Miltchu

Uusi kaaso ilmoittautuu II

139 viestiä aiheessa

Täällä myös uusi kaaso. Pikkusiskoni menee heinäkuussa 2009 naimisiin.

Olen valmis ottamaan paljon vastuuta ja organisoimaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuli kirje kotiin missä ystäväni minua kaasoksi pyysi. Onneksi istuin koska en ikinä olisi odottanut =D

Ihan ekaa kertaa näissä hommissa. kerran elämäni aikana häissä käyny eli olen ihan ulapalla.

Mut kai tää tästä menee =D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaaso se olen minäkin, ja häät 2.8.2008. Mutta morsian on ollut kyllä aika aktiivinen että minulle on jäänyt oikeastaan hääohjelma sekä polttarit..

Olin kyllä iloinen kun ystäväni minua pyysi tehtävään viime kesänä..

Ihanat häät varmasti tulossa vaikka porukka on aikas pieni (vajaa 40 henk.).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tää on kanssa kaaso ensimmäistä kertaa ja ihan ulalla vielä kaikesta. Ja rehellisesti sanottuna olin todella yllättynyt pyynnöstä, uskoin kovasti että jonkun muun morsian pyytää kaasokseen.

Onneksi on vielä melkein vuosi aikaa ennen H-hetkeä selvittää mitä kaikkea kaason tehtäviin kuuluu. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uunituore kaaso täällä huiskuttaa \o/

Hirveesti ideaa ja intoa puhkuen, voisin kuvitella että vielä kuitenkin hymy hyytyy :D

Morsioni on ihana hyvä ystäväni ja olin otettu pyynnöstä. Häitä tanssitaan kesäkuussa 2009.

Edit. niin mistähän tohon kaaso-ryhmään pääsee? En oikeen osannu,josko joku auttaa :P

Muokattu: , käyttäjä: mannika

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

jatkan vielä ku en ole ilmeisesti lukutaitoinen kun tuossa yläpuolellahan siitä just sanotaan :/

mutta mä en sitten pääse kaaso-ryhmään kun mun morsian ei ole täällää ja vahvasti epäilen et ei sitä kiinnosta :/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälläkin uusi kaaso=) ensi heinäkuussa vihitään rakas pikkusisko, joka uskoi kaason paikan minulle <3

Muokattu: , käyttäjä: stareyes82

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myös uusi kaaso. Toimin ystävättäreni kaasona ja ensikertalainen näin vastuunalaisessa tehtävässä. Häät oli suunniteltu tälle vuodelle mutta tuli vuoden lykkäys työn ym. takia joten jää vielä aikaa suunnitella ja toteuttaa muistorikkaat häät.

Muokattu: , käyttäjä: Serva

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täältä myös uusi kaaso ilmoittautuu :) Hyvä ystävättäreni menee naimisiin 14.9.2009. Kaasona olo on minulle ihan uutta, mutta eiköhän siitä kunnialla selvitä. :grin:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin ilmottaudun! Ensi kesänä pääsen kaasoilemaan elämäni ekaa kertaa ja vielä Kyproksella! Jei!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen elämäni ensimmäistä kertaa kaasona, tulevana kesänä. Ihanalle siskolleni :P Ideoita on jo, ja lisää ideoidaan toisen kaason kanssa, kunhan päästään samaan kaupunkiin :D Be afraid my sister.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myös "kahden viikon ikäinen" kaaso. Pitkäaikaisin kaverini menee naimisiin 23.5 ens vuonna, ja nyt jo on aika paljon hoideltu asioita. Puvun haki tänään (kokeilemassa käytiin muutaman kerran, mutta tänään alkoi liikkeessä alennusmyynnit, niin haki vasta tänään), paikka on varattu, catering varattu alustavasti ja tänään meinataan tehdä koeversioita kutsukorteista. Myös tehtävien jaosta on jo keskusteltu. Oon itse ollut häissä viimeks varmaan joskus 10 vuotta sitten, joten ei sitten minkäänlaista mielikuvaa ole juuri mistään. Mutta kyllä oon ilonen kaverin puolesta ja ihanaa kun saa osallistua toisten juhlaan näinkin läheltä! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

täälläkin yksi uusi kaaso. o/ isosisko menee naimisiin lokakuun 11. päivä ja olen toinen kaasoista. :) oon jo ihan onnessani sen puolesta. polttaritkin on viittävaille valmiiksi suunniteltu. niitä odotellessa ! ensimmäistä kertaa kaasona, oon kyllä tosi ilonen kun pyyti mut, tosin onhan meillä sisaruksistamme parhaat välit ollut aina. jännittää ! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä yksi kaaso lisää. Kaason hommat ovat tuttuja ennestään, mutta naikkarointi on täysin uutta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kas kas, tällainenkin aihe täällä. Muutaman viestin heitin jo muihin aiheisiin mutta esittäydyn nyt vielä. Kaasoksi olen lupautunut kahdelle ystävälle jo aikapäiviä sitten (häät joulukuussa ja helmikuussa) mutta vasta nyt viikonloppuna toinen morsioista esitteli tämän vallan viehättävän foorumin minulle. Molemmat morsiamet seikkailevat täällä ja nyt siis minäkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eilen kolahti laatikosta kutsu häihin, jotka ovat jo 24.10. 08. Tänään sitten päädyttiin että olen erään sortin puhenainen juhlissa (kaasoa sanana ei voida käyttää eittei toinen ystävä suutu).

Ensimmäistä kertaa kaasona! Kamala stressi, kun aikaakin jäi näin vähän. Onneksi olen ollut pikkuisesta asti häähullu, nyt ei tarvi kun selata muistiinpanoja ja varmistaa että onhan morsian tullut ajatelleeksi kaikkia tarpeellisia asioita.

Tulee varmasti kiireinen yhdeksän päivää ennen hääjuhlaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ilmoittaudunkin sitten saman päivänä tulevaksi morsiammeksi ja kaasoksi. parhaan ystävän häät olis melkolailla kuukautta ennen omia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

täälläkin kaaso ilmoittautuu! rakkaalle serkulleni olen ensi kesänä kaasona ja nyt jo hiukan meinaa jänskättää. :) ja ohjelmaa ym on jo tullut hiukan mietiskeltyäkin

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uusi kaaso ilmoittautuu. Tai siis en ole varsinaisesti kaaso vaan muiden siskojeni kanssa avustajana siskolleni. Häitä vietetään heinäkuussa Kuopiossa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jälleen yksi kaaso ilmoittautuu. :girl_sigh:

Kaasoilen siskolleni ja häät ovat vasta vuonna 2010, mutta kaiken kivan suunnittelu on jo käynnissä. :give_heart:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myöskin kaaso ja parhaan ystäväni häät ovat heinäkuussa 2009. kyllä on jo kaikenlaista suunniteltu ja toteutettu jo.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myös uusi kaaso, ensimmäistä kertaa olen kaasona :) Häät ovat noin vuoden päästä, joulukuussa 2009.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uusi kaaso ilmoittautuu myös. Ensimmäistä kertaa tällaisissa tehävissä.

Aiemmin tullut vaan tehtyä kuvaus-keikkoja ja yleisiä "morsiammen-rauhotteluja" :girl_wink: Vähän jännittää, mutta varmaan morsianta vieä enemmän!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään