Posted January 2, 2016 26 ja 24 oli ikää kun mies kosi. Itselleni toinen kihlaus mutta tulee olemaan ensimmäinen avioliitto kuitenkin, miehelle ensimmäinen kihlaus. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 6, 2016 Olimme 22 ja 23. Olemme samaa vuosikertaa, mutta mies kosi juuri sen parin kuukauden aikana, joka synttäreidemme välissä on Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 2, 2016 Itse täytin kyseisenä päivänä 26. Mies on meikäläistä melkein kolme vuotta vanhempi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 6, 2016 Olin 24, mies kolme vuotta vanhempi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2016 Sää nähdä ehdinkö täyttämään 29 ennen kosintaa. Mies on 33. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 5, 2017 Itse olin 21 (-95) ja mies 19 (-96), kun viime elokuussa kihlauduttiin. Häät ovat tulossa ja Pinterestissä jo suunnitteilla, mutta itse opiskelijana ja mies opiskelupaikkaa vielä hakevana saa nähdä, milloin häät ovat rahallisesti toteutettavissa. Share this post Link to post Share on other sites