Alkon juhlajuomapalvelu


Miukumauku75

Recommended Posts

Vinkki pääkaupunkiseutulaisille: Arkkadian Alkosta voi varata ajan juhlajuomapalveluun. Neuvovat mm. tarvittavista juomamäärissä ja antavat vaihtoehtoja. Pyysivät menun ja halutut hintaluokat etukäteen aikaa varattaessa ja antoivat sitten vaihtoehtoja esim. viineistä. Jos haluaa ottaa varman päälle, kannattaa juhlajuomapalvelussa käydä sen verran etukäteen, että ehtii itse maistamaan paria vaihtoehtoa ennen päätöksen tekoa. Juomat sai tilattua mihin tahansa Alkoon (meillä häät pohjanmaalla). Mielestäni hyvä palvelu (ja maksuton), mutta ei taida olla kovin laajasti tiedossa. Ja tosiaan ainakin tällä hetkellä tarjolla vain lippulaivassa... Alkon sivulta löytyi muistaakseni lisätietoja.

Link to comment
Share on other sites

Suosittelevat viinejä ihan siitä hintaluokasta, kun itse haluat. Ja vaihtoehtoja löytyy varmasti niin paljon, kun itse jaksaa kysellä eli selvästi oli katsottuna muutama ykkösvaihtoehto, mutta kun kyselimme lisää, löytyi lisää vaihtoehtoja esim. eri maasta. Eli varausta tehdessä kysyivät, minkä hintaluokan viinejä etsitään (samalla pyysivät menun jo etukäteen). Samoin kyselivät, onko meillä jotain suosikkeja esim. maiden tai rypäleiden suhteen tai halutaanko alkumaljaksi ihan kuivaa vai makeampaa kuohuviiniä. Meillä oli esim. eri hintaluokat ruokaviineille (7-8 €) ja alkumaljalle (max 10 €). Samalla katsottiin myös avecit kahville ja apua olisi saanut myös esim. booliainesten tai minkä tahansa juomatarjoiluun liittyvän kanssa. Asiakaspalvelijalta irtosi meille runsaasti aikaa ainakin tuolloin eli kovin käytetty palvelu ei ilmeisesti ole kyseessä (ainoastaan jollain viinimessuilla olen tainut mainoksenkin nähdä).

Ja se tosiaan teki mielestäni palvelusta hyvän, että sillä ei ollut hintaa. Alko antaa yleisestikin hyvää palvelua siihen nähden, että kyseessä on kartelli. Vaikka onhan Tallinnan rantamyymälät toisaalta ainakin jonkinlainen kilpailija Alkolle...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...