Maikki84

Kuka / ketkä kaasona? II

526 viestiä aiheessa

Minulle tulee vain yksi kaaso, hän on rakas ystäväni viime vuosien ajalta. Olen toiminut hänen kaasonaan muutama vuosi sitten ja olen hänen lapsena kummitäti. Hän tuntee minut tällä hetkellä ystävistäni parhaiten ja tietää mitä tahdon. En halua rasittaa häntä suotta suurella määrällä askarteluita ym. vaan ennemminkin tarvitsen häntä tueksi suurena päivänä ja jakamaan kokemuksen kanssani. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla on kaksi kaasoa, paras ystäväni kymmenen vuoden ajalta ja hyvä ystäväni, joka on sattumoisin myös miehen veljen vaimo. Tai, no, sattumoisin ja sattumoisin, hänhän se meidät esittelikin ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen päättänyt että aijon pyytää pikkusiskoani kaasoksi. Selkeä valinta siinä mielessä että siskoni on rempseä, reipas, humoristinen ja mikä kaikkein tärkeintä : siskolta saa aina suoran vastauksen mitä tahansa kysyykään. Ystävät saattavat joskus kainostella vastausten kanssa - tai ainakin omani mutta sisko kyllä läväyttää suoraan jos joku mekko ei sovi, tai kampaus näyttää kamalalta. Siskolle uskaltaa puhua ja hän uskaltaa myös arvostella :) 

 

Mietin vielä pyydänkö yhtä hyvää ystävääni, mutta toisaalta luulen että pikkusisko riittää ihan hyvin.  :blush:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla on kaksi kaasoa, molemmat rakkaita ystäviäni. Sovimme jo ala- ja yläasteella, että olemme sitten aikanaan toistemme kaasoja :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla kaasoina paras ystäväni sekä pikkusiskoni ❤️ Molemmat innoissaan tehtävän ottivat vastaan ja teistä varmasti saan niin paljon apua kuin vain haluan pyytää

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yhden kaason tai bestmanin sijaan lähden kokoamaan kavereista vähän laajempaa häätiimiä. En usko että tarvii kenellekään asettaa sen suuerempia velvollisuuksia, riittää että aina silloin tällöin joku tulee mukaan häämessuille jne  :girl_cleanglasses: Toki pitää vielä pohtia kuka saa kunnian tarjota rohkaisuryypyt vihkimistä varten 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on kaasona paras kaverini, ja isosiskoa pidän lisäksi semmosena neuvonantajana ja henkisenä tukena.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Paras ystävä, tunnettu lähestulkoon koko ikä :) oli ihan selvä valinta eikä tarvinnu miettiä :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla kaasona paras ystäväni ja samalla serkkuni sekä miehen sisko. Yksi kaaso jäi pois tehtävistään, oli kova paikka koska oli parhaita ystäviäni ollut jo pitkään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on kaasona mun pikkusisko, jonka tiedän pitävän koko päivän kasassa ja sitten on myös hyvä kaverini, jonka kanssa ollaan tunnettu vain pari vuotta, mutta tiedän hänen olevan myös hyvin täsmällinen :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pitkäaikaisin ystävä ja serkku ovat kaasoina. Mulla on näiden lisäksi vielä läjä muitakin ystäviä, mutta ollaan jotenkin niin samoista piireistä, että näiden valinta ei voi aiheuttaa kenessäkään pahaa verta. Toki valinta olisi muutenkin osunut näihin kahteen ihan muistakin syistä. Ystävä tuntee mut läpikotaisin ja meillä on jonkinasteinen sisaruus ja ollaan sellainen paketti. Serkun kanssa ollaan viime vuosina lähennytty ihan eri tavalla kuin aiemmin ja toki serkku on nähnyt mun koko matkan. Mielettömiä mimmejä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Isosiskon olisin halunnut mutta hän ilmoitti suoraan että hän ei ole kaasoni.   (Olin hänen häissä kaasona) 

Ja sitten lapsuudenystävää en halunnut varsinaiseksi kaasoksi vaan vieraaksi mutta jos haluaa jotain tehdä niin toki saa.

Joten kaasona on sitten ns.pikkusiskoni.  ystävä jonka tuntenut pari vuotta mutta kaikki osuu niin yhteen meillä ja tuntuu että oltaisiin tunnettu aina. Ja kun on nuorempi kuin minä niin siitä kutsumus ns.pikkusisko.

 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pitkäaikaisin ystäväni on kaasoni ja siskoni myös. Muitakin mahdollisuuksia olisi ollut, mutta kaksi kaasoa riittänee minulle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Halusin vain yhden kaason, eikä sen valitseminen ollut vaikeaa. Olen tuntenut hänet seitsemän vuoden ajan ja näihin vuosiin mahtuu monia ikimuistoisia hetkiä. Lisäksi kaasoni on ollut todistamassa minun ja sulhon välistä rakkaustarinaa ensitapaamisesta lähtien. Hän on ollut ensimmäinen, kelle olen raportoinut suhteen merkkipaaluista: ensitreffeistä, ensisuudelmasta ja kosinnasta. Siksi onkin loogista, että hän on myös maistraatissa todistamassa vihkimistä. :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miehellä bestmanit veli, läheinen miespuolinen ja läheinen naispuolinen ystävä. Mulla kaksi miespuolista ja kaksi naispuolista kaveria, kaikki opiskeluajoilta elämään mukaan tarttuneet mutta kahdesta eri yhteydestä. Tulee olemaan hauskaa kun nämä neljä tekevät yhteistyötä, koska molemmat kaksikot tuntevat toisensa mutta eivät toista kaksikkoa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

molemmat siskot ja pitkäaikaisin ystäväni, jonka olen tuntenut ihan vauvasta saakka. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaasona toimii paras ystäväni vuosien takaa, en edes ajatellut muita vaihtoehtoja. Osaltaan toivoisin toista kaasoa, mutta riittävän hyviä vaihtoehtoja tähän tehtävään tuskin löytyy. :ph34r:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nuoruusvuosien bestis oli ainoa vaihtoehtoni. Muistaakseni en suoranaisesti häntä edes pyytänyt hommaan, hän vain halusi ruveta jotain polttareita ja sen sellaista järkkäilemään. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaasoina/kaasona ja morsiusneitoina on mulla 4 ihmistä. Ajattelin että onko liikaa mutta en osannut jättää heistä ketään pois ja yllättäen kaikki suostuivat.

Pikkusiskoni, sitten serkku joka on mulle ollut lapsesta asti kuin sisko, sitten kaksi parasta ystävääni joista varsinkin toinen on ihan sielunsisko :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Se perinteinen: parhaan ystävän kanssa luvattiin toisillemme lapsina, että ollaan sitten toinen toistemme kaasot.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään