Suudelman kestävä huulipuna/kiilto?


silmut

Recommended Posts

gosh se nyt iha ykkönen melko edullinen oisko ollu alle 20e huulipuna ja rasva elikkä toimii niin että otat sen värisen kun haluat(huulipun) ja sitten siihen tulee huulivoide samaan tai erihintaan. ja ainoa mitä pitää jossain vaihees lisää niin rasva koska punaa et saa ilman jotain ainetta pois johon suosittelen lumenen tuotteita sokoksessa osataan ainakin neuvoo!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
^ samaa suosittelen kuin Morrekin.

Mulla pysyy huulipunat yleensä n. 5 min. vaikka tekisin miten perusteelliset pohjustukset tahansa,

tämä on pysynyt joskus jopa yön yli! (On joskus päässyt nimittäin väsy yllättämään...)

Samoin! Pitää olla vain hyvin kosteutetut huulet, ettei pakene "ryppyihin" se väri.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Minun mielestäni nuo Max Factorin kestopunat olivat inhoja ja kökkööntyivät ja halkeilivat. Usko hävisi kyseisiä tuotteita kohtaan lähes täysin...

Kunnes testasin MAC:in kyseisen tuotteen. Ei halkeile ja pysyy...ja pysyy vieläkin. Bonarina vielä se että kiillettä saa ostettua erikseen lisää. Kiiltoja on myös kahta eri sorttia, ihan normikiiltoa ja sitten sellaista jossa on pikkuisen verran kimallusta mukana.

Tummiakin sävyjä löytyy tosi hyvin. Stockalta keskustasta ainakin saa, en tiedä saako muualta. Netistä tilaten varmasti ainakin. Ja käsittääkseni Stocka myös mielellään toimitaa tavaroita tavarataloihinsa ihan ympäri suomen. Ihan viiden tähtösen tuote, ja ainakin minun huulillani hääpäivänäkin.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

^ Vastaan itselleni, että löysin Mabellineltä myös tällaisen väri+kiilto -yhdistelmän juurikin vaaleaa helmiäistä. Hyvin on väri pysynyt, kerran lisäsin päivällä kiiltoa, mutta on kestänyt syömiset ja pussailut miehen kanssa :). Tuntuu tosi kevyeltä, mutta jouduin yllättymään, että se ihan oikeasti on kestänyt koko päivän :).

Ajattelin rinnalla testata jonkin Max factoryn vastaavan vaalean sävyn ja valita paremman hääpäiväksi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mulla oli häissä Youngbloodin mineraalihuulipuna, helmiäisen vaaleanpunainen sävy (ihastuin väriin ja kestoon ja mukavan pehmeään tunteeseen jo koemeikissä ja ostin punan omakseni varsinaisen häämeikin yhteydessä) - eikä tarvinnut 7.45-23.00 lisätä kuin kaksi kertaa (syömisen jälkeen ja sitten joskus illan aikana).

Link to comment
Share on other sites

Tuosta Max Factorystä vielä...

Itselläni oli viime kesänä ystäväni häissä tätä lipfinityä tummanpunaisena ja se ei kyllä pysynyt mitään ja vielä inhottavasti irtosi "köntteinä" jotka sitten joutuivat suuhun JA tarttuivat hampaisiin. Jouduin ruokailun jälkeen hinkkaamaan vessapaperilla loput punat pois.

Aikaisemmin olen käyttänyt vaaleampia sävyjä jotka ovat pysyneet hyvin, eikä tätä klönttiintymistä ole tapahtunut... Tiedä sitten mikä oli juuri tässä punaisessa vikana..? Jos tykkää ns. kevyemmästä punasta niin en suosittele Lipfinityä, se on tosi jämäkkää tavaraa ja siten kyllä ainakin mulla "tuntuu" huulissa koko ajan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest hilda siviä

Luulen, että mulle tulee MACin puna ja siihen läpinäkyvä kiilto päälle. Silloin ei haittaa vaikka kiilto pikkuisen sulhasen huuliin tarttuisikin :girl_haha: Itse olen ainakin MACin meikit toimiviksi todennut ja ne haluan häihin myös ellei meikkaajalla ole jotain vielä parempaa ideaa.

Link to comment
Share on other sites

^ samaa suosittelen kuin Morrekin.

Mulla pysyy huulipunat yleensä n. 5 min. vaikka tekisin miten perusteelliset pohjustukset tahansa,

tämä on pysynyt joskus jopa yön yli! (On joskus päässyt nimittäin väsy yllättämään...)

Samoin! Pitää olla vain hyvin kosteutetut huulet, ettei pakene "ryppyihin" se väri.

onko tää helmiäishohtoista?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 8 months later...
  • 1 year later...
Guest morsian2011

Haussa olisi kestävä huulikiilto hääpäiväksi. Sulhanen (enkä minäkään) ei tykkää tahmakiilloista, enkä halua että alttarilta lähdettäessä sulhasen huuletkin kiiltää :) lisävaikeutta tuo se, että silmämeikki tulee olemaan aika vahva, joten tarvitsisin mahdollisimman hillityn tai kokonaan värittömän sävyn. Olisiko kellään vinkkejä? Tai onko enää myynnissä kiiltoja, jotka ovat puikkomuodossa? Tietenkin hyvä makukin on plussaa :) Joskus 10 vuotta sitten Diorilla oli väritön kiilto huulipunakotelon näköisessä paketissa, mutta ainakaan sitä ei ole enää.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...