Guest Tyllerö

Bändiä Joensuun lähettyviltä

19 viestiä aiheessa

Heipsan! Hakusessa olisi siis laulajaa/bändiä ensi kesänä pidettäviin häihin. Häät ovat Joensuussa. Olisiko teillä suositella jotain bändiä ja minkä hintainen kyseinen esiintyjä mahtaa olla? Itsellä ei ole mitään tietoa mikä mahtaisi olla hyvä ja suht edullinen...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niin ja käy myös DJ , jos on jollain tiedossa hyvää sellaista joka soittaisi musiikkia laidasta laitaan. Elikkäs valssista ja humpista sitten myös vähän popimpaa ja rokimpaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee tää (kopkop, en ole saanut näin lauantai-iltana esittämääni varaukseen vielä vahvistusta). Kurkkaahan sivut www.supercoverband.com

Ainakin todella ammattitaitoiselta ja joustavilta ja toiveet huomioon ottavilta kuulostavia vastauksia sain kun tänään kyselin. Ja voin kertoa että niitä toiveita oli...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nämä tyypit ovat jo monissa häissä ja muissa tilaisuuksissa käyneet, joko kahdestaan tai sitten isommalla kokoonpanolla. Monipuolinen valikoima ja joustoakin varmasti löytyy. Niin ja esiintyvät silloin tällöin julkisestikin pikku keikoilla, joten on mahdollisuus käydä etukäteen vilkaisemassa, miellyttääkö meininki :)

http://raskrask.com/jukebox.php

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Päivitetäänpä sen verran mitä kokemuksia tullut aiheesta, kun ei hirmuisesti tunnu tietoa olevan netissä. Kesällä olin häissä, joissa soitti Groovinmovin ja hyvän tunnelman saivat aikaan. Tietääkseni kaikki meni ihan sovitusti eikä mitään ikäviä yllätyksiä tullut bändin puolelta. Harmi kun omissa häissä sen verran samat vieraat että pitänee joku toinen bändi kekkaista.

Muokattu: , käyttäjä: Ciraf

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Komppaan Cirafia!

 

Bilebändi GroovinMovin soitti lauantaisissa häissämme, ja voimme todellakin suositella kyseistä kokoonpanoa täydestä sydämestämme!

 

Bändi soitti sekä päivällä siviilivihkimisessämme akustisesti että illalla hääjuhlassamme. Kaikki sujui yli odotusten. Vihkimisessämme he soittivat pari meidän toivomaa kipaletta, ja myös häätanssikappale oli meidän oma toivomus. Bändin solisti on todella upeaääninen ja taitava Taru Ratilainen. Hääjuhlassa he soittivat 3 x 45 minuuttia pääasiassa tanssipoppia. Bändi sai hääväkemme tanssilattialle vieraan iästä riippumatta. SUOSITTELEN!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joensuusta taitaa olla sellainen kuin Suklaamunat. Olin kaasona häissä, joissa soittivat ja meno oli huikea.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joensuun seudulta bändiä etsiville voin suositella Cover House Fivea. Itse valitsimme sekä suomalaista iskelmää vanhempia vieraita varten, sekä uudempaa suomalaista ja ulkomaista pop/rock -musaa. Tunnelma oli katossa. Laulajalla on oikein kaunis ääni. Kaikki järjestelyt/suunnittelut sujuivat sähköpostilla nopeasti ja kätevästi. Valitsimme laajasta valikoimasta kahden setin verran biisejä, sekä kolme omavalintaista kappaletta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minua myös kiinnostaa bändien hinnat? Otin yhteyttä Suklaamuniin.. paljon kehuja olen kuullut :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee Suklaamunat. Hinta oli päälle tonnin, en nyt tarkalleen muista kuinka paljon, mutta alle 1500.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee Suklaamunat. Hinta oli päälle tonnin, en nyt tarkalleen muista kuinka paljon, mutta alle 1500.

 

Suklaamunat maksaa meille 900€. Soittavat 3x 45min setit..

Tulisko iiinez teille päälle vielä jotain matkakustannuksia vai miksiköhän hinta on niin paljon enempi.. Omitusta!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Samansuuntaiset setit, meillä vaan tulee matkakustannuksia reilu sata kilometriä kumpaankin suuntaan. Onhan toi ero kyllä silti melkoinen. Tarkistin, niin meidän hinta on 1300.

En tiedä vaikuttiko se, että tiesivät mun haluavan juuri heidät.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Bilebändi Cube on Joensuusta. Ei tarvitse pettyä, mahtava meno mitä keikkoja oon nähnyt.

Osittain samoista tyypeistä koostuva Secondhandband soitti ihan mahtavan hääkeikan! Jossain vaiheessa koko juhlaväki oli tanssilattialla joraamassa, tyyliin nutturat auki ja kengät nurkkaan ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mitenhän mahtaa olla tuon Cover House Fiven hinta?

Muokattu: , käyttäjä: merikotka

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä häissä soitti bilebändi No Problem ja voin suositella! Upea laulaja ja taitavat soittajat saivat vieraat viihtymään tanssilattialla koko illan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä myös hääbändi hakusessa, olisko ajantasaista tietoa Joensuussa keikkailevista menevistä bändeistä? Suklaamunia jo kysyttiin mut olivat varattuina :D Myös hintatietoutta kaipailen jos tiedossa on keikkakustsnnuksia...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joensuun seudulta oli kyllä haaste löytää bändiä, kun ne jotka netistä löydettiin, olivat pitkälti varattuja. Lopulta saatiin Marika & Stackers, jonka esiintyminen innosti tanssilattialle, kokemus näkyi ja kuulosti hyvältä. Ei ollut esiintyminen hinnallakaan pilattu (taisi olla n.1000e). Iso miinus tosin siitä, että sähköposteihin vastattiin erittäin pitkällä viiveellä. Lisäksi he lupasivat järjestää settien väleihin taustamusiikkia tallenteelta, mutta se jäi uupumaan ja odoteltiin seuraavaa settiä "hiljaisuudessa". Ei saatu korvausta eikä selitystä asiaan. Muuten hoiti asiansa hyvin.

Muokattu: , käyttäjä: immppu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Bilebändi Cube on Joensuusta. Ei tarvitse pettyä, mahtava meno mitä keikkoja oon nähnyt.

Just viikonloppuna sattui olemaan Cube keikalla kun oltiin viettämässä mun polttareita ja oli kyllä mahtava meininki! Voisin kuvitella, että hääbändinäkin olisi täysi kymppi. Hinnoista en sitten osaa sanoa tai kuinka varattuja ovat, mutta varmasti saa ainakin rahalleen vastinetta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään