (en halunnut) joten en tiedä olemmeko kihlautuneita mutta avioliittolupaus on tehty joten ilmeisesti ollaan...ja molemmille ensimmäinen kerta.

Edited by Serva

Minä 23v ja mies 26v,molemmille eka kerta ja selvää se että häät "pian" perään. meilläkin jo 2 lasta ja asuntolainat ym joten avioliitto sulkee ympyrän.

Mun makuun eikä ajatusmaailmaan istu kihlautuminen ilman selvää hääpäivästä eli en ole turhan pitkien kihlojen kannalla..

Kihlauduttiin reilu vuosi sitten vajaan 7 vuoden seurustelun jälkeen. Itse silloin 29 ja mies 27, ensimmäinen kerta molemmilla. Hääsuunnitelmat pyörähti tänä kesänä käyntiin.

Mentiin kihloihin alle vuosi seurustelun aloituksen jälkeen, olin silloin itse 21 ja mies 27 ja tästä on pian 6 vuotta aikaa. Yhteistä ei ole muuta kuin auto ja pankkitili, vaikka yhdessä ollaan asuttu seurustelun ekasta päivästä asti.

Mentiin kihloihin 1998,minä olin silloin 20v. ja mies 23v. Nyt ollaan oltu 10 vuotta kihloissa ja kaksi lasta :)

xxggxexyfz3h0.png

Edited by Tiinz-78

Minä olin 31, mies 27, kun hän kosi viime vuoden heinäkuussa. Molemmille ensimmäinen kerta.

Edited by Rog3r