Jump to content
Naimisiin.info

Suudelman kestävä huulipuna/kiilto?


silmut

Recommended Posts

Etsin mahdollisimman luonnollista ja tahraamatonta huulikiiltoa hääpäiväksi. En haluaisi sitä koko ajan olla myöskään lisäilemässä. Onko uusia vinkkejä kellään? Käytän huulimeikkejä vain harvoin, joten olisi mukava jos hinta olisi myös edullinen (en välttämättä haluaisi pistää monia kymppejä Dioriin tai Lancômeen tms... :) 

Link to comment
Share on other sites

No, ei ole kovin uusi vinkki, mutta ehkä jonkin vanhan vahvistuksena menee, sillä minulla on Max Factorin - ei kylläkään ihan eilen ostettu - lipfinity, joka huulillani olen kyllä herännyt pari kertaa vielä juhlien jälkeenkin. Aamulla on hassu näky, kun katsoo itseään peilistä ja huomaa, että kah, vielä on huulipunat paikallaan :girl_haha: tuo ei ole kovin kallista, saa viiteentoista euroon ja edullisemminkin. Kannattaa toki testata itselle ennen juhlia, ja muistaa huulten kosteutus jo pitkään ennen häitä.

Muokattu: , käyttäjä: Carnation_
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mulla oli häissäni kirkkaanpunaiset huulet, ja punan oli ehdottomasti oltava sellainen, ettei se tahri sulhon naamaa. Käytössä oli Make Up For Everin Aqua Rouge joka todellakin toimi! Vieraatkin tulivat kyselemään että mikä tuo puna on kun ei yhtään jäänyt sulhasen naamaan vaikka pussailitte :Dhttp://www.makeupforever.com/products/aqua-rouge.html

 

Tämä on kestävämpi kuin Max Factorin Lipfinity, se minulla ainakin murustui ikävästi irti.

Link to comment
Share on other sites

Itse liputan Max Factorin Lipfinityn puoleen, jos kestävää haluan. Sen poistaminen kun on hankalaa aineillakin. Pelkkänä huulipunana en sitä osaa käyttää, kun se jättää niin ikävän kuivan tunteen, mutta väritön huulikiilto tai joku muu rasva pelastaa. Murustumista, juonteisiin pakkautumista tms. en ole itselläni huomannut.

 

Mutta, kanssasisaret, osaatteko suositella punaa tai kiiltoa, jos tavoitteena on allaolevan kuvan sävyiset huulet? Kaikki heleän vaaleanpunaiset mitä olen kokeillut saavat aikaan johannatukiais-efektin, eikä se ole missään määrin toivottavaa.

 

luwpd.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mun testauksessa kestävin on aina ollut YSL ja siellä huuliLAKKA nimellä oleva puna. ja kestävyyden määrittää oikeastaan se levitystapa eli just siveltimellä ohuina kerroksina lisääminen. Mulla on kestänyt toi 24h aivan hyvin - juomat ja pusut ja syömiset.

 

FRU: toi ei ole vaaleanpunainen, testaa marjasävyjä. oikeastaan se sun oma huulenväri kuultaa läpi sen verran tosta, että testaamalla selviää. 

Muokattu: , käyttäjä: goldilocks
Link to comment
Share on other sites

Etsin mahdollisimman luonnollista ja tahraamatonta huulikiiltoa hääpäiväksi. En haluaisi sitä koko ajan olla myöskään lisäilemässä. Onko uusia vinkkejä kellään? Käytän huulimeikkejä vain harvoin, joten olisi mukava jos hinta olisi myös edullinen (en välttämättä haluaisi pistää monia kymppejä Dioriin tai Lancômeen tms... :)

 

huh, aika mahdoton toive. kiillot ei vaan pysy ja niitä oon testannut kyllä kymmeniä erilaisia. aina saa olla lisäämässä. ja kyllä tahraa myös :) mullakin paras oli se lancomen klassikko juicy tubes.

 

mutta mitä jos hankit vaan kevyen kiiltopunan ja laitat sitä siveltimellä? sata kertaa parempi ratkaisu.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Tämä suudelmankestävyys on hakusissa minullakin! Huulikiiltoja on tullut kokeiltua elämän varrella monenlaisia, mutta vielä en ole löytänyt yhtäkään, joka ei tahrisi miestä.. Vähän ikävän näköistä, jos alttarilta poistuttaessa sulhon huulet on tahriintuneet kiillosta. Huulipunia en jotenkin osaa käyttää, nudenvärisillä huulet näyttää siskonmakkaroilta ja kirkkaampia vasta vierastankin.. Olisikohan sävytetty huulirasva hyvä idea?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Itse liputan normaalissa käytössäkin Goshin Lip marker huulitussin puolesta. http://www.sokos.fi/fi/sokos/gosh-long-lasting-lip-marker-huulivari-3-ml

Äärettömän helppo käyttää, kestää pitkään, ei vaadi mitään päällilakkoja ja mikä tärkeintä ei tahraa hampaita eikä sukkotettavaa vastapuolta.

Jotkin punat kuivattavat huulia, mutta tämän kanssa en ole kokenut samaa ongelmaa. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...