Guest ewwwwie

Minkä ikäisenä kihloihin?

766 posts in this topic

Minä 24v ja mies 29v (täyttää tosin tänä vuonna vielä 30). Mulle eka kerta, miehelle "toka". Samoin kuin Aune86, itsekään en pidä miehen aikaisempaa kihlausta oikeana kihlauksena, koska ei ollut lupaus avioliitosta.

Tasan kaksi vuotta oltiin seurusteltu, ja naimisiin mennään heti kun on rahaa.

Minä 34v ja mies 2v vanhempi.. Eli tämän vuoden marraskuun 1. päivä kihlauduimme. :-X

Olimme 23 ja 24 :) Itseasiassa olemme edelleenkin, sillä kihlauduimme muutama viikko takaperin! :-X

Olenkohan jo vastannut tähän..?

Mennessämme kihloihin maaliskuussa mies oli 27 vuotta ja minä 25. Oikein hyvä ikä, molemmat tiesi mitä teki ja mihin sitoutui.

Olimme molemmat 24-vuotiaita kihlautuessamme alkuvuodesta 2008 ja yhä samanikäisiä mennessämme naimisiin loppukesällä. Nyt olemme jo molemmat täyttäneet 25.

Minä olin 17 (tosin täyttämässä juuri 18) ja mies oli 23v.

Minä olin 25 ja sulhanen 26, kuten edelleen. Kihlauksesta kohta jo puoli vuotta ja mulla vieläkin pää pilvissä ja sydän sykkyrällä :wub: (Sitä ennen siis reilu viisi vuotta yhteiseloa takana)

Olimme käytännössä molemmat 21, mies vähän vaille. Mie olin kihloissa ekan kerran päiväkodissa, mutta sitä ei ehkä lasketa... Siis eka kerta molemmille.

Mun mielestä on vähän kummallista että pitää yleistää, että kaikki nuorena kihlautuneet ovat vain näyttämisen haluisia ja että eroaminen on päivänselvä asia?

Me mentiin kihloihin 17 ja 18 vuotiaina. Ihan hyvin tiedetään mitä halutaan ja mitä toisillemme luvattiin. Emmekä olisi luvanneet jos ei oikeasti sitä tarkoitettaisi. Päivämäärä on suunnilleen päätetty mutta ei ihan tarkasti. Ja mitäpäs silläkään väliä kun meillä on koko loppuelämä aikaa mennä naimisiin.

Yhdessä ollaan oltu noin puolitoista vuotta, mutta tutustuttiin ennen sitä, en muista kauanko ennen tavattiin. Yhteen muutettiin kesän lopulla.

Ihan yhtä hyvin välillä tuntuu, että jotkut VANHEMMAT ihmiset menevät kihloihin vain näyttämisen halusta, sillä monet heidän ikäsiensä ovat jo naimisissakin ja on omakotitalot ja lapset ja koirat ja veneet ja mökit. Niin eihän sitä voi "ainut sinkku" olla.

JA huom sanoin sitten etkä JOTKUT vanhemmat ihmiset, enkä yleistänyt niinkuin eräät.

Minä olin 21 ja mies 27, kohta vuodenpäivät ollaan oltu kihloissa ja hissukseen suunnitellaan häitä.

Kihloissa ollaan oltu vähän päälle kaksi vuotta. Itse olin 26 ja mies 32 kun mentiin kihloihin.

Minä 20 ja mies 33. Seurustelu oltiin 2v. ja vajaa 9kk kun kihlauduttiin :)

Minä olin 22 ja mies 26, nyt ollaan oltu vähän yli vuosi kihloissa ja kovasti häitä suunnitellaan toukokuulle :)

Kihlaijaisia juhlittiin minun ollessani 21v ja sulhoni 23v. Voi että miten aika rientääkään..tästäkin jo 6 vuotta.. :-X