Hyviä pitopalveluita PK-SEUTU


puten

Recommended Posts

  • 3 years later...

Meillä on suunnitelmissa rakentaa hääpaikan pihalle teltta, jonka yhteydessä olisi grilli/bbq -tyyppinen buffa. Onko kellään kokemuksia sellaisesta? Lähetin muutaman tarjouspyynnön eri pitopalveluihin, mutta parista ei ole kuulunut mitään, ja kolme vastasi että ei onnistu. Jos kokemuksia tuollaisia tekevistä pitopalveluista löytyy, niin kuulisin mielelläni suosituksia.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Meillä oli pitopalveluna Annin juhlapalvelu. Oli ihan hyvää ruokaa, vieraat ainakin kehuivat. Kakkuna oli kolmen suklaan kakku (sulhasen valkkaama) joka oli ihan suussa sulavaa (moussekakku). Palvelu oli hyvää, ei oikeastaan yhtään valittamisen sanaa. Hintakin oli edullisimmasta päästä, ja kaikki sälä kuului hintaan, mm. pöytäliinat, astiasto, servetit...

(Paitsi, huomasin nyt puoli vuotta myöhemmin, kuvia kun katselin, että meillä on vaaleanpunaiset kahviservetit, vaikka teemavärinä oli oranssi :girl_impossible: Eipä siis paljon haitannut kun kukaan ei ollut huomannut, edes minä :girl_haha: )

Eli siis Annin juhlapalvelu, helsingistä.

Link to comment
Share on other sites

^ oletteko maistelleet niitä? me ostettiin muutamia kakkuja sieltä synttäreille että saadaan maistella. ja käytiin hääkakkumaistiaisissa. eivät ollu kovin ihmeellisiä - hyviä tietenkin - mutta enemmän maistui jälkkäreiltä nuo.. se kolmensuklaankakku oli ainut minkä pysty mieltää edes vähän hääkakuks, ja tietty kun mä olin päättänyt melkeen kaiken muun, niin kun sulhanen halus niin myös sai :D

*muoks* ja kakku sai siis todella paljon kehuja, oli taivaallista :tender:

Muokattu: , käyttäjä: niinae
Link to comment
Share on other sites

No hyvä, että olette päässeet maistelemaan. Meijän (niinku varmaan monen muunkin) mielestä tuo kakku-juttu oli kuitenkin sen verran tärkeä, ettei viitti ihan "sikaa säkissä" ostaa. Ja tosissaan, mies ei ihan hirveen moneen asiaan vaikuttanut, mut tuon kakun halus ehdottomasti :) Itseasiassa, nyt ku rupesin tarkemmin miettimään, ni mun (ja kaikkien tyttöjen, mm. kaasot) valinta olis kans ollu tuo limevalkosuklaakakku! Pojista kaikki valkkas ton kolmensuklaankakun...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...