Jump to content
Naimisiin.info

Hyrylän torppa (Tuusula)


Guest Vieras_Bride_*

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tässä joitakin lupaamiani kuvia. Kännykästä kuvien siirto ei jostain syystä nyt onnistunut, pitää antaa miehen tehtäväksi illalla. :girl_haha:

Itselle oli tilan pienuus yllätys, en usko, että yli 130 henkeä tuonne saisi kovinkaan hyvin (=ilman tunkemista).

ETHÄN KOPIOI MINNEKÄÄN MUUALLE NÄITÄ OTTAMIANI KUVIA!

Tämä kuva otettu lavalta saliin päin:

CopyofIMG_1820.jpg

Ja tässä salista lavallepäin:

CopyofIMG_1821.jpg

Ja siitä sitten panoraamana koko ajan vasemmalle kääntäen:

CopyofIMG_1822.jpg

CopyofIMG_1823.jpg

CopyofIMG_1824.jpg

CopyofIMG_1825.jpg

Tässä vaiheessa loppui oikean kameran akku, eli lisään kuvia kun saan tuosta kännykästä ulos..

Link to comment
Share on other sites

Ja sen verran vielä, että tuolla oli talon omia kirkkaita tuikkukippoja todella paljon eli ei tartte ostella omia jos ei halua.. Kipot eivät ole kaikki samanlaisia, jos se haittaa niin sitten voi tietty ostaa omat jos haluaa.. Itse olen kovin innoissani, paikka oli ihana ja todellakin juuri oikea paikka meidän häillemme.

ja aulassa on iso akvaario, ihana (me ollaan miehen kanssa akvaristeja)!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Meillä oli tilassa vihkiminen (ilman mikkiä) ja kuului hyvin. Samoin juhlassa 3 puhetta ilman mikkiä, ja ihan hyvin kuului kunhan kilisteltiin lasiin ensin ja saatiin porukka hiljaisiksi..

Kunhan saan kuvia paikasta juhlatamineissa kuvaajalta, niin laittelen sitten tänne. Meillä ei koristuksena ollut kun talon pöytäliinat, omat kukka-asetelmat (vaasissa yksi gerbera ja jotain vihreätä) sekä talon omat tuikkukipot, joissa tuikut.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Lisää kuvia:

Ulkokuva. Meillä oli suurin piirtein ton verran lunta omissa häissä ja tykättiin tuosta "pimeästä" eikä laitettu mitään lisää (ulkotulia tmv.).

torppa_talvi.jpg

Kuva "aulasta", otettuna juhlatilan pariovilta ulko-oven ja vessojen suuntaan.

torpan_aula2.jpg

Kuva keittiöstä. Kuvaajan selän takana akvaario.

torpan_keittio.jpg

Vaatetelineet (pääovesta kun tullaan sisään, niin heti oikealla)

torpan_naulakot.jpg

Vaatetelineistä oikealla vessat..

torppa_vessat.jpg

Yksi vessa sisältä (suurin vessoista oli se viimeisin, siellä käytiin kaason kera pari kertaa)

torpan_wc.jpg

Tällainen vähän hienompi pöytä olisi ollut morsiusparille, mutta me istuttiin pitkässä pöydässä vanhempiemme ja sisarustemme kanssa.

morsiusparin_poyta.jpg

Kun saan sähköiset versiot kuvistamme kuvaajalta, voin laittaa sitten juhlakuviakin..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hei,

olisiko mahdollista, että laittaisit mulle vaikka privana muutaman kuvan siitä miten teidän pöydät oli järkätty? Tai kertoisit edes sanallisesti...

Mietin, että voiko laittaa pöydät 2rinnakkain lavan suuntaisesti ja molemmille puolille? Miten teillä oli? Vaiko pitkittäin, siten että kolme riviä ja pääty lavaan? Ei olla päästy käymään "virallisesti" ja siksi vaikeaa suunnitella.

Olen ikuisesti kiitollinen jos jaksat vastata..... sp on [email protected] jos uskallat laittaa kuvan tai pari....

Tuive

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Millainen piha/puutarha tuolla Hyrylän torpassa on? meneekö pyörä-ja/tai autoteitä ihan vieressä? onko puita tai pensaita ympärillä vähän antamassa näkösuojaa? Tämmöisiä kyselen, kun etsitään hääpaikkaa, jossa olisi mahdollisuus ulkona vihkimiselle...

Tietenkin sitä voisi hypätä auton rattiin ja lähtä katsastamaan itse, mutta laiska ja malttamaton kun olen samaan aikaan niin parempi ensin kysyä :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Olisikos kellään tarjolla tuoreempia tietoja paikasta? Miten olette koristellee, asetelleet pöydät jne. Kaikki tieto tervetullutta! Nythän Torpalla on keittiötä remontoitu ja jonkinmoista laajennusta tehty lavan taakse. Vaikutti kivalta paikalta ja luultavasti valikoituu sijaintista puolesta meille hääpaikaksi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...