Guest ewwwwie

Minkä ikäisenä kihloihin?

767 posts in this topic

Me mentiin kihloihin miehen syntymäpäivänä ja täytti silloin 22v ja minä olin vielä 21 :)

Me mentiin tänä kesänä kihloihin ja samantien päätettiin että häät on kahden vuoden päästä kesällä. Ikää minulla 20 ja miehellä 29. Ei minulla ainakaan mitään näyttämisen tarvetta ollut. Mies kosi ja vastasin myöntävästi sen takia koska tämän miehen kanssa haluan olla. 

Ette te Rosetta mitään ikäloppuja olleet... me olllaan miehen kanssa 35 ja 37 vuotiaat ja naimisiin kun mennään niin ehitään just alle 40:sinä ... minkäs teet kun elämän kumppani löyty vasta näin myöhällä iällä... Mä aina kyllä kuvittelin että jos meen joskus naimisiin niin se tapahtuu vanhainkodissa :girl_haha:  eli siinä mielessä ollaan vielä nuoria

Kihloihin mennessä olin 30v ja mies 24v. (Olen myös ollut aiemminkin kihloissa silloin olin 18v. Se kihlaus kesti 11v2kk)

Ette te Rosetta mitään ikäloppuja olleet... me olllaan miehen kanssa 35 ja 37 vuotiaat ja naimisiin kun mennään niin ehitään just alle 40:sinä ... minkäs teet kun elämän kumppani löyty vasta näin myöhällä iällä... Mä aina kyllä kuvittelin että jos meen joskus naimisiin niin se tapahtuu vanhainkodissa :girl_haha:  eli siinä mielessä ollaan vielä nuoria

Heh, kiitos rohkaisusta! :) Me olemme olleet yhdessä nyt noin 11 vuotta, joten "löysimme toisemme" kyllä jo aikaa sitten... Mutta parempi mennä naimisiin myöhään kuin ei milloinkaan. :girl_smile:

Minä olin 29 ja mies 32.

Edited by -Morsian-

Minä 18 ja mies 25, eka kerta :)

Minä olin 23 ja mies 26.

Molemmat 23v. <3 Takana 7 vuotta seurustelua, ihan kakaroita siis ollaan oltu :)

Minä 20, poikaystävä 18 :) Häitä suunnitellaan syyskuulle 2014, jolloin kihlauksesta on vähän vajaa kolme vuotta.

Minä 19, mies 25 =) Neitsyitä ollaan, siis molemmille ekakerta (ellei kerhossa "kihlautumisia" lasketa).

Kihloihin kun mentiin vajaa vuosi sitten minä olin 21 ja mies 22 :)

minä olin kuukautta vaille 19 mies sen 19 jo täyttänyt.

Täälläpä tuntee itsensä todella vanhukseksi.... Minä 29 ja mies 27 kihlautuessamme!! (Ikäeroa meillä vähän yli vuosi)

Molemmat 27-vuotiaita. Ollaankin sitten jo 29, kun naimisiin mennään. :)

Allekirjoittanut 23 ja mies 26, täyttää tosin vielä tänä vuonna 27.